Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Helsa..har hatt en jævla helg..blodtrykksmedisina har gjort hverdagen jævlig...jeg hadde takykardi fra før , nå er den blitt værre..takykardi er ekstrasystoler som hindrer vev i å dø på hjertet, noe som er inngangen til hjerteinfarkt..hjertet får for lite blod og oksygen..hjertet svarer med ekstra systoler...så gir sykehusene meg blodtrykksenkende midler..blodtrykket går litt ned, systolene øker...de må være lite klok som ikke skjønner den sammenhengen..nei, takykardien kan komme fra utenforstående ting..men de klarer ikke å forklare hvorfor ikke blodtrykket går ned, annet enn innsnevring av hovedpulsen i et nyre... jeg halverte blodtrykksmedisina , på i et forsøk på å bli bedre..og det ble jeg..fortsatt for mye systoler som jobber..planlegger å skrote blodtrykksmedisinene..jeg har vært åpen og ærli om mitt alkoholinntak med legene, for å forhøre meg om det har innvirkning på medisina, jeg fant ut at alkohol styrket medisinas positivive sider..men etter hvert styrket minussidenene..jeg har vært inne på bladene til medisinene og de skriver, bivirkninger kan gå i stimuli, men hovedsaklig trøtthet, svakhet og tungpustethet..disse bivirkningene vil forsterkes av alkohol..  Det gjorde at jeg doserte meg ned ..og ble bedre...mitt mål er å kutte dem helt ut...jeg må kort og greit gjøre noe med utgangspunktet til det høye blodtrykket...å fjerne nyra...da lever jeg farlig..da har jeg ca 5 år igjen , med min livsstil...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LilleMy skrev (13 timer siden):

Jeg synes det bør bli slutt på kald luft nå.

Det syns jeg også. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 timer siden):

Da må jeg ha møtt halve Hollywood, for drømmer ofte fra ting jeg ser på tv, om det er skummelt nok :ler:

Jeg har hatt flere drømmer om Home and Away :P 

Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden):

Det syns jeg også. 

Det begynte å snø her i stad :sjokkblå:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (2 minutter siden):

Jeg spiser brødskive med egg og majones

Ungen med?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig dag på jobb. Folk klarer ikke gjøre det de skal til tiden, en sier vi får lønnsøkning, en annen sier vi ikke får, shitkids som har tulleringt noen ganger, tekniker som surrer med kunder, og en del suring blant et par av kollegaene. 

Mens jeg ikke helt klarer å holde fokus, og jobber med ting som ble gått igjennom på kurs i går, som jeg skal snakke med psykologen om etterpå. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Sola de skrev (5 timer siden):

Da må jeg ha møtt halve Hollywood, for drømmer ofte fra ting jeg ser på tv, om det er skummelt nok :ler:

Det er visstnok folk man vet hvordan ser ut da.

Jeg drømte om @Frøkenfryden og @TheHairyToothfairy en gang, før jeg visste hvordan de så ut. og da så de annerledes ut enn de gjør  virkeligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet på en prikk hvordan Cid ser ut og er en av de heldige, utvalgte! :hoppe: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (58 minutter siden):

Det begynte å snø her i stad :sjokkblå:

Så ille er det ikke her,  er rundt 10 + grader, men kald vind. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (35 minutter siden):

Jeg drømte om @Frøkenfryden og @TheHairyToothfairy en gang, før jeg visste hvordan de så ut. og da så de annerledes ut enn de gjør  virkeligheten. 

Så de sånn ut i drømmen?

MV5BMTc1MDI0MDg1NV5BMl5BanBnXkFtZTgwMDM3
387_v9_bb.jpg

Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden):

Jeg vet på en prikk hvordan Cid ser ut og er en av de heldige, utvalgte! :hoppe: 

Ser sånn ut. 
Shrek_(character).png

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Så de sånn ut i drømmen?

Ser sånn ut. 
Shrek_(character).png

Åneida, han er mørk og mystisk, med et ertelystent blikk. :lur: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Det har jeg også hatt oppigjennom :ler: Brax, Alf og Marilyn :ler:

Lurven skrev (1 time siden):

Noen herfra så i grunn ut akkurat som jeg trodde de ville når jeg fikk se bilde av dem, og eller møtte dem.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (26 minutter siden):

Noen herfra så i grunn ut akkurat som jeg trodde de ville når jeg fikk se bilde av dem, og eller møtte dem.

Jeg drømte at Angelo kjørte rundt forbi fjellvegger og så kjørte han utfor og hele veien ned til en dam, det var også i svart og kvitt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (27 minutter siden):

@NonJuan

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (27 minutter siden):

Har ikke møtt ham, men vet hvordan han ser ut, og har snakket i telefonen med ham :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sola de skrev (13 minutter siden):

Har ikke møtt ham, men vet hvordan han ser ut, og har snakket i telefonen med ham :nikke:

Ah, syntes å huske at du hadde besøkt han og @Jessica! for en del år tilbake :) (rart hva jeg husker :P)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns egentlig «Barbaras rhabarberbar» er litt fengende 🙈

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (5 timer siden):

Ååå håper jeg var lekker og omgjengelig:briller2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget scampi for første gang i dag😁 må spise det mer. Nom🥹

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...