Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Huff, jeg håper dere alle blir dere selv fortest mulig, for å være i en slik tilstand lyder ikke bra. :( 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titania skrev (1 time siden):

@Cid I wish 😅 Vi tre som satt lengst oppe idag (blir jo rett å si), var godt reduserte hele gjengen 😅 Teknikeren (altså han andre) satt og sov ved frokosten, og kjørte hjem etter en halv, liten bolle med yoghurt. Han var faen ikke kjørbar. 

Min tekniker og sjåfør, innrømte underveis at han nok ikke burde kjørt selv, fordi det var litt utfordrende å være så fokusert som han burde 🙈

Og gutsen for å ta opp ting forsvant oppi usikkerhet om jeg hadde sagt noe jeg ikke burde i går. Ikke typ fylleangst, men fordi det ble litt snakk med salgssjefen, som mente at han visste om en av alle på hotellet jeg burde prøve meg på: tekniker. Siden salgssjef aldri har tid til pratene vi hadde før, passet jeg på å slippe noen detaljer innimellom høy pianomusikk, og jeg ble redd for å ha sagt for mye eller noe dumt som tekniker kunne ha hørt. 

Muligheten kommer til å by seg, men da må du være på og ta den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (5 timer siden):

Ah for faen... Det er meg :kasteropp:

Jeg blir litt forstyrret av det bildet - du ligner veldig på faren min i hans yngre dager :ordlos:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (Akkurat nå):

Jeg blir litt forstyrret av det bildet - du ligner veldig på faren min i hans yngre dager :ordlos:

Kanskje han er faren din. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Boetica skrev (1 time siden):

I am your father, Boetica (Luke) 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (7 timer siden):

😂 siden @Frøkenfryden har fri i dag, kan jeg bistå med litt uprofesjonell terapi: det er ingen fare med folk som blir godlynt i fylla :)

Takk, da fikk jeg pakket inn gaver og vaska dassene👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...