Gjest Lurven Skrevet 1. november 2023 #211221 Del Skrevet 1. november 2023 KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Utstrakt tarm 😲😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 1. november 2023 #211222 Del Skrevet 1. november 2023 Sov ekstremt dårlig i natt. Ikke fått til å ta en lur i løpet av dagen. Håper jeg får sove i natt om ikke annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 1. november 2023 #211223 Del Skrevet 1. november 2023 Det er 15 grader i leiligheten min Må nok snart sette ovnen på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1. november 2023 #211224 Del Skrevet 1. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 time siden): Var på det lokale grendehuset fredag eller lørdag. (Husker ikke). Uansett. I dag klarte jeg iallefall å gå på toalettet selv. Snart restituert med andre ord. Sven Ingmars var bra skjønner jeg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. november 2023 #211225 Del Skrevet 1. november 2023 Kollegaen jeg deler pult med kunne informere om at tekniker er oftere oppe når jeg er på jobb, enn når jeg ikke er her 🙈😬 Hun trodde kanskje hun ante en sammenheng Og det var litt vanskelig å holde seg seriøs og ikke rødme da salgssjefen lurte på hvordan jeg hadde smittet tekniker - om vi hadde klinet for mye 🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 1. november 2023 #211226 Del Skrevet 1. november 2023 jukkapalme skrev (18 minutter siden): Sven Ingmars var bra skjønner jeg? Det må ha vært realt med fres! Våknet med rød saldo på konto, bitemerker og minus én sko 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 1. november 2023 #211227 Del Skrevet 1. november 2023 Titania skrev (7 minutter siden): Kollegaen jeg deler pult med kunne informere om at tekniker er oftere oppe når jeg er på jobb, enn når jeg ikke er her 🙈😬 Hun trodde kanskje hun ante en sammenheng Og det var litt vanskelig å holde seg seriøs og ikke rødme da salgssjefen lurte på hvordan jeg hadde smittet tekniker - om vi hadde klinet for mye 🙈 Du kunne selvfølgelig svare bekreftende på alt..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. november 2023 #211228 Del Skrevet 1. november 2023 KnekkeBørre skrev (41 minutter siden): Du kunne selvfølgelig svare bekreftende på alt..? Sammenhengen ble forsiktig bekreftet - alle snakker veldig mye her på huset, og vil gjerne ikke at ordet skal gå FOR mye. Men klining som årsak til sykdom ble glatt avkreftet 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1. november 2023 #211229 Del Skrevet 1. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 time siden): Det må ha vært realt med fres! Våknet med rød saldo på konto, bitemerker og minus én sko Huffda, også bitemerker da, tsk, tsk, tsk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. november 2023 #211230 Del Skrevet 1. november 2023 Titania skrev (19 minutter siden): Sammenhengen ble forsiktig bekreftet - alle snakker veldig mye her på huset, og vil gjerne ikke at ordet skal gå FOR mye. Men klining som årsak til sykdom ble glatt avkreftet 😂 U guys will get your wires crossed one of these days, som det heter seg🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. november 2023 #211231 Del Skrevet 1. november 2023 Frøkenfryden skrev (28 minutter siden): U guys will get your wires crossed one of these days, som det heter seg🥳 På tide å plugge i kontakten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november 2023 #211232 Del Skrevet 1. november 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): På tide å plugge i kontakten Tøseledning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. november 2023 #211233 Del Skrevet 1. november 2023 (endret) Sett en halv julefilm, spist pære og yoghurt og en sjokoladerute, fått meg en kaffe. Samler mot og ideer til middag med pastinakk nå. Endret 1. november 2023 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. november 2023 #211234 Del Skrevet 1. november 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): På tide å plugge i kontakten Hdmi in that wifi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november 2023 #211235 Del Skrevet 1. november 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Sett en halv julefilm, spist pære og yoghurt og en sjokoladerute, fått meg en kaffe. Samler mot og ideer til middag med pastinakk nå. Love Actually? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november 2023 #211236 Del Skrevet 1. november 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Hdmi in that wifi Adhdmi. Endret 1. november 2023 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. november 2023 #211237 Del Skrevet 1. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Love Actually? Christmas coincidence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 1. november 2023 #211238 Del Skrevet 1. november 2023 fillef....vær.....nå snør det igjen..og de skal lave ned imorgen.p så kommer slapset... her er det bare å sko seg for 4 årstider.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. november 2023 #211239 Del Skrevet 1. november 2023 Frøkenfryden skrev (48 minutter siden): U guys will get your wires crossed one of these days, som det heter seg🥳 Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere ting fordi jeg ikke helt tør å være frempå 😶 Nettopp sittet og pratet litt julebord og pluss en og sånn. Og han syns det er vanskelig å finne noen, og jeg klarer ikke si noe lurt 😶 Selv om jeg vil rope «velg meg, jeg vil!» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 1. november 2023 #211240 Del Skrevet 1. november 2023 (endret) Endret 1. november 2023 av KnekkeBørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå