Peanut Skrevet 17. desember 2023 #213941 Del Skrevet 17. desember 2023 (endret) Jeg synes @Ciaran og Ciara har mange innlegg på litt over et år jeg Jeg selv er jo milevis unna alle her <_< Har tenkt å nå Butters innleggsgrense her inne, og så chille ned. Endret 17. desember 2023 av Peanut 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 17. desember 2023 #213942 Del Skrevet 17. desember 2023 I går så hentet jeg en Siesta-stol hos foreldrene mine. Den ser slik ut: (Bilde tatt fra nett) Så i dag at nye går for opp mot 27k kr (Info: Siesta Classic High lenestol fra merket LK Hjelle. År 1965 designet Ingmar Relling sin største kreasjon og mest kjente design; den klassiske Siesta-stolen. Stolen har vært en viktig faktor av norsk møbelindustris vekst, og internasjonale suksess på midten av 1900-tallet. Siesta-stolen er en internasjonalt anerkjent klassiker og et norsk ikon som banet vei for eksport av norske designmøbler på 60-tallet). Sånn stol jeg kan sovne i 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. desember 2023 #213943 Del Skrevet 17. desember 2023 Cid skrev (1 time siden): Men generelt så er vel det meste større enn lille Norge. Men vi har større peniser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. desember 2023 #213944 Del Skrevet 17. desember 2023 Peanut skrev (1 time siden): Jeg synes @Ciaran og Ciara har mange innlegg på litt over et år jeg Jeg selv er jo milevis unna alle her <_< Har tenkt å nå Butters innleggsgrense her inne, og så chille ned. Cassidy Tvillingene er helt spinnville her inne vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. desember 2023 #213945 Del Skrevet 17. desember 2023 Peanut skrev (1 time siden): I går så hentet jeg en Siesta-stol hos foreldrene mine. Den ser slik ut: (Bilde tatt fra nett) Så i dag at nye går for opp mot 27k kr (Info: Siesta Classic High lenestol fra merket LK Hjelle. År 1965 designet Ingmar Relling sin største kreasjon og mest kjente design; den klassiske Siesta-stolen. Stolen har vært en viktig faktor av norsk møbelindustris vekst, og internasjonale suksess på midten av 1900-tallet. Siesta-stolen er en internasjonalt anerkjent klassiker og et norsk ikon som banet vei for eksport av norske designmøbler på 60-tallet). Sånn stol jeg kan sovne i 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. desember 2023 #213946 Del Skrevet 17. desember 2023 Pakker inn julegaver til store og små ❤️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. desember 2023 #213947 Del Skrevet 17. desember 2023 MarianneE skrev (3 timer siden): Det gjør jeg alltid. Jeg har invitert deler av familien og svigerforeldre og vi blir 10 stykker rundt bordet i år. Det blir koselig, men i år er og min søsters første jul som alenemor og Kråkebollene hennes vil nok savne sin far som plutselig tok jobb i Asia og nekter å komme hjem. Jeg håper at de vil kose seg på julaften og at den fraværende far ikke vil bli for mye savnet. Så kjekt de setter nok pris på å ha deg med 😃 Peanut skrev (3 timer siden): Jeg synes @Ciaran og Ciara har mange innlegg på litt over et år jeg Jeg selv er jo milevis unna alle her <_< Har tenkt å nå Butters innleggsgrense her inne, og så chille ned. Dæven det har jeg ikke lagt merke til med denne farten så kommer brukeren til å slå Hoppe i innlegg og nå 1 million lenge før pensjonsalder. Peanut skrev (3 timer siden): I går så hentet jeg en Siesta-stol hos foreldrene mine. Den ser slik ut: (Bilde tatt fra nett) Så i dag at nye går for opp mot 27k kr (Info: Siesta Classic High lenestol fra merket LK Hjelle. År 1965 designet Ingmar Relling sin største kreasjon og mest kjente design; den klassiske Siesta-stolen. Stolen har vært en viktig faktor av norsk møbelindustris vekst, og internasjonale suksess på midten av 1900-tallet. Siesta-stolen er en internasjonalt anerkjent klassiker og et norsk ikon som banet vei for eksport av norske designmøbler på 60-tallet). Sånn stol jeg kan sovne i Så tynn ut på der man sitter Lurven skrev (2 timer siden): Men vi har større peniser Snakk for deg selv 😕 jeg har stor fantasi i det minste 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 17. desember 2023 #213948 Del Skrevet 17. desember 2023 14 minutter siden, Cid said: Dæven det har jeg ikke lagt merke til med denne farten så kommer brukeren til å slå Hoppe i innlegg og nå 1 million lenge før pensjonsalder. Så tynn ut på der man sitter Ja <_< Tåler godt med vekt ^^, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. desember 2023 #213949 Del Skrevet 17. desember 2023 Peanut skrev (Akkurat nå): Ja <_< Tåler godt med vekt ^^, Kjekt med noe sentimentalt da 😊 jeg har morfar sin stressless, han døde for 17 år siden men jeg har ingen planer om å kvitte meg med den noensinne Har fine minner fra når vi satt i hver vår stressless og så på gamle klassikere som Fleksnes og Mr Bean 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. desember 2023 #213950 Del Skrevet 17. desember 2023 Har hentet to av tre pakker. Nå, samle energi til siste rest av veien hjem, kjenner kneet er greit slitent 😶 Hadde vært fint om Østfold kollektiv forstod at folk i noen boligfelt ønsker å ta bussen på søndager også 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 17. desember 2023 #213951 Del Skrevet 17. desember 2023 Kuttet meg på kniven i dag, så måtte ta på plaster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 17. desember 2023 #213952 Del Skrevet 17. desember 2023 Flott at Danmark vant håndballkampen mot Sverige, men det var nå på hengende håret. Gleder meg til å se Norge spille mot Frankrike, og håper Norge ender øverst på pallen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. desember 2023 #213953 Del Skrevet 17. desember 2023 Har hørt sangen mange ganger, men var visst først idag hjernen skulle få med seg teksten - og det ble sånn «hæ? Hva sang han?» 😅 While you sleep in earthly delight Someone's flesh is rotting tonight 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. desember 2023 #213954 Del Skrevet 17. desember 2023 Peanut skrev (4 timer siden): Ja <_< Tåler godt med vekt ^^, 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. desember 2023 #213955 Del Skrevet 17. desember 2023 Terskelrampa til robotstøvsugeren funket 🥳🥳 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. desember 2023 #213956 Del Skrevet 18. desember 2023 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godmandagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. desember 2023 #213957 Del Skrevet 18. desember 2023 Lurer på hvem som er trøttest idag av meg og psykologen 😂 Siden vi ofte har gjespekonkurranse når jeg har time 9. Idag er timen 8.15 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 18. desember 2023 #213958 Del Skrevet 18. desember 2023 Må få i meg litt mat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 18. desember 2023 #213959 Del Skrevet 18. desember 2023 Det ble sølv til Norge, gitt 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. desember 2023 #213960 Del Skrevet 18. desember 2023 21 hours ago, Peanut said: Jeg synes @Ciaran og Ciara har mange innlegg på litt over et år jeg Jeg selv er jo milevis unna alle her <_< Har tenkt å nå Butters innleggsgrense her inne, og så chille ned. Innleggsgrense? Hva mener du og Butter med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå