Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Millimani skrev (1 minutt siden):

Tannleger/kirurger vet jo hva som er best. Corsodyl er sterkt, men det skal jo være det for å drepe bakterier. Jeg har ikke trukket visdomstenner før, men har hatt jevnlige tannkjøttbetennelser.

Ja, det er sant og jeg stoler jo på tannlegen min. Men går jeg inn på nettsidene til ulike klinikker sier noen at man ikke skal skylle før det har gått 48 timer og andre at man skal skylle samme kveld. Er så redd for at det blodkoagulenet skal dette ut av skyllingen og jeg skal få den dry socketen som jeg frykter sånn. 

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Nei tror ikke det nå i oktober faktisk blødde 2-3 dager ved pussing. Men var oppe da.

Ok, ja oppe er jo litt enklere. Større sjans for at man får matrester i såret nede selv om man tygger på motsatt side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

Delt i 4? 😰

For å få den ut delte de den inni munnen der den stod😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

To mann og tann delt i 4 for å fjerne. Ikke min tannlege men kjeveortoped. Større inngrep slik den satt. Og sykmelding 2 dager. 

Æææææææææh! :redd: :sjokk: Bra du ikke fortalte det før jeg dro til tannlegen idag. Har ganske sterk tannlegeskrekk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

For å få den ut delte de den inni munnen der den stod😳

Uff, de delte min i 2 og jeg trodde det var ille :o rant blod ut av kjeften etterpå. Jeg så ut som en zombie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Æææææææææh! :redd: :sjokk: Bra du ikke fortalte det før jeg dro til tannlegen idag. Har ganske sterk tannlegeskrekk 

Hadde holdt kjeft i dag tidlig da☺️ Jeg er innom 5 ganger årlig. Da blir man ikke så redd😌 Dette går nok bra. Jeg sprøyta rett på med sprøyte uten Å få dry socket, så går nok bra👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Hadde holdt kjeft i dag tidlig da☺️ Jeg er innom 5 ganger årlig. Da blir man ikke så redd😌 Dette går nok bra. Jeg sprøyta rett på med sprøyte uten Å få dry socket, så går nok bra👍

Må en tann deles 5 ganger i året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Hadde holdt kjeft i dag tidlig da☺️ Jeg er innom 5 ganger årlig. Da blir man ikke så redd😌 Dette går nok bra. Jeg sprøyta rett på med sprøyte uten Å få dry socket, så går nok bra👍

♥️ Oi, det var ofte. Sant det, jo lenger man venter, jo større blir skrekken. Ja, håper det går bra å skylle forsiktig.

Endret av jukkapalme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (20 minutter siden):

Ja, den smaker helt pyton 🤢 Er sikkert ikke så stor forskjell på dem siden begge inneholder klorheksidin som jo er den viktigste ingrediensen. Skylte du allerede samme dag? Og skylte du litt ekstra forsiktig i starten? 

Skylte veldig forsiktig den første dagen, mens ca som vanlig dagene etterpå bare ikke like «hardt» akkurat der som jeg har en tendens til å gjøre ellers 😊 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (12 minutter siden):

Fytti katta! Hun ass. Send torpedo!
Hun må gå, ubegripelig at ikke alle syns det😳

Jeg har ærlig talt ikke snøring i saken mot denne trollkjærringa . 

Men jeg mener at alle på tinget bør hives på havet, eller tvinges til evig fordømmelse i et NAV-system.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (2 minutter siden):

Jeg har ærlig talt ikke snøring i saken mot denne trollkjærringa . 

Men jeg mener at alle på tinget bør hives på havet, eller tvinges til evig fordømmelse i et NAV-system.. 

Liker du Jonas?

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (Akkurat nå):

Skylte veldig forsiktig den første dagen, mens ca som vanlig dagene etterpå bare ikke like «hardt» akkurat der som jeg har en tendens til å gjøre ellers 😊 

Ok, takk 💜 da skyller jeg veldig forsiktig uten å gurgle eller blåse opp kinnene for mye 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Jeg har ærlig talt ikke snøring i saken mot denne trollkjærringa . 

Men jeg mener at alle på tinget bør hives på havet, eller tvinges til evig fordømmelse i et NAV-system.. 

jeg tipper at jeg blir ekstra muggen fordi jeg har en 6-årig grad jeg ikke juksa meg til. Og er i helsevesenet og gidder ikke at hun skal sjefe over oss med så lite kompetanse og ikke minst, har ikke tillit til henne mer😔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Ok, takk 💜 da skyller jeg veldig forsiktig uten å gurgle eller blåse opp kinnene for mye 

Støttes.🙂

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (8 minutter siden):

Må en tann deles 5 ganger i året?

😂 nei, hadde vært koko. Jeg er hos tannlege 1 gang årlig og tannpleier 4. hvis alt er ok. Mer hvis borring og trekking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):

Liker du Jonas?

Mener du da den dinglepikken av en politiker med etternavn Støre, eller en lett blanding av tobakk og canabis? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KnekkeBørre skrev (11 minutter siden):

Mener du da den dinglepikken av en politiker med etternavn Støre, eller en lett blanding av tobakk og canabis? 

Jonas Gal Støtfanger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Jonas Gal Støtfanger. 

98 av 100 komiske poeng 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (3 minutter siden):

98 av 100 komiske poeng 😆

Fanger mang en skandaler han.

Hvilken partileder kunne de tenkt som statsminister? Jeg tenker Trygve pga latteren hans 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å kutte meg litt på tommelen min mens jeg holdt på med kyllingfilet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...