Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Peanut skrev (5 minutter siden):

IMG_2301.gif.2b10f0bc37cc70a563b6a3c1f9f786a4.gif Hvorfor det da?

Bare kom inni tankene mine men ble så trist av å lese om alt det at jeg orker ikke uff.. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (40 minutter siden):

Bare kom inni tankene mine men ble så trist av å lese om alt det at jeg orker ikke uff.. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen skal flere på jobb på julebord med en leverandør. Jeg er såå glad for at jeg ikke skal være med, for det kommer til å bli et fyllerør av en annen verden! :laugh:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Cid said:

Vi skal leve lenge vi 0733230C-AA81-4C31-B60F-2DCDAFC630B3.gif.397e512ac3be5311eb6567be51ca0fde.gif

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katta maser, og jeg hører på musikk. "Skal vi lage snømann" med Frost-jenta Anna som synger til Elsa ☃️❄️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millimani skrev (7 minutter siden):

Katta maser, og jeg hører på musikk. "Skal vi lage snømann" med Frost-jenta Anna som synger til Elsa ☃️❄️

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undres på om vi får noe skikkelig med snø før julaften 🌨️ Det er meldt lettskyet og overskyet de neste ti dagene, og så skal det begynne med sludd og regn. Ifølge tv2 da kommer sludd den 10.12. Yr mener at det skal snø natt til den 08.12., og så på kvelden igjen. De har også en maksimum temperatur på opp mot  minus 13 grader de neste dagene. Da gjenstår det å se hva som slår an. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (18 minutter siden):

Vi skal leve lenge vi 0733230C-AA81-4C31-B60F-2DCDAFC630B3.gif.397e512ac3be5311eb6567be51ca0fde.gif

Til vi blir 100 😁 farmor sin tante ble 103 så det er ikke umulig i hvert fall 😄

Lurven skrev (14 minutter siden):

Kan jeg arve humoren din?

Den skal Opsahl Arve.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Jeg vurderer å skrive testament.

Peanut skrev (1 time siden):

IMG_2301.gif.2b10f0bc37cc70a563b6a3c1f9f786a4.gif Hvorfor det da?

Cid skrev (1 time siden):

Skriv testament! En vet aldri om det skjer noe, eller når. Jeg skrev testament rett før jeg fylte 20 år, og det var på begynnelsen av 2000-tallet. På den måten vet jeg at arven min havner hos søsknene mine om det skulle skje meg noe, og mamma og pappa får ingen ting. Det er ikke for å være stygg mot mamma og pappa, men fordi mine søsken kan ha bedre bruk for arven etter meg enn det mamma og pappa kan. 

Lurven skrev (17 minutter siden):

Kan jeg arve humoren din?

Humoren? Å skrive testament er ikke ment humoristisk. Det er faktisk en viktig handling, og det kan virke alvorlig. Men plutselig står du midt oppi det, om du så er den pårørende eller den døde. Det er ikke noe hyggelig om du tar med deg en tvist i graven, eller om du sørger for at andre må gjøre det. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Peanut skrev (Akkurat nå):

IMG_3173.gif.8c70aa82705167f7c95cba1a44269dee.gif Noen som har sett nordlys i det siste? 278EA0DC-FF7C-442E-BD56-E303C11C2676.gif.cee8c972bf943afafdfac3093a406112.gif

Nei, de sier det her men ser det aldri :sukk:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...