Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Cid skrev (2 minutter siden):

Jeg klarte å kutte meg litt på tommelen min mens jeg holdt på med kyllingfilet. 

Kyllingfileter er allerede filitert.. Hvorfor i helvete skulle du filitere de ekstra?? 

Går det bra med deg?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Kyllingfileter er allerede filitert.. Hvorfor i helvete skulle du filitere de ekstra?? 

Går det bra med deg?

Jeg kutter de alltid i tynne biter og så i små biter etter det er stekt og blander i maten, nå lager jeg vårruller.

Ja ble heldigvis ikke dypt :P (Cirka 19% dypt kanskje)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg kutter de alltid i tynne biter og så i små biter etter det er stekt og blander i maten, nå lager jeg vårruller.

Ja ble heldigvis ikke dypt :P (Cirka 19% dypt kanskje)

Huff! Her må det 40 sting og masse gram med heroin i lokalbedøvelse til.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (15 minutter siden):

Huff! Her må det 40 sting og masse gram med heroin i lokalbedøvelse til.

Er Walter White legen?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fjernet 5 visdomstenner og kan ikke huske jeg fikk noen dry socket <_< 

Det jeg derimot husker er at en tannlege jeg gikk til ikke klarte å trekke en av visdomstennene helt ut. Han dro den halvveis ut og så måtte jeg gå over to dager (helg) før jeg kom til et legesenter og fikk full bedøvelse før tannen ble tatt ut i en schvupp. Aldri knasket så mye paralgin forte  >_<  

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (2 minutter siden):

Jeg har fjernet 5 visdomstenner og kan ikke huske jeg fikk noen dry socket <_< 

Det jeg derimot husker er at en tannlege jeg gikk til ikke klarte å trekke en av visdomstennene helt ut. Han dro den halvveis ut og så måtte jeg gå over to dager (helg) før jeg kom til et legesenter og fikk full bedøvelse før tannen ble tatt ut i en schvupp. Aldri knasket så mye paralgin forte  >_<  

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (9 minutter siden):

Jeg har fjernet 5 visdomstenner og kan ikke huske jeg fikk noen dry socket <_< 

Det jeg derimot husker er at en tannlege jeg gikk til ikke klarte å trekke en av visdomstennene helt ut. Han dro den halvveis ut og så måtte jeg gå over to dager (helg) før jeg kom til et legesenter og fikk full bedøvelse før tannen ble tatt ut i en schvupp. Aldri knasket så mye paralgin forte  >_<  

5? Er jo bare 4 :klo: 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tilgang til en demobase på jobb idag :danse2:

Så nå kan jeg lære systemene våre litt på egenhånd uten å snike på maskinene til kundene 🙈

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Cid said:

5? Er jo bare 4 :klo: 

Nei? Selv om det er mindre vanlig, kan noen mennesker ha mer enn fire visdomstenner, en tilstand kjent som hyperdonti. Denne tilstanden er sjelden og rammer omtrent 1 % av befolkningen (selv om noen studier har funnet en forekomst på >2 %). Det er mer vanlig å ha ekstra tenner i overkjeven enn underkjeven. Det meste man kjenner til har vært 12 visdomstenner.

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (Akkurat nå):

Nei? Selv om det er mindre vanlig, kan noen mennesker ha mer enn fire visdomstenner, en tilstand kjent som hyperdonti. Denne tilstanden er sjelden og rammer omtrent 1 % av befolkningen (selv om noen studier har funnet en forekomst på >2 %). Det er mer vanlig å ha ekstra tenner i overkjeven enn underkjeven. Det meste man kjenner til har vært 12 visdomstenner.

 

Sykt og jævlig 😰

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (30 minutter siden):

Jeg har fjernet 5 visdomstenner og kan ikke huske jeg fikk noen dry socket <_< 

Det jeg derimot husker er at en tannlege jeg gikk til ikke klarte å trekke en av visdomstennene helt ut. Han dro den halvveis ut og så måtte jeg gå over to dager (helg) før jeg kom til et legesenter og fikk full bedøvelse før tannen ble tatt ut i en schvupp. Aldri knasket så mye paralgin forte  >_<  

Jøss, 5? Trodde man fikk Max 4 jeg. Skylte du med corsodyl samme dag? Er så usikker på om jeg skal gjøre det når jeg legger meg nå eller vente til i morgen.

Æææh, hørtes helt grusomt ut! 

Endret av jukkapalme
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cid said:

Sykt og jævlig 😰

Her er den noen som skriver om et eksempel:  http://sentrumtannlegeklinikk.no/2018/05/17/sentrum-tannlegevakt-i-oslo-tar-alle-typer-tannbehandlinger-visdomstann-problemer/

3 minutter siden, jukkapalme said:

Jøss, 5? Trodde man fikk Max 4 jeg. Skylte du med corsodyl samme dag? Er så usikker på om jeg skal gjøre det når jeg legger meg nå eller vente til i morgen.

Æææh, hørtes helt grusomt ut! 

Fikk ikke corsodyl så kan ikke uttale meg. Måtte gurgle med saltvann her 😖

Ingenting mot den som var over visdomstann nr 5. Hadde en skoletannlege som skulle prøve å dra den ut og han sto med en sko på stolen og pustet og peste som en gal mens han halte og dro i tannen. Den kom ut til slutt, med sprikende røtter, noe han kommenterte var rart. Da jeg kom hjem så svimte jeg først av smertene og så ble jeg skikkelig dårlig i tre dager pga av dette «traumet» denne tannlegen fikk meg gjennom. Gurglet saltvann til denne og. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker etter jeg trakk visdomstenner sist gang, et par dager etterpå så spiste jeg taco og en del av skjellet stakk rett nedi i såret 😖 dumme meg 😂

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (8 minutter siden):

Her er den noen som skriver om et eksempel:  http://sentrumtannlegeklinikk.no/2018/05/17/sentrum-tannlegevakt-i-oslo-tar-alle-typer-tannbehandlinger-visdomstann-problemer/

Fikk ikke corsodyl så kan ikke uttale meg. Måtte gurgle med saltvann her 😖

Ingenting mot den som var over visdomstann nr 5. Hadde en skoletannlege som skulle prøve å dra den ut og han sto med en sko på stolen og pustet og peste som en gal mens han halte og dro i tannen. Den kom ut til slutt, med sprikende røtter, noe han kommenterte var rart. Da jeg kom hjem så svimte jeg først av smertene og så ble jeg skikkelig dårlig i tre dager pga av dette «traumet» denne tannlegen fikk meg gjennom. Gurglet saltvann til denne og. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Husker etter jeg trakk visdomstenner sist gang, et par dager etterpå så spiste jeg taco og en del av skjellet stakk rett nedi i såret 😖 dumme meg 😂

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lurven
Frøkenfryden skrev (10 timer siden):

Once you go extra… .. neidaaaa🥳

..bare torsdag, glemte meg @Lurven😇

Det er såpass nærme fredag at det får gå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (1 minutt siden):

Det er såpass nærme fredag at det får gå

:danser:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...