Cid Skrevet 27. november 2023 #213081 Del Skrevet 27. november 2023 jukkapalme skrev (6 minutter siden): Så kjedelig med løs glidelås, men bra du fikk en ny. Grattis med ny jakke, håper du blir fornøyd med den 😊 Grisekaldt her og. Takk gleder meg til våren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 27. november 2023 #213082 Del Skrevet 27. november 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene merker at det blåser godt i Bergen nå, så det kommer til å bli iskaldt her. Huff, ja vinden er det aller verste. Heller -10 og vindstille enn 0 og sterk vind. Og -10 og vind er jo nesten tortur Kanskje det blir en sånn kald vinter som det var i 2009-2010 i år. Da var det -30 på det kaldeste hos meg. -32 på Lysaker hvor jeg jobbet på den tiden. Håper ikke det blir så kaldt, men kan gjerne være minus hele vinteren for min del så lenge det ikke blir for mange minus og for mye vind. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 27. november 2023 #213083 Del Skrevet 27. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Takk gleder meg til våren. Hehe, jeg og Bare 4 mnd igjen. 3 om vi er heldige og det blir vår allerede i mars. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. november 2023 #213084 Del Skrevet 27. november 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Hehe, jeg og Bare 4 mnd igjen. 3 om vi er heldige og det blir vår allerede i mars. Bruker du å sole deg da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 27. november 2023 #213085 Del Skrevet 27. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Bruker du å sole deg da? Aldri. Jeg liker ikke å sole meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 27. november 2023 #213086 Del Skrevet 27. november 2023 I Sør-Afrika er det sommer nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. november 2023 #213087 Del Skrevet 27. november 2023 jukkapalme skrev (10 minutter siden): Huff, ja vinden er det aller verste. Heller -10 og vindstille enn 0 og sterk vind. Og -10 og vind er jo nesten tortur Kanskje det blir en sånn kald vinter som det var i 2009-2010 i år. Da var det -30 på det kaldeste hos meg. -32 på Lysaker hvor jeg jobbet på den tiden. Håper ikke det blir så kaldt, men kan gjerne være minus hele vinteren for min del så lenge det ikke blir for mange minus og for mye vind. Cassidy Tvillingene vil ikke ha kulde vi vil ha mildvær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. november 2023 #213088 Del Skrevet 27. november 2023 Zenobia skrev (3 minutter siden): I Sør-Afrika er det sommer nå. Er du der nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. november 2023 #213089 Del Skrevet 27. november 2023 jukkapalme skrev (11 minutter siden): Aldri. Jeg liker ikke å sole meg. Jeg har ikke selvbilde til det 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. november 2023 #213090 Del Skrevet 27. november 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke selvbilde til det 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 27. november 2023 #213091 Del Skrevet 27. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke selvbilde til det 😛 Har ikke noe bra selvbilde jeg heller. Alltid slitt med selvbildet. Men liker ikke å sole meg i hagen der ingen ser meg heller. Når det er varmt nok til å sole seg er det uansett for varmt for meg, hehe. Liker ikke sterk varme samtidig som jeg også fryser lett. Derfor jeg er så glad i vår og tidlig høst, for da er det som oftest behagelige temperaturer. Ikke for varmt og ikke for kaldt. Og lenge lyst, jeg hater at solen går ned allerede kl 15. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. november 2023 #213092 Del Skrevet 27. november 2023 jukkapalme skrev (4 minutter siden): Har ikke noe bra selvbilde jeg heller. Alltid slitt med selvbildet. Men liker ikke å sole meg i hagen der ingen ser meg heller. Når det er varmt nok til å sole seg er det uansett for varmt for meg, hehe. Liker ikke sterk varme samtidig som jeg også fryser lett. Derfor jeg er så glad i vår og tidlig høst, for da er det som oftest behagelige temperaturer. Ikke for varmt og ikke for kaldt. Og lenge lyst, jeg hater at solen går ned allerede kl 15. Cassidy Tvillingene liker ikke å sole oss om sommeren, for siden vi har melkehvit hud så tåler vi veldig lite sol og varme. Vi ser fort ut som to kokte hummere om sommeren.🦞🦞🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 27. november 2023 #213093 Del Skrevet 27. november 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker ikke å sole oss om sommeren, for siden vi har melkehvit hud så tåler vi veldig lite sol og varme. Vi ser fort ut som to kokte hummere om sommeren.🦞🦞🤣🤣 Hehe, best å holde seg unna solen da, ja. Men melkehvit hud og rødt hår er utrolig pent da 😍 Jeg er også lys, men ikke fullt så lys, mer "typisk nordisk" hudfarge om man kan kalle det det og blond. Er redd for både hudkreft og aldring/rynker, så er veldig nøye med solkremen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. november 2023 #213094 Del Skrevet 27. november 2023 jukkapalme skrev (5 minutter siden): Hehe, best å holde seg unna solen da, ja. Men melkehvit hud og rødt hår er utrolig pent da 😍 Jeg er også lys, men ikke fullt så lys, mer "typisk nordisk" hudfarge om man kan kalle det det og blond. Er redd for både hudkreft og aldring/rynker, så er veldig nøye med solkremen. Cassidy Tvillingene smører oss også med solkrem om sommeren, selv om vi hater den klissete solkremen.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. november 2023 #213095 Del Skrevet 27. november 2023 Sendte pakke til både Arendal og Ålesund på jobb idag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. november 2023 #213096 Del Skrevet 28. november 2023 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godtirsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. november 2023 #213097 Del Skrevet 28. november 2023 Iskaldt og snø 😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 28. november 2023 #213098 Del Skrevet 28. november 2023 Kuttet ut Jodel på lørdag. Slettet appen og kontoen blir slettet etter 14 dager. Føler egentlig ikke stort behov for å bruke igjen 🤔 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gandorf Skrevet 28. november 2023 #213099 Del Skrevet 28. november 2023 Og da har jeg fått internett igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 28. november 2023 #213100 Del Skrevet 28. november 2023 vintersesongen igang...kjøpte meg en ny type sovepose igår , Løfbergs -18 på XXL ..tarius eller noe sånt...for å prøve den ut så reiste jeg igår til Gaylo eter å ha studert temperaturene på yr.no.... frustrert sat jeg med -1 og snøvær og anså at testen var bortkastet... jeg la meg gapahuken og våknet noen minuter før vekkeralarmen, av brøyterne som ploger sporene til toppidrettsgymnaset...da var klokka 0545..kl 0615 møtte -20 meg i trynet på Geilo stadion...i skrivende stund er temp ute , iht yr, minus 23... temperaturene vil bli varmere de neste dagene... jeg fikk testet posen. det var det viktigste..jeg må kunne lite på en sovepose og den stod til topp karakter... posen kostet 2200 kr og er verdt hvert øre av den..205L i lengde og plenty lang når du er ytterkledd i posen.. jeg var skeptisk igår..å stole på en sovepose er som å stole på en ny jente etter et samlivsbrudd..derfor var jeg ikke i tvil...sjekket opp tempene på Geilo og kjøpte togbillett...nå er det gjennom helvete eller ok.... og det var OK med mangen plusser... den posen vil takle minus 30 uten problem..om jeg gjør det er noe annet, det vil jeg få oppleve neste to døgna..jeg returnerer ned til pusetemperaturene på torsdag.. skal jeg stole på glidelåsen?...jeg har litt glidelåsangst...et godt råd er , ha alltid 1x prisen på soveposen på en reservekonto...ryker glidelåsen i vinterforhold så må du kunne erstatte posen veldig raskt..ellers er eventyret ute. jeg var begunstiget med kort avstand fra gapahuken til Cirkl K på Gaylo og kunne nyte varm kafe og en superburger 100 gram ..og tro meg..er det noensinne en burger smaker så er det kl 0630 etter en natt med minus 20..bedre frokost får du ikke.. ellers er det ikke mye å si...sensommeren så skal Rallarvegen ned mot Voss oppleves og med mye kameraaktivitet... kameraaktivitet i 20 minus er ikke for meg..aluminiums tripod er iskald og fingrene iskald, kamera iskald...nei... jeg venter med foto til mer passende humane forhold.. ved årskiftet vil jeg etablere en ny instagramkonto som vil ta meg igjennom 1 år som uteligger..fra og med 010124 til utgangen av året..et par videoer og tre fire stillbilder hver dag, gjennom det året... grunnen til det er at det å velge en alternativ måte å leve livet sitt på er såpass stigmatisert at det bryter med menneskrettighetenes atikler om personlig frihet... i norge så begrenses disse frihetene til at enten så lever du livet ditt som alle andre eller som de du er kategorisert sammens med , eller så er du mentalt syk...Jeg har med andre ord en bevisbyrde på mine skuldre for å hevde mine menneskerettigheter...det skulle vært unødvendig, men lever man i en pluralisme bestående av kristne butikksekter og sosialfasister dynket ned i avensjuke , ja så er det eneste måten... det er en ting religiøse og sosialfasister aldri har klart å akseptere med skinndemokratiet sitt...menneskerttigheter og den frie vilje... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå