Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (8 minutter siden):

Julegave til meg selv ble forresten litt for dyr dusjsåpe og te. 😌 Ennå ikke kjøpt smykke jeg har drømt om i 2-3 måneder. Får bli bursdagsgave til meg selv..🙂

Hinte om det til mann?:)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KnekkeBørre skrev (23 minutter siden):

Ah, er det ikke verre enn det  Tindertøyset.. :nigo:

Da kan du bare trykke pause på alle over-analytiske funksjoner i hjernen din. 

Finn glede i at han matchet. Der er all infoen du trenger. 

Ja, han finner deg beviselig både attraktiv og interessant. Han har bekreftet det gjennom å dra fingeren sin over en skjerm i en viss retning.. (Blir ikke mer romantisk enn det) 😉

Legg heller vekt på hvordan han oppfører seg i nærheten av deg. Er han reservert og litt klønete? Virker han kald og lite responsiv på hintene dine? Vel, dette er Gull!!  Da har du med følelser å gjøre. ❤️

Han er fortsatt :nigo: når jeg kommer ned noen ganger, men ikke like ofte som før 😅 Han kommer ikke like ofte opp som han gjorde før, men har plutselig begynt å innimellom komme med tørre seksuelle vitser, hvor han ser på meg rett etterpå 😅

Om jeg blir kjørt hjem, stopper han som oftest i starten av veien, og ikke utenfor, og uansett her eller der, så skal han alltid fort avgårde. Så jeg er usikker 🤪

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (10 minutter siden):

Han er fortsatt :nigo: når jeg kommer ned noen ganger, men ikke like ofte som før 😅 Han kommer ikke like ofte opp som han gjorde før, men har plutselig begynt å innimellom komme med tørre seksuelle vitser, hvor han ser på meg rett etterpå 😅

Om jeg blir kjørt hjem, stopper han som oftest i starten av veien, og ikke utenfor, og uansett her eller der, så skal han alltid fort avgårde. Så jeg er usikker 🤪

Kjører han deg ikke helt hjem til trappen?? 

Hmmm.. Bor det en konkurrerende frier i nabolaget ditt du kanskje ikke vet om? (Men som Tekniker vet om) 

Tørre sexuelle vitser? 😉 

Det høres ut som han sakte men sikkert varmes opp i forhold til deg.. 

Det høres som om dere er noen usikre jævler i spillet begge to.. 😉

Det kommer til å ta tid, men ende opp i noe veldig godt til slutt. ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Kjører han deg ikke helt hjem til trappen?? 

Hmmm.. Bor det en konkurrerende frier i nabolaget ditt du kanskje ikke vet om? (Men som Tekniker vet om) 

Tørre sexuelle vitser? 😉 

Det høres ut som han sakte men sikkert varmes opp i forhold til deg.. 

Det høres som om dere er noen usikre jævler i spillet begge to.. 😉

Det kommer til å ta tid, men ende opp i noe veldig godt til slutt. ❤️

Ikke alltid, og om han stopper utenfor så er det "nå må jeg hjem, hadet" ca med en gang. 

Jepp :fnise:

Ene gangen snakket vi om nummerserien vi har på telefonene på jobb. Så andre teknikeren ramset opp "01, 02, 03" osv til 09. "Null seks, ja" sier tekniker mens han sveiper forbi meg som sitter i stolen, ser på meg og flirer. 

En annen gang var det snakk om noe chilimayo eller noe som fulgte med noe takeaway vi bestilte. Salgssjefen kalte det hvit saus, mens tekniker så på meg og spurte om det var hjemmelaget dressing :fnise:

Vi er det 😛 Og DET har vi pratet om, men litt mer generelt og ikke om/til hverandre. At han føler han kanskje ikke passer inn, er for sær og ikke "treffer" folk sånn med kjemi eller er kjekk nok. Men jeg har liksom ikke vært tøff nok til å si de tingene jeg liker om han I de samtalene. Samtidig som jeg har vært ganske tydelig på min usikkerhet om at jeg ØNSKER å ta initiativ til ting når jeg matcher med folk, men jeg sliter der, fordi jeg er redd for å si eller gjøre dumme ting. 

Men jeg håper det bare er en propp hos oss begge. For jeg trives veldig godt i hans selskap, elsker hvor rolig han er i så godt som alle situasjoner (tror kanskje en sånn person er noe som kunne hjulpet å bygge trygghet hos meg selv også), digger ungen hans (og jeg har litt utfordringer med at jeg føler jeg ikke klarer kommunisere bra med barn), humoren, de tingene vi har til felles, de tingene han gjør som jeg også vil, og det at vi er litt like i måten å være på. Ikke noe behov for partaj og sånn hele tiden f.eks. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (24 minutter siden):

Ikke alltid, og om han stopper utenfor så er det "nå må jeg hjem, hadet" ca med en gang. 

Jepp :fnise:

Ene gangen snakket vi om nummerserien vi har på telefonene på jobb. Så andre teknikeren ramset opp "01, 02, 03" osv til 09. "Null seks, ja" sier tekniker mens han sveiper forbi meg som sitter i stolen, ser på meg og flirer. 

En annen gang var det snakk om noe chilimayo eller noe som fulgte med noe takeaway vi bestilte. Salgssjefen kalte det hvit saus, mens tekniker så på meg og spurte om det var hjemmelaget dressing :fnise:

Vi er det 😛 Og DET har vi pratet om, men litt mer generelt og ikke om/til hverandre. At han føler han kanskje ikke passer inn, er for sær og ikke "treffer" folk sånn med kjemi eller er kjekk nok. Men jeg har liksom ikke vært tøff nok til å si de tingene jeg liker om han I de samtalene. Samtidig som jeg har vært ganske tydelig på min usikkerhet om at jeg ØNSKER å ta initiativ til ting når jeg matcher med folk, men jeg sliter der, fordi jeg er redd for å si eller gjøre dumme ting. 

Men jeg håper det bare er en propp hos oss begge. For jeg trives veldig godt i hans selskap, elsker hvor rolig han er i så godt som alle situasjoner (tror kanskje en sånn person er noe som kunne hjulpet å bygge trygghet hos meg selv også), digger ungen hans (og jeg har litt utfordringer med at jeg føler jeg ikke klarer kommunisere bra med barn), humoren, de tingene vi har til felles, de tingene han gjør som jeg også vil, og det at vi er litt like i måten å være på. Ikke noe behov for partaj og sånn hele tiden f.eks. 

Jepp, dette er vitser fra en mann som prøver. 😁

Det er ironiens skjebne det der. Er man interessert i noen blir man umiddelbart en bablende fjott ovenfor vedkommende, mens når man ikke bryr seg , kan man med letthet lire av seg gullreplikker og være mega-sjarmerende.. 😂

Det er aldri lett å etablere et forhold til et menneske i voksen alder. Man er som regel så full av bagasje og traumer at det blir helt komisk. 

Så jeg føler at det er litt av greia man må spille på. Ikke ta det så jævlig alvorlig. Prøv å unngå alle Disneyidealene. 

Et godt sitat jeg engang hørte var at ; "Du finner aldri en uten feil. Hemmeligheten er å finne en med de feilene du kan leve med". 

Alt du forteller er sammenhengende med et godt forhold, om én av dere klarer å få fingeren ut av det beryktede hølet 😉

Endret av KnekkeBørre
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godfredagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klart å klore meg selv i ansiktet med en skarp negl. 

Og nå klør jo selvsagt såret, siden det gror, så jeg går og klør på det hele tiden 😑

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (14 timer siden):

Må nok skuffe dere begge 😅 Bare litt fasong på det, og klippet sånn at krøllene kommer frem igjen 😁 Selv om frisøren laget sidelengs-krøll da. Er tross alt julebord i morgen, og jeg er nok sistemann på plass som alltid, så ikke spesielt mye tid til å fikse ting 🙈😅

Du blir til å se helt fantastisk ut! Håper du og teknikeren vil komme nærmere hverandre.  virker litt som dere er like keen på hverandre men kanskje begge er redd for å ta første skrittet. Håper julebordet vil løse opp litt, så dere våger :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (11 minutter siden):

Du blir til å se helt fantastisk ut! Håper du og teknikeren vil komme nærmere hverandre.  virker litt som dere er like keen på hverandre men kanskje begge er redd for å ta første skrittet. Håper julebordet vil løse opp litt, så dere våger :klem3:

Takk 🥰 

Håper det samme selv, eller at i det minste jeg får det bittelille motet jeg mangler for å tørre ta opp tråden om «hva skjer» - fordi jeg VIL, men tør ikke helt 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 timer siden):

Har klart å klore meg selv i ansiktet med en skarp negl. 

Og nå klør jo selvsagt såret, siden det gror, så jeg går og klør på det hele tiden 😑

Jeg har klort meg på armene i søvne før, skjønner ikke hvorfor. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (8 minutter siden):

Jeg har klort meg på armene i søvne før, skjønner ikke hvorfor. 

Kan vel være noe som har klødd eller kilt mens du sov 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (35 minutter siden):

Takk 🥰 

Håper det samme selv, eller at i det minste jeg får det bittelille motet jeg mangler for å tørre ta opp tråden om «hva skjer» - fordi jeg VIL, men tør ikke helt 😅

Lykke til med avklaring! Skjønner du blir forvirret av «mixed signals». Håper for din del at han tar et initiativ til å avklare, slik at du slipper å gjøre det. Sånt er så skummelt!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Boetica skrev (8 minutter siden):

Lykke til med avklaring! Skjønner du blir forvirret av «mixed signals». Håper for din del at han tar et initiativ til å avklare, slik at du slipper å gjøre det. Sånt er så skummelt!

Kjempeskummelt 😅 Innerst inne vil jeg forsøke gjøre det enkelt, men jeg trenger en liten hjelp i situasjonen for at det er enklere å ta opp ting 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (56 minutter siden):

Kan vel være noe som har klødd eller kilt mens du sov 😅

Sykt hva man gjør når man sover :P  

Boetica skrev (53 minutter siden):

Oj da. Rart du har greid å klore deg med nedbryte negler ☺️

Var ikke til blods da. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (21 minutter siden):

Sykt hva man gjør når man sover :P  

Var ikke til blods da. 

Jeg klappet til eksen mens jeg sov, så gudene vet hva jeg drømte den natta 😂 Sov på ryggen, strakk armen i været, og klasket den i ansiktet hans 🙈😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<_<  Andre dagen etter frisøren og håret er mye mørkere enn jeg er vant til IMG_2574.gif.6f8b7f9ee4751671a89a4dd64db92523.gif

Neste gang skal det bli lysere igjen gruble.gif.f248ac8556a006935e2748058f4d64c9.gif

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...