Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Cid skrev (4 minutter siden):

Men man kan ikke bestille fra der til Norge?

Neinei, det er jo dagligvarer i en varebil med kjølerom, så det blir litt voldsomt å kjøre over land til meg med melk og kvarg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Neinei, det er jo dagligvarer i en varebil med kjølerom, så det blir litt voldsomt å kjøre over land til meg med melk og kvarg

Få fersk geitemelk fra Skottland lol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengt ut «egenlagd» fuglemat bestående av Flott matfett og kokosfett, fuglepeanøtter og litt brødbiter og rosiner i pappkrus på gjerdet. Har sett småfugler, så ønsket at de skulle ha litt ekstra fremover  ^^, 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 time siden):

Hvem?

Hvem hva? 

Bussen var full av mennesker som skulle på julegateåpningen, mens jeg hadde som mål å fange pokemon. 

Men så traff jeg på en bekjent og datteren hennes, så da har jeg gått i tog og sett på julegrantenning, i tillegg til å fange pokemon (204 stykk, 10 shiny for de som måtte være interessert 😅)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (Akkurat nå):

Hvem hva? 

Bussen var full av mennesker som skulle på julegateåpningen, mens jeg hadde som mål å fange pokemon. 

Men så traff jeg på en bekjent og datteren hennes, så da har jeg gått i tog og sett på julegrantenning, i tillegg til å fange pokemon (204 stykk, 10 shiny for de som måtte være interessert 😅)

Hvilken Pokémon. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 minutter siden):

Jeg liker best Eevee. 

Klarer ikke helt å bestemme meg - enten Vulpix eller Galarian Ponyta 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (2 timer siden):

Hengt ut «egenlagd» fuglemat bestående av Flott matfett og kokosfett, fuglepeanøtter og litt brødbiter og rosiner i pappkrus på gjerdet. Har sett småfugler, så ønsket at de skulle ha litt ekstra fremover  ^^, 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...