Peanut Skrevet 10. april #217541 Del Skrevet 10. april (endret) Jeg har kjøpt noen flere kopper fra Gaiamika De tre her Endret 10. april av Peanut 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. april #217542 Del Skrevet 10. april Hva faen 😨😰😱😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. april #217543 Del Skrevet 10. april Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Hva faen 😨😰😱😭 Hva? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. april #217544 Del Skrevet 10. april Cid skrev (Akkurat nå): Hva? Bare lit sjokk, i løpet av ett par minutter scoret PSG 2 ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. april #217545 Del Skrevet 10. april Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Bare lit sjokk, i løpet av ett par minutter scoret PSG 2 ganger. Koker det ordentlig for deg nå pga det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. april #217546 Del Skrevet 10. april Cid skrev (2 minutter siden): Koker det ordentlig for deg nå pga det? Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 10. april #217547 Del Skrevet 10. april Jeg elsker at Torvastad fra 4. divisjon har slått Haugesund fra Eliteserien ut av cupen i fotball 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. april #217548 Del Skrevet 10. april Nå er det 2-2. Spennende 🤩😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. april #217549 Del Skrevet 10. april Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden): Nå er det 2-2. Spennende 🤩😃 Satser du penger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. april #217550 Del Skrevet 10. april Cid skrev (Akkurat nå): Satser du penger? Det gjør jeg aldri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. april #217551 Del Skrevet 10. april Freyja Valkyrie skrev (16 minutter siden): Bare lit sjokk, i løpet av ett par minutter scoret PSG 2 ganger. Bra kamp. Heldigvis fikk barca en scoring til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. april #217552 Del Skrevet 10. april For meg er fotball den perfekte sovemedisin. Samboer liker å følge litt med på fotball og jeg bare zzzzznooooorrrrk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. april #217553 Del Skrevet 10. april Nevian skrev (9 minutter siden): Jeg elsker at Torvastad fra 4. divisjon har slått Haugesund fra Eliteserien ut av cupen i fotball Det sjal egentlig ikke være mulig, men det blir vel sånn hvis det ene laget slipper seg noen prosent ned, og det andre laget gir noen prosent extra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. april #217554 Del Skrevet 10. april jukkapalme skrev (Akkurat nå): For meg er fotball den perfekte sovemedisin. Samboer liker å følge litt med på fotball og jeg bare zzzzznooooorrrrk Samme 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. april #217555 Del Skrevet 10. april Lurven skrev (5 minutter siden): Bra kamp. Heldigvis fikk barca en scoring til Og enda en gang 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. april #217556 Del Skrevet 10. april Peanut skrev (31 minutter siden): Jeg har kjøpt noen flere kopper fra Gaiamika De tre her Cassidy Tvillingene synes at de er skikkelig fine.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. april #217557 Del Skrevet 10. april jukkapalme skrev (8 minutter siden): For meg er fotball den perfekte sovemedisin. Samboer liker å følge litt med på fotball og jeg bare zzzzznooooorrrrk Cassidy Tvillingene må nok si oss enige med deg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. april #217558 Del Skrevet 10. april Freyja Valkyrie skrev (57 minutter siden): Og enda en gang 😍 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. april #217559 Del Skrevet 10. april Cid skrev (1 time siden): Samme 😝 Skjerp dere😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. april #217560 Del Skrevet 10. april Lurven skrev (28 minutter siden): Skjerm dere😆 📺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå