Gjest No1*No1 Skrevet 6. mai #218481 Del Skrevet 6. mai 38 minutter siden, Millimani said: Så koselig. Hva skal du der? Skal på besøk, får nå se hva vi finner på. Sikkert litt shopping og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 6. mai #218482 Del Skrevet 6. mai No1*No1 skrev (3 minutter siden): Skal på besøk, får nå se hva vi finner på. Sikkert litt shopping og sånn. Gøy. Herkules er fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 6. mai #218483 Del Skrevet 6. mai (endret) 4 minutter siden, Millimani said: Gøy. Herkules er fint. Ja det er til og med en ballong sjappe der 😜 Endret 6. mai av No1*No1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 6. mai #218484 Del Skrevet 6. mai Onsdag begynner det..Regnet og da regner det til 17 mai. Regn og 7 grader på dagtid.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 6. mai #218485 Del Skrevet 6. mai Hvis det regner 17.mai-helga blir jeg misfornøyd. Da er det 17.mai feiring, selskap til ei som gifter seg dagen etter, og så er det søndag fri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 6. mai #218486 Del Skrevet 6. mai Gjør meg klar for 2.pinsedag..da samles alle pinsevenna seg og taler i tunger , og alle forstår hverandre.. Noe fotoapparatet mitt gleder seg til å knipse. Før de begynner med tungetalene så står de å veiver med hendene i været og lukkede øyner..Og vi snakkert om voksne folk med mindre enn 0.5 i promille. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai #218487 Del Skrevet 6. mai Lurven skrev (18 timer siden): Bake med brune bananer er Metafor, men veit ikke for hva Du får tygge på det litt til, skal bake mer i morgen så dette er ennå aktuelt😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. mai #218488 Del Skrevet 6. mai Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Du får tygge på det litt til, skal bake mer i morgen så dette er ennå aktuelt😁 Lover å ikke si til franzen at du baker bananer mens han er borte😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai #218489 Del Skrevet 6. mai Lurven skrev (6 minutter siden): Lover å ikke si til franzen at du baker bananer mens han er borte😌 😅🙈Han er tilbake! Eg fekk sjokolade, vin og kjøt. He låves me! Ikkje metafor😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai #218490 Del Skrevet 6. mai Kom fra jobb 14.50. Spist tre knekkebrød med sjokao. Laget frokost til i morgen. Og drukket en kaffe på veranda mens jeg gjorde ingenting. Viktig å sitte litt og gjøre ingenting hver dag😌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. mai #218491 Del Skrevet 6. mai Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): 😅🙈Han er tilbake! Eg fekk sjokolade, vin og kjøt. He låves me! Ikkje metafor😂😂 Kjøt er metafor i mitt hovude Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai #218492 Del Skrevet 6. mai Lurven skrev (4 minutter siden): Kjøt er metafor i mitt hovude 🤓🦴🍖♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. mai #218493 Del Skrevet 6. mai Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 🤓🦴🍖♥️ Franzen hadde boner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai #218494 Del Skrevet 6. mai Lurven skrev (Akkurat nå): Franzen hadde boner 😳 Nå blander du mandag og fredag! Men skjønner det, fridager i hytt og pine jo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. mai #218495 Del Skrevet 6. mai Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): 😳 Nå blander du mandag og fredag! Men skjønner det, fridager i hytt og pine jo. Jeg er sånn hver dag😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 6. mai #218496 Del Skrevet 6. mai Jeg trenger en massasje veldig. 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 6. mai #218497 Del Skrevet 6. mai 11 minutter siden, Lurven said: Kjøt er metafor i mitt hovude Ah, andre som har fått sansen for metaforer. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. mai #218498 Del Skrevet 6. mai Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Kom fra jobb 14.50. Spist tre knekkebrød med sjokao. Laget frokost til i morgen. Og drukket en kaffe på veranda mens jeg gjorde ingenting. Viktig å sitte litt og gjøre ingenting hver dag😌 Hvordan er det mulig å sitte å gjøre ingen ting? Hilsen hun som ikke føler seg hyper, men ikke har sjans til å sitte i ro mer enn et par minutter, og ikke klarer og gjøre ingenting 🙈 Har prøvd 😂 Og psykologen på dps bare lo av meg da han spurte "hva føler du om du bare ligger helt stille på sofaen, uten musikk og uten å gjøre noen ting?", hvor mitt svar var "hæ? Hvordan går det an?" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. mai #218499 Del Skrevet 6. mai Jeg venter på to pakker. En med loop ørepropper, siden jeg har rotet bort hørselvernet jeg hadde. Og en med 3,9 kg garn, som helthjem egentlig skulle levere på trappa, men som jeg må hente på en besinstasjon i en del av byen jeg aldri er 😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai #218500 Del Skrevet 6. mai Titania skrev (41 minutter siden): Jeg venter på to pakker. En med loop ørepropper, siden jeg har rotet bort hørselvernet jeg hadde. Og en med 3,9 kg garn, som helthjem egentlig skulle levere på trappa, men som jeg må hente på en besinstasjon i en del av byen jeg aldri er 😑 Si til teknikeren med bil at dere må ta opp tråden😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå