Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Jeg synes @Ciaran og Ciara har mange innlegg på litt over et år jeg :sjenert: 

Jeg selv er jo milevis unna alle her  <_<  Har tenkt å nå Butters innleggsgrense her inne, og så chille ned. 

Endret av Peanut
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går så hentet jeg en Siesta-stol hos foreldrene mine. Den ser slik ut: IMG_3581.thumb.jpeg.de33b03d903d9015894df92bca89c9fe.jpeg

(Bilde tatt fra nett)

Så i dag at nye går for opp mot 27k kr C808AC18-E8BA-44A4-8717-192E2C84880A.gif.eaf8b3adf4556f31e32bfe17469117e7.gif

(Info: Siesta Classic High lenestol fra merket LK Hjelle. År 1965 designet Ingmar Relling sin største kreasjon og mest kjente design; den klassiske Siesta-stolen. Stolen har vært en viktig faktor av norsk møbelindustris vekst, og internasjonale suksess på midten av 1900-tallet. Siesta-stolen er en internasjonalt anerkjent klassiker og et norsk ikon som banet vei for eksport av norske designmøbler på 60-tallet). 

Sånn stol jeg kan sovne i EE941346-527B-4194-9DD7-CCA8C90E8D32.gif.f438839932d36a8cbec5760a84888749.gif

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 time siden):

Jeg selv er jo milevis unna alle her  <_<  Har tenkt å nå Butters innleggsgrense her inne, og så chille ned. 

Cassidy Tvillingene er helt spinnville her inne vi.:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 time siden):

I går så hentet jeg en Siesta-stol hos foreldrene mine. Den ser slik ut: IMG_3581.thumb.jpeg.de33b03d903d9015894df92bca89c9fe.jpeg

(Bilde tatt fra nett)

Så i dag at nye går for opp mot 27k kr C808AC18-E8BA-44A4-8717-192E2C84880A.gif.eaf8b3adf4556f31e32bfe17469117e7.gif

(Info: Siesta Classic High lenestol fra merket LK Hjelle. År 1965 designet Ingmar Relling sin største kreasjon og mest kjente design; den klassiske Siesta-stolen. Stolen har vært en viktig faktor av norsk møbelindustris vekst, og internasjonale suksess på midten av 1900-tallet. Siesta-stolen er en internasjonalt anerkjent klassiker og et norsk ikon som banet vei for eksport av norske designmøbler på 60-tallet). 

Sånn stol jeg kan sovne i EE941346-527B-4194-9DD7-CCA8C90E8D32.gif.f438839932d36a8cbec5760a84888749.gif

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE skrev (3 timer siden):

Det gjør jeg alltid. Jeg har invitert deler av familien og svigerforeldre og vi blir 10 stykker rundt bordet i år. Det blir koselig, men i år er og min søsters første jul som alenemor og Kråkebollene hennes vil nok savne sin far som plutselig tok jobb i Asia og nekter å komme hjem. Jeg håper at de vil kose seg på julaften og at den fraværende far ikke vil bli for mye savnet. 

Så kjekt :) de setter nok pris på å ha deg med 😃

Peanut skrev (3 timer siden):

Dæven det har jeg ikke lagt merke til :o med denne farten så kommer brukeren til å slå Hoppe i innlegg og nå 1 million lenge før pensjonsalder.

Peanut skrev (3 timer siden):

(Bilde tatt fra nett)

Så tynn ut på der man sitter :o 

Lurven skrev (2 timer siden):

Men vi har større peniser

Snakk for deg selv 😕 jeg har stor fantasi i det minste 😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Cid said:

Dæven det har jeg ikke lagt merke til :o med denne farten så kommer brukeren til å slå Hoppe i innlegg og nå 1 million lenge før pensjonsalder.

Så tynn ut på der man sitter :o 

Ja <_<

Tåler godt med vekt ^^, 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (Akkurat nå):

Ja <_<

Tåler godt med vekt ^^, 

Kjekt med noe sentimentalt da 😊 jeg har morfar sin stressless, han døde for 17 år siden men jeg har ingen planer om å kvitte meg med den noensinne :rodmer: Har fine minner fra når vi satt i hver vår stressless og så på gamle klassikere som Fleksnes og Mr Bean 😄

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hentet to av tre pakker. Nå, samle energi til siste rest av veien hjem, kjenner kneet er greit slitent 😶 

Hadde vært fint om Østfold kollektiv forstod at folk i noen boligfelt ønsker å ta bussen på søndager også 🙈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at Danmark vant håndballkampen mot Sverige, men det var nå på hengende håret. Gleder meg til å se Norge spille mot Frankrike, og håper Norge ender øverst på pallen :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt sangen mange ganger, men var visst først idag hjernen skulle få med seg teksten - og det ble sånn «hæ? Hva sang han?» 😅

While you sleep in earthly delight
Someone's flesh is rotting tonight

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godmandagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvem som er trøttest idag av meg og psykologen 😂 Siden vi ofte har gjespekonkurranse når jeg har time 9. Idag er timen 8.15 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Peanut said:

Innleggsgrense? Hva mener du og Butter med det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...