Millimani Skrevet 15. mai #218841 Del Skrevet 15. mai Jeg kjenner ei som blir 50 år i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. mai #218842 Del Skrevet 15. mai Cid skrev (14 minutter siden): Er ikke det en musiker? Jo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. mai #218843 Del Skrevet 15. mai Titania skrev (1 minutt siden): Jo Konsert? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. mai #218844 Del Skrevet 15. mai Cid skrev (6 minutter siden): Konsert? Jepp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. mai #218845 Del Skrevet 15. mai Titania skrev (Akkurat nå): Jepp Er det en av favorittene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. mai #218846 Del Skrevet 15. mai (endret) Cid skrev (10 minutter siden): Er det en av favorittene? Nei, ikke i toppen. Men absolutt bra musikk Endret 15. mai av Titania 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mai #218847 Del Skrevet 15. mai Hoppetaujenta skrev (13 timer siden): God trøtt morgen herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. mai #218848 Del Skrevet 15. mai Titania skrev (8 timer siden): Nei, ikke i toppen. Men absolutt bra musikk Liker du bedre den andre Joakim? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 15. mai #218849 Del Skrevet 15. mai Odhrán Ó Máille skrev (På 13.5.2024 den 2.29): En kiste som denne Fin. Er den like hel? Jeg har en etter oldemoren min som er rundt 120 år. Den morkler litt i lokket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 15. mai #218850 Del Skrevet 15. mai Peanut skrev (På 13.5.2024 den 11.36): Butter og jeg hadde spurt faren min gjentatte ganger om ny gressklipper som han skulle ha. Vi kom dit i dag, og faren min viste oss en gressklipper han hadde kjøpt i fjor 🤦🏼♀️ Hvorfor ikke bare SI at han allerede hadde en som han hadde kjøpt i fjor da? 🤨 Neeida, «husket ikke». «Husker ikke» er gjenganger. Faren min husker det han vil, og alt annet er glemt. Sååå vanskelig og tungt å ha det slik, for han går på meg og, «Tenk på hva din mor har gjort for deg». Jeg fikk «leve» i 7 år sammen med Butter, men nå er det meldinger hver dag fra 5-50 ganger pr dag, om… ofte ingenting. «Nå har jeg spist frokost», «Nå sitter jeg på terrassen», «Nå må jeg lade telefonen» etc etc. Moren min synes han maser høl i huet på meg og at han skriver for mange meldinger. Sorry for utblåsning, men jeg får litt fnatt 😣 Hvis jeg var deg hadde jeg insistert på at det ble kjøpt inn en sånn traktorgressklipper. Ser gøy ut og jeg innbiller meg at arbeidet går som en lek 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 15. mai #218851 Del Skrevet 15. mai Boetica skrev (16 minutter siden): Fin. Er den like hel? Jeg har en etter oldemoren min som er rundt 120 år. Den morkler litt i lokket. Mer eller mindre, deler av lokket er litt løst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. mai #218852 Del Skrevet 15. mai Cid skrev (33 minutter siden): Liker du bedre den andre Joakim? Berg, ja 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. mai #218853 Del Skrevet 15. mai Jeg trykket feil da jeg skulle bestille bussbillett, så må vente 10-15 min før jeg kan forsøke igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 15. mai #218854 Del Skrevet 15. mai På 17. mai skal jeg sitte med beina på bordet. Lapskaus til middag, og sjokolade til dessert 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mai #218855 Del Skrevet 15. mai Millimani skrev (3 minutter siden): På 17. mai skal jeg sitte med beina på bordet. Lapskaus til middag, og sjokolade til dessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. mai #218856 Del Skrevet 15. mai Lærer om Serbia 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai #218857 Del Skrevet 16. mai Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mai #218858 Del Skrevet 16. mai Må huske å ikke gå inn på psykologtråder på KG… Fordi jeg blir sliten av å høre at jobben min er piss og at jeg sikkert er en psykologisk koko person selv😔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mai #218859 Del Skrevet 16. mai 3 minutter siden, Frøkenfryden said: Må huske å ikke gå inn på psykologtråder på KG… Fordi jeg blir sliten av å høre at jobben min er piss og at jeg sikkert er en psykologisk koko person selv😔 Du gjør en viktig jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. mai #218860 Del Skrevet 16. mai Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Morn morn 🫡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå