Millimani Skrevet 18. desember 2023 #213961 Del Skrevet 18. desember 2023 Det rumler i magen. Julelunsj på jobb om en times tid 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. desember 2023 #213962 Del Skrevet 18. desember 2023 Tekniker hadde svart til jobbnummeret mitt etter 15 min, han 🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. desember 2023 #213963 Del Skrevet 18. desember 2023 Titania skrev (20 minutter siden): Tekniker hadde svart til jobbnummeret mitt etter 15 min, han 🙈 Hva svarte han? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. desember 2023 #213964 Del Skrevet 18. desember 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Hva svarte han? Han beklaget, og at det var en stund han sveipet uten å se hvem personene var. Salgssjefen, som ikke visste noe om akkurat dèt, men har sett både tekniker og meg "hver for oss", mente det han sa ikke kunne stemme, men jeg kan ikke annet å tro på hva han skriver. Har brent meg på annet før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. desember 2023 #213965 Del Skrevet 18. desember 2023 Titania skrev (1 minutt siden): Han beklaget, og at det var en stund han sveipet uten å se hvem personene var. Salgssjefen, som ikke visste noe om akkurat dèt, men har sett både tekniker og meg "hver for oss", mente det han sa ikke kunne stemme, men jeg kan ikke annet å tro på hva han skriver. Har brent meg på annet før. Dumt. Kanskje han ikke våger eller er klar for noe nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. desember 2023 #213966 Del Skrevet 18. desember 2023 Synes hvertfall du er knalltøff som turte å fortelle ham det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. desember 2023 #213967 Del Skrevet 18. desember 2023 Sola de skrev (2 minutter siden): Dumt. Kanskje han ikke våger eller er klar for noe nå? Jeg vet ikke, og må forsøke ikke gruble for mye på det også (selv om jeg jo kjenner meg selv at DET blir det 🙈), Nå vet han i hvertfall hva jeg føler, så får han gjøre hva han vil med den informasjonen. Om det er en ball der, ligger den nå HELT hos han, og jeg skal bare fortsette som normalt, eller hva man skal kalle det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. desember 2023 #213968 Del Skrevet 18. desember 2023 Titania skrev (3 minutter siden): Jeg vet ikke, og må forsøke ikke gruble for mye på det også (selv om jeg jo kjenner meg selv at DET blir det 🙈), Nå vet han i hvertfall hva jeg føler, så får han gjøre hva han vil med den informasjonen. Om det er en ball der, ligger den nå HELT hos han, og jeg skal bare fortsette som normalt, eller hva man skal kalle det. Er jo jul nå, og kanskje han har godt av å føle på å savne deg i hverdagen sin. Nå vet han hva du føler, så nå er det opp til ham. Du er modig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. desember 2023 #213969 Del Skrevet 18. desember 2023 Skipsreder John Fredriksen tjente over en million som 23 åring i 1967. Da var gjennomsnittslønnen i Norge under 30 tusen kroner i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. desember 2023 #213970 Del Skrevet 18. desember 2023 Sola de skrev (12 minutter siden): Er jo jul nå, og kanskje han har godt av å føle på å savne deg i hverdagen sin. Nå vet han hva du føler, så nå er det opp til ham. Du er modig Takk 😊 Nå er jeg ekstra sliten i hodet etter to timers testing på dps på morgenen, men håper jo på litt tid kanskje kan sette i gang noe 🙈😅 Nå har jo jeg ingen mellomting med følelser innimellom - litt optimist går ikke, det er alt eller ingenting 😅 Men nå drar jeg på ferie onsdag morgen, og han skal ha fri minst en dag i romjulen - så blir jo litt «pause» fra hverandre på en måte. Og jeg skal forsøke gå til normal tid både idag og i morgen 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. desember 2023 #213971 Del Skrevet 18. desember 2023 Titania skrev (54 minutter siden): Takk 😊 Nå er jeg ekstra sliten i hodet etter to timers testing på dps på morgenen, men håper jo på litt tid kanskje kan sette i gang noe 🙈😅 Nå har jo jeg ingen mellomting med følelser innimellom - litt optimist går ikke, det er alt eller ingenting 😅 Men nå drar jeg på ferie onsdag morgen, og han skal ha fri minst en dag i romjulen - så blir jo litt «pause» fra hverandre på en måte. Og jeg skal forsøke gå til normal tid både idag og i morgen 😅 Synes i grunn det er en fin ting. Alt eller ingenting. Da vet man hvor man har deg og slipper å lure Du må ha en superfin juleferie når den tid kommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. desember 2023 #213972 Del Skrevet 18. desember 2023 Titania skrev (5 timer siden): Lurer på hvem som er trøttest idag av meg og psykologen 😂 Siden vi ofte har gjespekonkurranse når jeg har time 9. Idag er timen 8.15 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. desember 2023 #213973 Del Skrevet 18. desember 2023 https://www.tv2.no/underholdning/kody-brown-dropper-flerkoneri-etter-skilsmisser-na-vet-jeg-bedre/16313098/ Mon tro om han mener dette 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. desember 2023 #213974 Del Skrevet 18. desember 2023 Fikk spørsmål idag: hva er likheten mellom aldri og alltid. Eneste jeg kommer på er at begge begynner med al 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. desember 2023 #213975 Del Skrevet 18. desember 2023 Titania skrev (2 minutter siden): Fikk spørsmål idag: hva er likheten mellom aldri og alltid. Eneste jeg kommer på er at begge begynner med al 🤔 Quiz? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missbluebird Skrevet 18. desember 2023 #213976 Del Skrevet 18. desember 2023 Fargen rød er en rødlig farge med mye rødt i seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. desember 2023 #213977 Del Skrevet 18. desember 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Quiz? Evnetest 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. desember 2023 #213978 Del Skrevet 18. desember 2023 Titania skrev (19 minutter siden): Fikk spørsmål idag: hva er likheten mellom aldri og alltid. Eneste jeg kommer på er at begge begynner med al 🤔 Oo, good old wais 4. min munn er lukket😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. desember 2023 #213979 Del Skrevet 18. desember 2023 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Oo, good old wais 4. min munn er lukket😁 Finnes det et slags fasitsvar på den, lurer jeg på? 😅 Uten at jeg trenger svaret, altså 😅 For psykologen min var ikke like overbevist på det svaret, som på svaret jeg hadde til likheten mellom en flue og ett tre 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. desember 2023 #213980 Del Skrevet 18. desember 2023 Frøkenfryden skrev (25 minutter siden): Oo, good old wais 4. min munn er lukket😁 Hva er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå