Ciaran og Ciara Skrevet 13. april #217741 Del Skrevet 13. april Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ja. Den er da en grønnsak er den ikke? Cassidy Tvillingene har lest at chili ber en frukt vi.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. april #217742 Del Skrevet 13. april Frøkenfryden skrev (27 minutter siden): Mann lager biff med sopp og brokkolini og nudler og black pepper-saus. Jeg drikker bobler og slapper av med tv. Fin lørdag❤️ Taiko skrev (1 time siden): Lager middag, blir kylling og stekte poteter i dag 🤌 Ford3000 skrev (1 time siden): Har spist karbonader til middag i dag. Det var godt. Aporpos godt, prøver å kutte drastisk ned på godteri. Ikke så lett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. april #217743 Del Skrevet 13. april Flettene på skjørtet skal strikkes til 33 cm. Jeg er på 16 og dritt lei 😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. april #217744 Del Skrevet 13. april Titania skrev (Akkurat nå): Flettene på skjørtet skal strikkes til 33 cm. Jeg er på 16 og dritt lei 😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 13. april #217745 Del Skrevet 13. april Kinokveld med nevøene mine i dag. De raske og de rå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. april #217746 Del Skrevet 13. april Millimani skrev (13 minutter siden): Kinokveld med nevøene mine i dag. De raske og de rå De treige og de få da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. april #217747 Del Skrevet 13. april Jeg vant 100 kr på Lotto idag Hadde to rekker med 4 rette 🤑 Spiller nesten aldri, men fikk lyst å prøve lykken idag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. april #217748 Del Skrevet 13. april jukkapalme skrev (Akkurat nå): Jeg vant 100 kr på Lotto idag Hadde to rekker med 4 rette 🤑 Spiller nesten aldri, men fikk lyst å prøve lykken idag. Cassidy Tvillingene gratulerer deg med gevinsten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. april #217749 Del Skrevet 13. april Mokkabønner og straks Adresse Malmø😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. april #217750 Del Skrevet 13. april Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Mokkabønner og straks Adresse Malmø😍 Middag og Adresse Malmö her 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. april #217751 Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara skrev (25 minutter siden): Cassidy Tvillingene gratulerer deg med gevinsten. Hihi, takk! Gøy å vinne selv om det skulle vært noen flere nuller bak det tallet, hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. april #217752 Del Skrevet 13. april jukkapalme skrev (Akkurat nå): Hihi, takk! Gøy å vinne selv om det skulle vært noen flere nuller bak det tallet, hehe Cassidy Tvillingene forstår, men 100 kr er bedre enn både 10 kr og 0 kr.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 13. april #217753 Del Skrevet 13. april Cid skrev (55 minutter siden): De treige og de få da? Kanskje det Nevøene mine kosa seg, mens jeg satt og kjeda meg der jeg stadig datt ut av handlinga 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. april #217754 Del Skrevet 13. april Frøkenfryden skrev (28 minutter siden): Mokkabønner og straks Adresse Malmø😍 Hvem skal du besøke? 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. april #217755 Del Skrevet 13. april Millimani skrev (Akkurat nå): Kanskje det Nevøene mine kosa seg, mens jeg satt og kjeda meg der jeg stadig datt ut av handlinga Hvilken film? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 13. april #217756 Del Skrevet 13. april Cid skrev (Akkurat nå): Hvilken film? Som det du foreslår de treige og de få. Neida, filmen "De raske og de rå" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. april #217757 Del Skrevet 13. april Millimani skrev (2 minutter siden): Som det du foreslår de treige og de få. Neida, filmen "De raske og de rå" Åja jeg trodde at du beskrev nevøene dine, jeg er treig i kveld 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 13. april #217758 Del Skrevet 13. april Cid skrev (11 minutter siden): Åja jeg trodde at du beskrev nevøene dine, jeg er treig i kveld 😆 Det er tittelen på filmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. april #217759 Del Skrevet 13. april Cid skrev (21 minutter siden): Hvem skal du besøke? 🤪 Det er et tv-program😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. april #217760 Del Skrevet 13. april Millimani skrev (11 minutter siden): Det er tittelen på filmen. Vet det nå 😛 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Det er et tv-program😁 Var en spøk hehe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå