Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Lurven skrev (52 minutter siden):

Hørtes interessant ut😄

Jeg lærte faktisk noe :D

Jeg har aldri hørt om no-tear papir tidligere, f.eks :fnise:

Men kjempeinteressant, det var det ikke 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg skal ikke ut på 17 mai. 

Har du kjøpt inn nok iskrem og pølser da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
16 minutter siden, SVK said:

Jepp. Husker Michael Jackson skulle ha konsert i London. 

I butikkene her jeg bodde spilte de også Michael Jackson sanger dagene etter han døde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (6 minutter siden):

Har du kjøpt inn nok iskrem og pølser da? 

Pølse har jeg og noen iser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Pølse har jeg og noen iser :)

Bra, da har du det du trenger i morgen 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal bare være hjemme i morgen. Som vanlig. Se litt tog på tv og gå en tur i skogen med hunden på formiddagen før jeg dusjer og pynter meg. Så skal vi grille noe digg mat på kvelden og spise masse jordbær og is. Samboer må jobbe nesten hele dagen i morgen, så blir mye alene. Syns 17.mai er den mest ensomme dagen i året. Da merker man så godt at man aldri har hatt noen vennegjeng og dårlige minner om mobbing og utestengelse kommer ekstra mye frem. Har aldri vært på eller hatt champagnefrokost heller siden jeg ikke har noen å invitere og aldri har blitt invitert. Har en god venninne da som jeg setter uendelig stor pris på ♥️ Vi har vært bestevenner i over 30 år. Traff hverandre da vi begynte på ungdomsskolen det herrens år 1992. Men hun har barn i barneskolealder og er naturlig nok fullt opptatt i hele morgen med dugnadsarbeid på skolen og feiring med familien etter det. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden):

Nå stikker jeg på jobb.

:vinke:

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
3 minutter siden, jukkapalme said:

Jeg skal bare være hjemme i morgen. Som vanlig. Se litt tog på tv og gå en tur i skogen med hunden på formiddagen før jeg dusjer og pynter meg. Så skal vi grille noe digg mat på kvelden og spise masse jordbær og is. Samboer må jobbe nesten hele dagen i morgen, så blir mye alene. Syns 17.mai er den mest ensomme dagen i året. Da merker man så godt at man aldri har hatt noen vennegjeng og dårlige minner om mobbing og utestengelse kommer ekstra mye frem. Har aldri vært på eller hatt champagnefrokost heller siden jeg ikke har noen å invitere og aldri har blitt invitert. Har en god venninne da som jeg setter uendelig stor pris på ♥️ Vi har vært bestevenner i over 30 år. Traff hverandre da vi begynte på ungdomsskolen det herrens år 1992. Men hun har barn i barneskolealder og er naturlig nok fullt opptatt i hele morgen med dugnadsarbeid på skolen og feiring med familien etter det. 

:hjerte:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (7 minutter siden):

I butikkene her jeg bodde spilte de også Michael Jackson sanger dagene etter han døde. 

Sykt at det er så lenge siden han døde. Husker den dagen så godt. Skulle på jobb og samboeren satt og så på nyheter på tv mens jeg dusjet og ordnet meg. Da jeg kom ned fortalte han at Michael Jackson var død. Vi kjørte alltid sammen til jobb (jeg tok toget videre) og det eneste de snakket om på radioen var hans død og de spilte musikken hans. Selv om jeg aldri har vært kjempefan av han utenom en kort periode i 1992/93 da Dangerous-albumet kom var det en veldig rar dag. Hadde aldri trodd han skulle dø så ung. Det kom som et sjokk på de fleste av oss, tror jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

:hjerte:

 

Takk, gode du. En Snill Vennlig Kar, er det du er ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
Just now, jukkapalme said:

Sykt at det er så lenge siden han døde. Husker den dagen så godt. Skulle på jobb og samboeren satt og så på nyheter på tv mens jeg dusjet og ordnet meg. Da jeg kom ned fortalte han at Michael Jackson var død. Vi kjørte alltid sammen til jobb (jeg tok toget videre) og det eneste de snakket om på radioen var hans død og de spilte musikken hans. Selv om jeg aldri har vært kjempefan av han utenom en kort periode i 1992/93 da Dangerous-albumet kom var det en veldig rar dag. Hadde aldri trodd han skulle dø så ung. Det kom som et sjokk på de fleste av oss, tror jeg. 

Hadde ikke regnet med at han skulle dø jeg heller. Jeg hadde en på jobben som gledet seg veldig til konserten Jackson skulle ha i London og som snakket om konserten hele tiden. 

I ettertid ser jeg at Michael Jakcson var i svært dårlig form før dødsfallet, men det visste jeg ikke før etter han døde. Jeg gikk utfra at han var frisk siden han skulle ha konserter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (2 minutter siden):

Hadde ikke regnet med at han skulle dø jeg heller. Jeg hadde en på jobben som gledet seg veldig til konserten Jackson skulle ha i London og som snakket om konserten hele tiden. 

I ettertid ser jeg at Michael Jakcson var i svært dårlig form før dødsfallet, men det visste jeg ikke før etter han døde. Jeg gikk utfra at han var frisk siden han skulle ha konserter. 

Huff så kjipt for han på jobben din 😢 Hadde en av mine favoritter dødd like før en konsert hadde jeg blitt ufattelig lei meg selv om jeg selvfølgelig hadde blitt lei meg uansett. Jeg visste heller ikke at han var i så dårlig form som han var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Titania skrev (2 timer siden):

Jeg lærte faktisk noe :D

Jeg har aldri hørt om no-tear papir tidligere, f.eks :fnise:

Men kjempeinteressant, det var det ikke 😛 

Er det papir som ikke gråter eller som ikke kan rives i stykker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden):

Tenk det er snart 15 år siden han døde, ikke Langbein altså. 

Langbein har vel teknisk sett aldri levd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurven skrev (Akkurat nå):

Langbein har vel teknisk sett aldri levd

Han het egentlig langbrød. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (Akkurat nå):

😲

Han dør i hver Saw film. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Cid skrev (Akkurat nå):

Han dør i hver Saw film. 

Rart han ikke så den komme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...