Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Titania skrev (8 minutter siden):

Noen ungdommer jeg møtte på vei til bussen, syns det passet seg å kaste innholdet i redbull-boksen etter meg 🙃

Uimponerende oppførsel a'gitt..

 

Fikk du vinger av det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Uimponerende oppførsel a'gitt..

 

Fikk du vinger av det? 

Ingen jeg merket 😝 Jeg surret mest i min egen verden, men plutselig ble jeg bløt i nakken. Og innen jeg innså hva, var de uansett borte. Men barnslig deluxe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 minutter siden):

Ingen jeg merket 😝 Jeg surret mest i min egen verden, men plutselig ble jeg bløt i nakken. Og innen jeg innså hva, var de uansett borte. Men barnslig deluxe

Kjøp sprettert og klinkekuler 🫵🤨

Jeg skal love deg at folk viser deg mere respekt om du fyrer av noen prosjektiler i pannebenet dems 🫡

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (13 minutter siden):

Kjøp sprettert og klinkekuler 🫵🤨

Jeg skal love deg at folk viser deg mere respekt om du fyrer av noen prosjektiler i pannebenet dems 🫡

Det vil jeg nok tro 😅 Jeg er bare litt treg i oppfattelsen rett som det er 🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, KnekkeBørre said:

Det ser jaggu ut som du har rett.. 

Men zoom inn på det forrige bildet. Legg merke til ermet på genseren som dekker over deler av uret.  Klokka "skinner" igjennom.. 

Det er noe rusk med dette.. 🧐

Enig i at det så rart ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Haven (2010-2015) var en fantastisk serie.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Odhrán Ó Máille skrev (7 minutter siden):

Jeg synes Haven (2010-2015) var en fantastisk serie.

 

Hakke sett'n, så jeg er bare nødt til å gi deg the benefit of the doubt her.  

Hva handler den om? What's the dealie-o? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rome 2005-2007 var en svært undervurdert serie som skulle vart mye mer enn 2 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (19 minutter siden):

Det vil jeg nok tro 😅 Jeg er bare litt treg i oppfattelsen rett som det er 🙈😅

Kjente du dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Hakke sett'n, så jeg er bare nødt til å gi deg the benefit of the doubt her.  

Hva handler den om? What's the dealie-o? 

Er jo ikke sikkert du ville likt den om du så den.

Jeg tar bare og siterer, wikipedia, siden jeg er elendig på og forklare hva ting handler om. 

Premise
When FBI Special Agent Audrey Parker (Emily Rose) is dispatched to the small town of Haven, Maine, on a routine case, she finds herself becoming increasingly involved in the return of "The Troubles", a plague of supernatural afflictions that have occurred in the town at least twice before. With an openness to the possibility of the paranormal, she also finds a more personal link in Haven that may lead her to the mother she has never known.

Over time, Parker, who eventually quits the FBI to join the Haven Police Department, begins to realize that her arrival in Haven may have been pre-arranged and that her name and even her memories may not be her own. As the series progresses, she learns more about the mysteries of both Haven and her true identity.

She and her partner, police detective Nathan Wuornos (Lucas Bryant), find themselves frequently facing problems caused by both the effects of the Troubles, as well as the activities of town folk who take more drastic measures against those who are Troubled.

https://en.wikipedia.org/wiki/Haven_(TV_series)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Kjente du dem?

Nope

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Rome 2005-2007 var en svært undervurdert serie som skulle vart mye mer enn 2 år. 

Ja det var virkelig en fantastisk serie, enig den burde vart mye mer enn 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (11 timer siden):

Du gjør en viktig jobb. :klem:

Takk♥️ Jeg håper og tror noen synes det!

Cid skrev (9 timer siden):

Samme her med uføre tråder, jeg bare holder meg unna dem. 

Lurt! ☺️

KnekkeBørre skrev (10 timer siden):

Så så..:trøst:

Det kunne vært verre. Du kunne ha vært eiendomsmegler.. 

Og du er sånn akkurat passe 'whack-a-doodle in the noodle' etter min mening ✌️😎

Hihi. Takk!!☺️ 

Jeg er passe duddel i nuddelen! Ja! Takk🥰

Jobbet som et uvær i dag! 10 timer. Så strena jeg til polet. Etter kalde bobler. De har bare champagne i kjøleskap på mitt pol, så da måtte jeg flotte meg med det:nigo: Så nå drikker jeg fancy vin og drar en kylling🥳

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (1 minutt siden):

Nope

Rart av dem å gjøre noe sånt mot en fremmed. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odhrán Ó Máille skrev (Akkurat nå):

Er jo ikke sikkert du ville likt den om du så den.

Jeg tar bare og siterer, wikipedia, siden jeg er elendig på og forklare hva ting handler om. 

Premise
When FBI Special Agent Audrey Parker (Emily Rose) is dispatched to the small town of Haven, Maine, on a routine case, she finds herself becoming increasingly involved in the return of "The Troubles", a plague of supernatural afflictions that have occurred in the town at least twice before. With an openness to the possibility of the paranormal, she also finds a more personal link in Haven that may lead her to the mother she has never known.

Over time, Parker, who eventually quits the FBI to join the Haven Police Department, begins to realize that her arrival in Haven may have been pre-arranged and that her name and even her memories may not be her own. As the series progresses, she learns more about the mysteries of both Haven and her true identity.

She and her partner, police detective Nathan Wuornos (Lucas Bryant), find themselves frequently facing problems caused by both the effects of the Troubles, as well as the activities of town folk who take more drastic measures against those who are Troubled.

https://en.wikipedia.org/wiki/Haven_(TV_series)

Spænks m8 🫡

Men jeg er så heldig at jeg så Twin Peaks på TV når den kom i 1990.. Alle denne typer seriers mor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

"Så nå drikker jeg fancy vin og drar en kylling"

"Drar en kylling"..? Time out! @Lurven!!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KnekkeBørre skrev (5 minutter siden):

Spænks m8 🫡

Men jeg er så heldig at jeg så Twin Peaks på TV når den kom i 1990.. Alle denne typer seriers mor. 

Jeg har sett den første episoden av Twin Peaks, men ikke mer enn det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke igjen hekta i bunaden 🥸 må bruke sikkerhetsnål. Æsj. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odhrán Ó Máille skrev (1 minutt siden):

Jeg har sett den første episoden av Twin Peaks, men ikke mer enn det.

 

Jeg tror ikke Twin Peaks funker noe særlig i dag. Ikke sammenlignet med nyere serier. Den er for sær og "slow".. 

Men greia med den serien er at den var revolusjonerende for TV-tittere når den kom. Og så måtte man jo selvfølgelig vente tålmodig én uke mellom hver episode.. Null internett og streaming. Good times! ✌️😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Jeg tror ikke Twin Peaks funker noe særlig i dag. Ikke sammenlignet med nyere serier. Den er for sær og "slow".. 

Men greia med den serien er at den var revolusjonerende for TV-tittere når den kom. Og så måtte man jo selvfølgelig vente tålmodig én uke mellom hver episode.. Null internett og streaming. Good times! ✌️😎

Samme med Lost, spenningen av å vente en uke for neste episode og spekuleringen blant andre rundt ting i serien. Jeg har aldri sett en lignende serie i ettertid, den spenningen rundt serien vil nok aldri kunne matches.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...