Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober 2023 #210981 Del Skrevet 25. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): Sviskekompott. En slager av en dessert når jeg besøkte mine besteforeldre i min sneipete alder ❤️ Boetica skrev (4 minutter siden): Med sukker og fløte 😋må innrømme at jeg lager det av og til i heimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. oktober 2023 #210982 Del Skrevet 25. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (17 minutter siden): Oppskriften er uklar, men jeg kan røpe at mye av hemmeligheten ligger i å gi faen. Akseptere sin dødelighet er også en ingrediens. Da jeg var yngre var jeg overbevist om at jeg var udødelig. Nå kjenner jeg det rykker til i brystet rett som det er, og jeg tenker "nå skjer det".. Men denne mannen med ljåen er åpenbart en feig liten tøs og velger å ta de gode først. 😠 😅 Kan si meg enig med mannen med ljåen og feighet, ja 🙈😅 Jeg har «testet» å bli påkjørt da - selv om det på ingen måte var min feil. Dét anbefales ikke å prøve, selv om jeg kom relativt billig unna det 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. oktober 2023 #210983 Del Skrevet 25. oktober 2023 Åfaen.. Når vi snakker om nostalgiske dessertopplevelser... Mandelkjernepudding. Med snerk. Sukker. Bringebærsaus.. Herre se i nåde, jeg griner!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober 2023 #210984 Del Skrevet 25. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Åfaen.. Når vi snakker om nostalgiske dessertopplevelser... Mandelkjernepudding. Med snerk. Sukker. Bringebærsaus.. Herre se i nåde, jeg griner!! Titania skrev (7 minutter siden): 😅 Kan si meg enig med mannen med ljåen og feighet, ja 🙈😅 Jeg har «testet» å bli påkjørt da - selv om det på ingen måte var min feil. Dét anbefales ikke å prøve, selv om jeg kom relativt billig unna det 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. oktober 2023 #210985 Del Skrevet 25. oktober 2023 Titania skrev (1 minutt siden): 😅 Kan si meg enig med mannen med ljåen og feighet, ja 🙈😅 Jeg har «testet» å bli påkjørt da - selv om det på ingen måte var min feil. Dét anbefales ikke å prøve, selv om jeg kom relativt billig unna det 😅 Æff da Når du sier "testet" så kan du gi feilaktig inntrykk av at det var en bevisst handling. 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. oktober 2023 #210986 Del Skrevet 25. oktober 2023 jukkapalme skrev (44 minutter siden): Fotball er ekstremt søvndy💤💤💤ende Se på Newcastle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. oktober 2023 #210987 Del Skrevet 25. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (33 minutter siden): Og kvarg😃 Helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. oktober 2023 #210988 Del Skrevet 25. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Æff da Når du sier "testet" så kan du gi feilaktig inntrykk av at det var en bevisst handling. 😂 Vet 🙈😂 Men jeg gikk på fortauet og forsøkte unngå å gå i veien. Men fordi fortauet var dårlig brøytet måtte jeg gå på kanten. Og da jeg gikk rett foran en bil som var parkert på fortauet, så kræsjet en gubbe i den parkerte bilen 😅 (Men jeg har i perioder hatt et ønske om å leke foran en trailer på E6 også 🙈 Men vett på å la vær 😁) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. oktober 2023 #210989 Del Skrevet 25. oktober 2023 Titania skrev (13 minutter siden): 😅 Kan si meg enig med mannen med ljåen og feighet, ja 🙈😅 Jeg har «testet» å bli påkjørt da - selv om det på ingen måte var min feil. Dét anbefales ikke å prøve, selv om jeg kom relativt billig unna det 😅 Jeg har også blitt påkjørt, men det var sykkelen min sin feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. oktober 2023 #210990 Del Skrevet 25. oktober 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Se på Newcastle Var derfra samboer så på, tror jeg. Var dårlig vær der, i hvert fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober 2023 #210991 Del Skrevet 25. oktober 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Jeg har også blitt påkjørt, men det var sykkelen min sin feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober 2023 #210992 Del Skrevet 25. oktober 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Var derfra samboer så på, tror jeg. Var dårlig vær der, i hvert fall. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. oktober 2023 #210993 Del Skrevet 25. oktober 2023 Titania skrev (2 minutter siden): (Men jeg har i perioder hatt et ønske om å leke foran en trailer på E6 også 🙈 Men vett på å la vær 😁) ♥️ Samme her. Men vett til å la vær her også 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober 2023 #210994 Del Skrevet 25. oktober 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): ♥️ Samme her. Men vett til å la vær her også 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. oktober 2023 #210995 Del Skrevet 25. oktober 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Jeg har også blitt påkjørt, men det var sykkelen min sin feil Slem sykkel! Men tenk på Tommy (i Tommy og tigern) da som til stadighet ble angrepet av sykkelen sin. Det var slem sykkel det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. oktober 2023 #210996 Del Skrevet 25. oktober 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): Jeg har også blitt påkjørt, men det var sykkelen min sin feil Slem sykkel 😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. oktober 2023 #210997 Del Skrevet 25. oktober 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): ♥️ Samme her. Men vett til å la vær her også 😊 ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober 2023 #210998 Del Skrevet 25. oktober 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Slem sykkel! Men tenk på Tommy (i Tommy og tigern) da som til stadighet ble angrepet av sykkelen sin. Det var slem sykkel det! Titania skrev (2 minutter siden): Slem sykkel 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. oktober 2023 #210999 Del Skrevet 25. oktober 2023 Lurven skrev (6 minutter siden): Jeg har også blitt påkjørt, men det var sykkelen min sin feil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober 2023 #211000 Del Skrevet 25. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå