Titania Skrevet 22. oktober 2023 #210861 Del Skrevet 22. oktober 2023 Tror jeg har klart å lage den beste hvite sausen (vi snakker mat altså 😝) jeg noen gang har laget idag 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. oktober 2023 #210862 Del Skrevet 22. oktober 2023 Titania skrev (Akkurat nå): Tror jeg har klart å lage den beste hvite sausen (vi snakker mat altså 😝) jeg noen gang har laget idag 😁 Hva var den avgjørende ingrediensen? Var det k*... Jeg mener fiskekraft? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. oktober 2023 #210863 Del Skrevet 22. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Hva var den avgjørende ingrediensen? Var det k*... Jeg mener fiskekraft? 😂 Er til fiskeboller, så det er nok mye mulig det var krafta 😅 Jeg anser meg ikke som en spesielt god kokk, og har ikke laget alt for mye saus, men syns liksom ikke den har blitt skikkelig god før heller - selv med kraft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. oktober 2023 #210864 Del Skrevet 22. oktober 2023 Titania skrev (Akkurat nå): 😂 Er til fiskeboller, så det er nok mye mulig det var krafta 😅 Jeg anser meg ikke som en spesielt god kokk, og har ikke laget alt for mye saus, men syns liksom ikke den har blitt skikkelig god før heller - selv med kraft Krafta fra fiskebollene gir vanligvis en knakende god smak på sausen. (Man kan jo evt supplere med en hjemmelaget kraft om man er føler seg skikkelig fancypants) 😊 Ellers så er det jo dette med å få kokt bort melsmaken, rett mengde smør osv.. Alltid gøy når sausen blir god. Drar alltid en glad magedans når jeg lykkes på kjøkkenet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. oktober 2023 #210865 Del Skrevet 22. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (17 minutter siden): Krafta fra fiskebollene gir vanligvis en knakende god smak på sausen. (Man kan jo evt supplere med en hjemmelaget kraft om man er føler seg skikkelig fancypants) 😊 Ellers så er det jo dette med å få kokt bort melsmaken, rett mengde smør osv.. Alltid gøy når sausen blir god. Drar alltid en glad magedans når jeg lykkes på kjøkkenet Det var en god dært smør, mel nok til at det ble nesten klumpete og mer enn nok melk og krafta 😅 Men den ble perfekt tjukk, og smakte godt, med litt muskat og salt 😁 Ulempen med slump er jo at det ikke er like lett å gjenta 🙈😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. oktober 2023 #210866 Del Skrevet 22. oktober 2023 Titania skrev (Akkurat nå): Det var en god dært smør, mel nok til at det ble nesten klumpete og mer enn nok melk og krafta 😅 Men den ble perfekt tjukk, og smakte godt, med litt muskat og salt 😁 Ulempen med slump er jo at det ikke er like lett å gjenta 🙈😂 Slump er den beste oppskrift! Fingrene i kryss og måtte Gud være med oss 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 22. oktober 2023 #210867 Del Skrevet 22. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (58 minutter siden): For å lage plass til en ny helg Men først noen ord fra vår sponsor ; Hverdagen Hipp hipp. Ny heelg snart ja. Hverdagen er okei den også, stort sett 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. oktober 2023 #210868 Del Skrevet 22. oktober 2023 Kvakky skrev (14 minutter siden): Hipp hipp. Ny heelg snart ja. Hverdagen er okei den også, stort sett 😁 Mellom oss, så liker jeg hverdagen best 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 22. oktober 2023 #210869 Del Skrevet 22. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Mellom oss, så liker jeg hverdagen best 😁 Jeg liker begge deler. Men det er litt ujevnt fordelt 😛 Godt å dra på jobb men gurimalla hvor godt det er å komme hjem også 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober 2023 #210870 Del Skrevet 22. oktober 2023 Fame skrev (4 timer siden): Jeg skal snart lage taco med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober 2023 #210871 Del Skrevet 22. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (3 timer siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. oktober 2023 #210872 Del Skrevet 22. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 👨🦰👩🦰👍👍 Hei Ciaran & Ciara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober 2023 #210873 Del Skrevet 22. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Hei Ciaran & Ciara Cassidy Tvillingene sier hei tilbake vi @KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. oktober 2023 #210874 Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) Lurven skrev (3 timer siden): @Frøkenfryden er dette en Metafor? Yesss. Krydra kjøt i lefsa🥳 Endret 22. oktober 2023 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. oktober 2023 #210875 Del Skrevet 22. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (39 minutter siden): Yesss. Krydra kjøt i lefsa🥳 🥳🥳😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. oktober 2023 #210876 Del Skrevet 22. oktober 2023 Lurven skrev (11 minutter siden): 🥳🥳😄 På ein søndag😳 No må eg sova. Oppe for seint. Pakka ut hotell og ny bag til bygda👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. oktober 2023 #210877 Del Skrevet 23. oktober 2023 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godmandagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 23. oktober 2023 #210878 Del Skrevet 23. oktober 2023 Brillene ramlet ned fra nattbordet i natt, og av mystisk årsak var de ikke å finne før jeg måtte dra på jobb 😶 Har heldigvis linsene siden jeg ikke ser noe som helst uten - men skulle hatt en pause fra de idag også 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. oktober 2023 #210879 Del Skrevet 23. oktober 2023 Titania skrev (1 minutt siden): Brillene ramlet ned fra nattbordet i natt, og av mystisk årsak var de ikke å finne før jeg måtte dra på jobb 😶 Har heldigvis linsene siden jeg ikke ser noe som helst uten - men skulle hatt en pause fra de idag også 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 23. oktober 2023 #210880 Del Skrevet 23. oktober 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå