Cid Skrevet 10. november 2023 #211961 Del Skrevet 10. november 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Men der sover du jo ikke? Nei, men hadde elsket om soverommet var der istedenfor veranda. Savner å kjenne på kald og kjølig luft når jeg skal sove 😕 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. november 2023 #211962 Del Skrevet 10. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Nei, men hadde elsket om soverommet var der istedenfor veranda. Savner å kjenne på kald og kjølig luft når jeg skal sove 😕 Er så enig Jeg sov ute på verandaen når jeg var liten. Og nå er jeg avhengig av frisk luft når jeg skal sove. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. november 2023 #211963 Del Skrevet 10. november 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Er så enig Jeg sov ute på verandaen når jeg var liten. Og nå er jeg avhengig av frisk luft når jeg skal sove. Jeg har en sovealkove men det har blitt lagt på vegger av tidligere eiere slik at det føles som et rom, de fleste leiligheter i bygget her har sovealkove. Men de helt på siden av bygget har soverom med vindu på 🥺 Jeg har på vifte hele siden når jeg er på soverommet, og stua med forøvrig. Vifter til 1000kr per 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. november 2023 #211964 Del Skrevet 10. november 2023 Cid skrev (22 minutter siden): Når jeg er eldre og lånet mitt er nedbetalt så har jeg tenkt til å finne en ny leilighet med soverom på vinduet, en plan 23 år i forveien 😅 Soverom på vinduet? Det vil jeg også ha! Mye mer fææænsi enn vindu på soverommet 🤪 Jeg har terrassedør på soverommet. På sommeren står den åpen hele natten, men nå på høsten må vi ha den igjen, ellers fryser jeg ihjel. Lufter litt hver kveld da og har ikke på noe varme på soverommet enda, men senere på vinteren må vi ha på litt varme. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. november 2023 #211965 Del Skrevet 10. november 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Soverom på vinduet? Det vil jeg også ha! Mye mer fææænsi enn vindu på soverommet 🤪 Jeg har terrassedør på soverommet. På sommeren står den åpen hele natten, men nå på høsten må vi ha den igjen, ellers fryser jeg ihjel. Lufter litt hver kveld da og har ikke på noe varme på soverommet enda, men senere på vinteren må vi ha på litt varme. Haha hjernen min spilte et puss med meg der 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. november 2023 #211966 Del Skrevet 10. november 2023 KnekkeBørre skrev (41 minutter siden): God idé! Jeg sovet med åpent vindu året rundt. Både nyvasket hår og drikkevannsflasker har det med å fryse, men søvnkvaliteten er utsøkt! Jeg har en huseier som røyker på sin terrasse som er utenfor mitt soveromsvindu, så å sove med åpent vindu utgår store deler av året uansett 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 11. november 2023 #211967 Del Skrevet 11. november 2023 Titania skrev (Akkurat nå): Jeg har en huseier som røyker på sin terrasse som er utenfor mitt soveromsvindu, så å sove med åpent vindu utgår store deler av året uansett 🙈 Be ham bytte ut Petterøes'n med cannabis. Da blir det lettere å sovne 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. november 2023 #211968 Del Skrevet 11. november 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Be ham bytte ut Petterøes'n med cannabis. Da blir det lettere å sovne Og han får seg en trip. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. november 2023 #211969 Del Skrevet 11. november 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Haha hjernen min spilte et puss med meg der 😆 Hehehe og jeg måtte selvfølgelig kommentere det. Hørtes veldig kult ut da! 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. november 2023 #211970 Del Skrevet 11. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Be ham bytte ut Petterøes'n med cannabis. Da blir det lettere å sovne Hun* 😅 Og tror nok ikke det hjelper 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. november 2023 #211971 Del Skrevet 11. november 2023 Titania skrev (2 minutter siden): Hun* 😅 Og tror nok ikke det hjelper 😅 Røyk tilbake da 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 11. november 2023 #211972 Del Skrevet 11. november 2023 Titania skrev (Akkurat nå): Hun* 😅 Og tror nok ikke det hjelper 😅 Jo, det hjelper. Definitivt! Om ikke passivt inntak hjelper - Del en joint med nabokona og - simsalabim, dere vil få et utrolig godt naboskap, fantastisk nattesøvn og muligens tomt kjøleskap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november 2023 #211973 Del Skrevet 11. november 2023 jukkapalme skrev (12 minutter siden): Soverom på vinduet? Det vil jeg også ha! Mye mer fææænsi enn vindu på soverommet 🤪 Jeg har terrassedør på soverommet. På sommeren står den åpen hele natten, men nå på høsten må vi ha den igjen, ellers fryser jeg ihjel. Lufter litt hver kveld da og har ikke på noe varme på soverommet enda, men senere på vinteren må vi ha på litt varme. jukkapalme skrev (6 minutter siden): Hehehe og jeg måtte selvfølgelig kommentere det. Hørtes veldig kult ut da! 😂 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november 2023 #211974 Del Skrevet 11. november 2023 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godlørdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 11. november 2023 #211975 Del Skrevet 11. november 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godlørdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 God lørdagsmorgen, Tvillinger. Første (og siste) gangen jeg har holdt ut gjennom en nattevakt. Jesus Kristoffersen. Jeg ser trippelt og føler meg rar... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november 2023 #211976 Del Skrevet 11. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): God lørdagsmorgen, Tvillinger. Første (og siste) gangen jeg har holdt ut gjennom en nattevakt. Jesus Kristoffersen. Jeg ser trippelt og føler meg rar... Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. november 2023 #211977 Del Skrevet 11. november 2023 KnekkeBørre skrev (6 timer siden): Ikke vær så hissig, lille missy Sliten helsearbeider vettu🥲 Men nå er det lørdag! Oppe 5.30 som vanlig jeg. Hoppe i pysj nå. Koke kaffe og se TV og tenne lys Senere i dag skal Mann mekke bra middag til meg og vi skal dele en mini-champagne. Så jeg er snart i vater igjen😌 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 11. november 2023 #211978 Del Skrevet 11. november 2023 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Sliten helsearbeider vettu🥲 Men nå er det lørdag! Oppe 5.30 som vanlig jeg. Hoppe i pysj nå. Koke kaffe og se TV og tenne lys Senere i dag skal Mann mekke bra middag til meg og vi skal dele en mini-champagne. Så jeg er snart i vater igjen😌 Guds død Skulle ønske jeg gikk i seng i fornuftig tid jeg også. Men jeg ble sittende oppe med Tvillingene. Og nå har jeg dobbeltsyn og kontakt med spøkelser. Jeg kommer antageligvis ikke til å restituere før sent onsdag kveld 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. november 2023 #211979 Del Skrevet 11. november 2023 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Guds død Skulle ønske jeg gikk i seng i fornuftig tid jeg også. Men jeg ble sittende oppe med Tvillingene. Og nå har jeg dobbeltsyn og kontakt med spøkelser. Jeg kommer antageligvis ikke til å restituere før sent onsdag kveld Døgnrytmen min er så innarbeida at jeg sitter som et slips i sofa fra 21.30 og våkner av meg selv sånn 05.00 og blir lett i dårlig form om eg tukler med det.. migrene for noen år tilbake og tok tak i livet mitt da og ble kvitt det👍 Skjønner at det er deilig for andre med litt oppenetter i helg da. Håper du får sove litt nå på morgenkvist☺️ DER:Kaffen min er serrvert Da er det netflix-tid🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november 2023 #211980 Del Skrevet 11. november 2023 KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Guds død Skulle ønske jeg gikk i seng i fornuftig tid jeg også. Men jeg ble sittende oppe med Tvillingene. Og nå har jeg dobbeltsyn og kontakt med spøkelser. Jeg kommer antageligvis ikke til å restituere før sent onsdag kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå