Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

KnekkeBørre skrev (12 minutter siden):

Extra tilbyr det lille ekstra. 

Once you go extra… .. neidaaaa🥳

..bare torsdag, glemte meg @Lurven😇

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KnekkeBørre skrev (2 timer siden):

Fikk SMS fra Hamar. "Gratulerer du har vunnet.." 

Say less tenkte jeg og fullførte derfor ikke lesningen.

Jeg valgte sporenstreks å sende et bilde av rumpehullet mitt til min arbeidsgiver med en tekst der jeg brukte rimelig grove ord og kom med gjentatte sjikanerende oppfordringer til hva han kunne gjøre med arbeidskontrakten min... 

 

Nå én dag senere innser jeg at femogsytti kroner ikke på langt nær er nok til å dekke min livstil livet ut.

 

Kort sagt ; Jeg trenger litt input på hvordan jeg bør tilnærme meg den dårlige stemningen som har oppstått..? 

 

Bør jeg si unnskyld? 

Eller heller bare møte opp som vanlig i morgen og late som ingenting har skjedd..? 

Er dette sant?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Heftig jobbdag. Så litt bekymring. Så sykehuskveldstime. Kom sent hjem til Mann og nydelig skrei og fikk hoppe i pysj og fikk kaffe etter mat. Fint å lande😌

Kaffe på kvelden? Ditt liv er et kaos og jeg er fascinert av det :enig:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Kaffe på kvelden? Ditt liv er et kaos og jeg er fascinert av det :enig:

Haha nei, det er jo helt koko rutineaktig. Men glad jeg kan glede! 😂 Sovner uansett, er en trøtt nøtt som sovner før 22. ikke i kveld da, må se Debatten. Kjerkol må bankes, hun kan drite i å være min minister. Hilsen helsepersonell🙃

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Haha nei, det er jo helt koko rutineaktig. Men glad jeg kan glede! 😂 Sovner uansett, er en trøtt nøtt som sovner før 22. ikke i kveld da, må se Debatten. Kjerkol må bankes, hun kan drite i å være min minister. Hilsen helsepersonell🙃

Jeg vet jeg ved en tidligere anledning har sagt at jeg og Kjerkhol er buddies. 

Men jeg kan informere om at det har endret seg.. Hun har tiltrukket seg mye dårlig PR i det siste og ikke minst, så skylder hun meg 200,- spenn... Den juksemaker pipelorten!! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):

Er dette sant?

At jeg vant 75 kroner er sannheten. 

Resten er reinspikka løgn og fanteri. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KnekkeBørre skrev (9 minutter siden):

At jeg vant 75 kroner er sannheten. 

Resten er reinspikka løgn og fanteri. 

Hadde tenkt å foreslå at du kunne sende en sms tilbake til sjefen og si "Sorry, bildet var ment til moren din!"

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Hadde tenkt å foreslå at du kunne sende en sms tilbake til sjefen og si "Sorry, bildet var ment til moren din!"

Hehe, good one :ler:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en Alfista er jeg dypt skuffet over Alfa Romeos nye modell..  

image.png.b8164b9f3c07311e422ace0e19b4d59e.png

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (2 minutter siden):

Hehe, good one :ler:

 

Og så avslutte med.

"Mens du sitter bak skrivebordet ditt i kveld så kommer jeg til å sitte bak moren din :enig::sminkedokke:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh, hadde glemt den ekle følelsen etter fjerning av visdomstann når bedøvelsen går ut og blodet koagulerer. Er så mykt og ekkelt liksom, som en slags hinne? Noen som vet når det blir litt "hardere"? Tar jo noen uker før det gror helt og blir bein oppå der, men når forsvinner den myke, "hinnete" følelsen? Er så mange år siden jeg trakk visdomstann sist, så jeg husker ikke. Har fått beskjed om å skylle med corsodyl, men det er jo veldig sterkt, så vet nesten ikke om jeg tør. Er så redd den blodkoaguleringen skal falle ut og jeg skal få dry socket. Huff, mange bekymringer, jeg er helt håpløs sånn. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Som en Alfista er jeg dypt skuffet over Alfa Romeos nye modell..  

image.png.b8164b9f3c07311e422ace0e19b4d59e.png

Alfa Romeo skal se slik ut image.thumb.png.a432c091bd2a5a4eecebe11955e66959.png

image.png.6d82a4d8c8594a64bcc0a89051df4b71.pngimage.thumb.png.e01d4ca1abf7e491feebb03186c304b8.png 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Ugh, hadde glemt den ekle følelsen etter fjerning av visdomstann når bedøvelsen går ut og blodet koagulerer. Er så mykt og ekkelt liksom, som en slags hinne? Noen som vet når det blir litt "hardere"? Tar jo noen uker før det gror helt og blir bein oppå der, men når forsvinner den myke, "hinnete" følelsen? Er så mange år siden jeg trakk visdomstann sist, så jeg husker ikke. Har fått beskjed om å skylle med corsodyl, men det er jo veldig sterkt, så vet nesten ikke om jeg tør. Er så redd den blodkoaguleringen skal falle ut og jeg skal få dry socket. Huff, mange bekymringer, jeg er helt håpløs sånn. 

Dumt du ikke bruker Paracet 😕

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Alfa Romeo skal se slik ut image.thumb.png.a432c091bd2a5a4eecebe11955e66959.png

image.png.6d82a4d8c8594a64bcc0a89051df4b71.pngimage.thumb.png.e01d4ca1abf7e491feebb03186c304b8.png 

Den nederste var fin. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Dumt du ikke bruker Paracet 😕

Jeg bruker Paracet. Liker det ikke, men bruker når jeg må. Tok to da bedøvelsen var gått ut 😊 Tannlegen sa jeg skulle det før smertene kom. Men det hjelper jo ikke på den myke, hinnete, rare følelsen over såret. Lurer på når det blir litt hardere? Fjernet ikke du visdomstann for litt siden? Skylte du med corsodyl? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Den nederste var fin. 

Vet du hva @Cid. Du besto den ultimate testen. 

Den nederste modellen er en Guilia GT Junior. Også kalt "scagliano" eller "Stepnose". 

Den ble designet av en 17 år gammel gutt. 

Dette er drømmebilen min!! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Jeg bruker Paracet. Liker det ikke, men bruker når jeg må. Tok to da bedøvelsen var gått ut 😊 Tannlegen sa jeg skulle det før smertene kom. Men det hjelper jo ikke på den myke, hinnete, rare følelsen over såret. Lurer på når det blir litt hardere? Fjernet ikke du visdomstann for litt siden? Skylte du med corsodyl? 

Skylte med det ja, jeg hatet timene etter når jeg var lam rundt munnen 😰

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Vet du hva @Cid. Du besto den ultimate testen. 

Den nederste modellen er en Guilia GT Junior. Også kalt "scagliano" eller "Stepnose". 

Den ble designet av en 17 år gammel gutt. 

Dette er drømmebilen min!! 

Jeg likte den pga fargen da:P jeg liker ikke rødfarge lol. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Skylte med det ja, jeg hatet timene etter når jeg var lam rundt munnen 😰

Ja, det er så ekkelt. Skylte du allerede samme dag? Du fikk ikke sånn dry socket? Altså at den blodproppen detter ut for tidlig og man får helt ekstreme smerter. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Ja, det er så ekkelt. Skylte du allerede samme dag? Du fikk ikke sånn dry socket? Altså at den blodproppen detter ut for tidlig og man får helt ekstreme smerter. 

Blodproppen? Nei skjedde ikke her. Husker ikke helt egentlig når jeg skylte, unnskyld 😕 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...