Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (1 minutt siden):

Kom dere noe nærmere hverandre? Fant du ut av hva han føler?

Nope 😅 Vi satt ca tvers over hverandre under middagen, og han tittet MYE bort på meg, men da vi flyttet oss inn til det andre rommet tok den nye selgeren plassen jeg ville ha ved siden av tekniker. Så ble ikke noe annen prat enn med masse folk tilstede. Men pr akkurat nå føler jeg kanskje jeg har nok guts til å spørre på vei hjem, om jeg får sitte på med han hjem igjen også

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titania skrev (31 minutter siden):

Nope 😅 Vi satt ca tvers over hverandre under middagen, og han tittet MYE bort på meg, men da vi flyttet oss inn til det andre rommet tok den nye selgeren plassen jeg ville ha ved siden av tekniker. Så ble ikke noe annen prat enn med masse folk tilstede. Men pr akkurat nå føler jeg kanskje jeg har nok guts til å spørre på vei hjem, om jeg får sitte på med han hjem igjen også

Tvi tvi!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (54 minutter siden):

Har dere ikke dratt hjem ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (11 minutter siden):

Ungdommen ass

På hotell jo 😂 Må si at Hankø ikke er spesielt mye å skryte av når det kommer til standard på ting, men de har god mat 😁

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KnekkeBørre skrev (3 minutter siden):

Åfyfaen!! Angst i dag!! :overrasket:

Jeg har fri og kan ikke bistå, sorry😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (11 minutter siden):

Huff da 🙈

Jeg er bare veldig, veldig sliten etter 3 timer søvn 🙈😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (40 minutter siden):

😂 siden @Frøkenfryden har fri i dag, kan jeg bistå med litt uprofesjonell terapi: det er ingen fare med folk som blir godlynt i fylla :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg av og til er positiv til AI, så finnes det en grense for det og, tenker jeg. 

Disse eksisterer ikke: IMG_3283.thumb.webp.c06ddd952130d826fb5a062f7daeff42.webpIMG_3287.thumb.webp.92f532fa8cdba801b50b1572557dbac2.webp

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (8 timer siden):

Skål! 1702087465028620798738020738683.thumb.jpg.bc9e9a93fc8bd3953c20f35e5ffa7160.jpg

Er deg eller rednecken?

KnekkeBørre skrev (7 timer siden):

Jeg takker Tvillingene for det. ❤️

Gudene vet at jeg er en stor tilhenger av Cassidy Tvillingene.

De er i min mening det flotteste av medmenneskelige mennesker du kan finne.  :nikke:

Kjekt med noen tomler opp fra tvillingene?😜

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

...er ikke det veldig mye? :sjokkert: Hilsen ei som ikke har peiling...

Jeg drikker aldri, aldri vært full eller brisen. Aldri røyket eller snust heller. 

Titania skrev (1 time siden):

Frokost nå 😅

Er teknikeren frokosten?

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Ungdommen ass

Ja mye rimming ass. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (23 minutter siden):

😂 siden @Frøkenfryden har fri i dag, kan jeg bistå med litt uprofesjonell terapi: det er ingen fare med folk som blir godlynt i fylla :)

Trenger piller mot skam og hodepine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (12 minutter siden):

Er deg eller rednecken?

Kjekt med noen tomler opp fra tvillingene?😜

Jeg drikker aldri, aldri vært full eller brisen. Aldri røyket eller snust heller. 

Er teknikeren frokosten?

Ja mye rimming ass. 

Ah for faen... Det er meg :kasteropp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Peanut skrev (46 minutter siden):

Selv om jeg av og til er positiv til AI, så finnes det en grense for det og, tenker jeg. 

Disse eksisterer ikke: IMG_3283.thumb.webp.c06ddd952130d826fb5a062f7daeff42.webpIMG_3287.thumb.webp.92f532fa8cdba801b50b1572557dbac2.webp

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Cid I wish 😅 Vi tre som satt lengst oppe idag (blir jo rett å si), var godt reduserte hele gjengen 😅 Teknikeren (altså han andre) satt og sov ved frokosten, og kjørte hjem etter en halv, liten bolle med yoghurt. Han var faen ikke kjørbar. 

Min tekniker og sjåfør, innrømte underveis at han nok ikke burde kjørt selv, fordi det var litt utfordrende å være så fokusert som han burde 🙈

Og gutsen for å ta opp ting forsvant oppi usikkerhet om jeg hadde sagt noe jeg ikke burde i går. Ikke typ fylleangst, men fordi det ble litt snakk med salgssjefen, som mente at han visste om en av alle på hotellet jeg burde prøve meg på: tekniker. Siden salgssjef aldri har tid til pratene vi hadde før, passet jeg på å slippe noen detaljer innimellom høy pianomusikk, og jeg ble redd for å ha sagt for mye eller noe dumt som tekniker kunne ha hørt. 

Endret av Titania
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...