Frøkenfryden Skrevet 29. april #218221 Del Skrevet 29. april Hjemme fra jobb. Var supersulten da jeg kom hjem. Fått meg kaffe og knekkebrød med salat og fersk mozzarella og spekemat og tomat. Nom så godt🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. april #218222 Del Skrevet 29. april Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): Kan metaforer selv om jeg er mindre her vettu🥳 Men HVA et det Metafor for. Det er spørsmålet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. april #218223 Del Skrevet 29. april Titania skrev (46 minutter siden): Det har dukket opp flere typer med hylleblomst-smak i det siste Du altså!!😁🥳😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. april #218224 Del Skrevet 29. april Lurven skrev (2 minutter siden): Men HVA et det Metafor for. Det er spørsmålet Sikkert sånn «de som vet vet»😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 29. april #218225 Del Skrevet 29. april Mitt første ordentlige aldringstegn er den jævla saggy halsen. Hvordan blir jeg kvitt hals saggyness? Jeg liker det ikke 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. april #218226 Del Skrevet 29. april No1*No1 skrev (15 minutter siden): Mitt første ordentlige aldringstegn er den jævla saggy halsen. Hvordan blir jeg kvitt hals saggyness? Jeg liker det ikke 😕 Mitt er grå hårstrå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 29. april #218227 Del Skrevet 29. april 1 minutt siden, Cid said: Mitt er grå hårstrå. Allerede, er du ikke 28 elns? Forresten er grått hår meget sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. april #218228 Del Skrevet 29. april No1*No1 skrev (Akkurat nå): Allerede, er du ikke 28 elns? Forresten er grått hår meget sexy. 33 senere i år men fikk høre at jeg hadde noen få allerede som 25 åring Får håpe jeg eldes som Clooney 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 29. april #218229 Del Skrevet 29. april No1*No1 skrev (32 minutter siden): Mitt første ordentlige aldringstegn er den jævla saggy halsen. Hvordan blir jeg kvitt hals saggyness? Jeg liker det ikke 😕 Du blir ikke kvitt det. Du er like fin og mye verdt selv om elastisiteten i huden svekkes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 29. april #218230 Del Skrevet 29. april 8 minutter siden, Boetica said: Du blir ikke kvitt det. Du er like fin og mye verdt selv om elastisiteten i huden svekkes Takk ja skal jo bli eldre skal man helst bli med æren i behold. Er jo bare litt trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. april #218231 Del Skrevet 29. april No1*No1 skrev (8 minutter siden): Takk ja skal jo bli eldre skal man helst bli med æren i behold. Er jo bare litt trist. Bedre enn å dø ung 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 29. april #218232 Del Skrevet 29. april 1 minutt siden, Cid said: Bedre enn å dø ung Hvorfor må man dø i det heletatt ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. april #218233 Del Skrevet 29. april No1*No1 skrev (Akkurat nå): Hvorfor må man dø i det heletatt ☹️ Ville du helst levd for evig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 29. april #218234 Del Skrevet 29. april (endret) 17 minutter siden, Cid said: Ville du helst levd for evig? Ja Minst 1000 år. Men god helse.. Endret 29. april av No1*No1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. april #218235 Del Skrevet 29. april No1*No1 skrev (Akkurat nå): Ja Ikke jeg, å se alle jeg er glad i dø mens jeg lever 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. april #218236 Del Skrevet 29. april No1*No1 skrev (1 time siden): Mitt første ordentlige aldringstegn er den jævla saggy halsen. Hvordan blir jeg kvitt hals saggyness? Jeg liker det ikke 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. april #218237 Del Skrevet 29. april Cid skrev (16 minutter siden): Ikke jeg, å se alle jeg er glad i dø mens jeg lever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. april #218238 Del Skrevet 29. april Telenor ville ikke gi meg bedre pris på internett annet enn å nedjustere hastigheten, eller få meg til å bytte mobilabonnement til de. Så nope. Også har jeg rotet bort heklenåla jeg trenger 😑 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. april #218239 Del Skrevet 29. april Titania skrev (5 minutter siden): Telenor ville ikke gi meg bedre pris på internett annet enn å nedjustere hastigheten, eller få meg til å bytte mobilabonnement til de. Så nope. Også har jeg rotet bort heklenåla jeg trenger 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 29. april #218240 Del Skrevet 29. april Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Var supersulten da jeg kom hjem. JEG ELSKER AT DU IKKE SKRIVER "NÅR" HER ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå