Ciaran og Ciara Skrevet 7. november 2023 #211721 Del Skrevet 7. november 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er bra 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. november 2023 #211722 Del Skrevet 7. november 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. november 2023 #211723 Del Skrevet 7. november 2023 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godtirsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 7. november 2023 #211724 Del Skrevet 7. november 2023 Frøkenfryden skrev (10 timer siden): Muy bien er fransk🙂 Er det ikke spansk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 7. november 2023 #211725 Del Skrevet 7. november 2023 Kvakky skrev (9 timer siden): Har sett porrfilm. Lenge siden sist 🫨 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 7. november 2023 #211726 Del Skrevet 7. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (9 timer siden): Men jeg er jo i Lillehammer, har ikke tid til sånt nå 🤔 Det er bare en kort kjøretur🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 7. november 2023 #211727 Del Skrevet 7. november 2023 AndreaJohan skrev (6 timer siden): Jeg har ikke hår på tissen Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. november 2023 #211728 Del Skrevet 7. november 2023 Skulle ønske jeg fungerte bedre med lite søvn 😶 Sist jeg så på klokka før jeg sovnet var den litt over 2, og begynte å våkne litt av den tredje vekkerklokka, som ringte 6.30, og føler meg død. Kommer på jobb, der var tekniker som så godt som aldri er på jobb før meg. Han hadde sovnet mellom 1 og 2 en gang, våknet 5 og hadde vært på jobb en god stund allerede - da klokka var kvart på 8... Litt misunnelig på den... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. november 2023 #211729 Del Skrevet 7. november 2023 Så intervju med Björn Svensson som har startet 3 restauranter som har vunnet Michelin-stjerne. På spørsmål om hva han spiser hjemme svarte han: – Jeg spiser brødskiver. Kalkunpølse i brød med sennep og ketchup. Og frossenpizza. Dr. Oetker med Mozzarella og cherrytomat. https://e24.no/karriere-og-ledelse/i/Kng5ao/det-var-ikke-helt-dette-livet-jeg-hadde-tenkt-meg På Kvinneguidens matforum fremstilles frossenpizza omtrent som noe uspiselig. Men selv en av Norges beste kokker spiser frossenpizza og han sa også han gjorde det fordi han ikke orket å lage mat når han kom hjem fra jobb. Han hadde jo brukt hele arbeidsdagen på å lage mat til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. november 2023 #211730 Del Skrevet 7. november 2023 SVK skrev (4 timer siden): Så intervju med Björn Svensson som har startet 3 restauranter som har vunnet Michelin-stjerne. På spørsmål om hva han spiser hjemme svarte han: – Jeg spiser brødskiver. Kalkunpølse i brød med sennep og ketchup. Og frossenpizza. Dr. Oetker med Mozzarella og cherrytomat. https://e24.no/karriere-og-ledelse/i/Kng5ao/det-var-ikke-helt-dette-livet-jeg-hadde-tenkt-meg På Kvinneguidens matforum fremstilles frossenpizza omtrent som noe uspiselig. Men selv en av Norges beste kokker spiser frossenpizza og han sa også han gjorde det fordi han ikke orket å lage mat når han kom hjem fra jobb. Han hadde jo brukt hele arbeidsdagen på å lage mat til andre. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 7. november 2023 #211731 Del Skrevet 7. november 2023 Lurven skrev (5 timer siden): 🧐 Haha. Det var noen nakne kvinner i filmen, men de var drept. Så njaa, ikke helt porrfilm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 7. november 2023 #211732 Del Skrevet 7. november 2023 Kvakky skrev (1 time siden): Haha. Det var noen nakne kvinner i filmen, men de var drept. Så njaa, ikke helt porrfilm. Det kommer vel an på hva slags porr man liker det da😵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. november 2023 #211733 Del Skrevet 7. november 2023 Lurven skrev (1 time siden): Det kommer vel an på hva slags porr man liker det da😵 Purr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 7. november 2023 #211734 Del Skrevet 7. november 2023 Lurven skrev (1 time siden): Det kommer vel an på hva slags porr man liker det da😵 Liker chicks on kokeplater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. november 2023 #211735 Del Skrevet 7. november 2023 Kvakky skrev (20 minutter siden): Liker chicks on kokeplater 🍗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. november 2023 #211736 Del Skrevet 7. november 2023 Kun tre folk i bassenget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. november 2023 #211737 Del Skrevet 7. november 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Kun tre folk i bassenget Deg, mann og badevakten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 7. november 2023 #211738 Del Skrevet 7. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): 🍗 Ooo yee. Perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. november 2023 #211739 Del Skrevet 7. november 2023 Kvakky skrev (5 minutter siden): Ooo yee. Perfekt. Og 🍷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 7. november 2023 #211740 Del Skrevet 7. november 2023 I dag var det sol for første gang på 3 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå