Cid Skrevet 14. april #217781 Del Skrevet 14. april Titania skrev (3 minutter siden): Ikke vurdert smake en gang Jeg smakte nylig, var grusomt sterkt 🥵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. april #217782 Del Skrevet 14. april Cid skrev (6 minutter siden): Jeg smakte nylig, var grusomt sterkt 🥵 Jeg trenger ikke smake for å forstå det 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april #217783 Del Skrevet 14. april Titania skrev (1 minutt siden): Jeg trenger ikke smake for å forstå det 😝 Bare Mr lee? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. april #217784 Del Skrevet 14. april Cid skrev (2 minutter siden): Bare Mr lee? Smaker andre innimellom når jeg finner noe som er interessant, men spiser sjelden nudler, og gidder ikke dra land og strand rundt for å finne andre 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. april #217785 Del Skrevet 14. april Cid skrev (1 time siden): Hva med. Cid skrev (1 time siden): Lite smak ja lol. Jeg holder meg til disse to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. april #217786 Del Skrevet 14. april Syns iPaden min lader sykt sakte 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. april #217787 Del Skrevet 15. april Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. april #217788 Del Skrevet 15. april Jeg har aldri smakt sånn "mat" i mitt liv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 15. april #217789 Del Skrevet 15. april (endret) Mandag. Jobb i noen timer. Mandag betyr uke-møte for alle i bedriften. Finne ut hva jeg skal ha til middag de neste dagene. Handle på Kiwi. Lage middag, og kanskje ta en middagshvil. Lese litt, eller sysle med andre ting. Fritidsaktivitet. Åsted Norge. Natta. Endret 15. april av Millimani 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. april #217790 Del Skrevet 15. april "I Norge må alle vise aktsomhet og opptre på en slik måte at brann ikke oppstår. Dette gjelder alle, hele tiden og over alt. I tillegg har vi et generelt bålforbud fra 15. april til 15. september." Bare så vi husker det alle sammen og respekterer det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. april #217791 Del Skrevet 15. april Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg har aldri smakt sånn "mat" i mitt liv. Hvilke mat? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 15. april #217792 Del Skrevet 15. april Fy flate, jeg er ødeglatt etter ca 3,5 timer der jeg har skrapet med en terrassekniv for å fjerne mose mellom belegningssteiner på terrassen Hendene mine hovnet opp blant annet. Har tatt på tigerbalsam for å unngå å bli helt stiv i morgen men jeg har enda fronten av huset og fronten foran garasjen som jeg må ta Butter mener det bare kan gro i vei han 😑 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. april #217793 Del Skrevet 15. april Peanut skrev (1 time siden): Fy flate, jeg er ødeglatt etter ca 3,5 timer der jeg har skrapet med en terrassekniv for å fjerne mose mellom belegningssteiner på terrassen Hendene mine hovnet opp blant annet. Har tatt på tigerbalsam for å unngå å bli helt stiv i morgen men jeg har enda fronten av huset og fronten foran garasjen som jeg må ta Butter mener det bare kan gro i vei han 😑 3,5 timer er for mye, 1 time hver dag er nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 15. april #217794 Del Skrevet 15. april 29 minutter siden, Lurven said: 3,5 timer er for mye, 1 time hver dag er nok Da blir jeg aldri ferdig 😞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taiko Skrevet 15. april #217795 Del Skrevet 15. april Ødelagt i beina etter ridetime med sta hest for to dager siden, klarer knapt reise meg 🏇🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. april #217796 Del Skrevet 15. april Er lei av både migrene og vanlig hodepine 😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. april #217797 Del Skrevet 15. april Peanut skrev (18 minutter siden): Da blir jeg aldri ferdig 😞 Om du bruker 3,5 timer blir du lei, og da blir du heller aldri ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 15. april #217798 Del Skrevet 15. april 2 hours ago, Lurven said: Om du bruker 3,5 timer blir du lei, og da blir du heller aldri ferdig Jeg har mer å ta av så lei blir jeg ikke når jeg kommer i gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. april #217799 Del Skrevet 15. april Peanut skrev (37 minutter siden): Jeg har mer å ta av så lei blir jeg ikke når jeg kommer i gang. Du kan komme å gjøre det hos meg også om du føler deg motivert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. april #217800 Del Skrevet 15. april Lurven skrev (6 minutter siden): Du kan komme å gjøre det hos meg også om du føler deg motivert Jeg kunne gjort det men kommer til å miste fokus fordi jeg ser på fugler🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå