Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #210701 Del Skrevet 20. oktober 2023 Peanut skrev (1 minutt siden): Det så fælt og Peanut blir engstelig Huset knirker fælt til i de verste vindkastene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. oktober 2023 #210702 Del Skrevet 20. oktober 2023 Peanut skrev (Akkurat nå): Det så fælt og Peanut blir engstelig Huset knirker fælt til i de verste vindkastene Stakkars Peanut Jeg har alltid syntes det er koselig å sitte inne og høre på vinden 😊 men må være fælt å sitte og bli redd av knirkingen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #210703 Del Skrevet 20. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Stakkars Peanut Jeg har alltid syntes det er koselig å sitte inne og høre på vinden 😊 men må være fælt å sitte og bli redd av knirkingen Cassidy Tvillingene er helt enige, vi sender henne flere klemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. oktober 2023 #210704 Del Skrevet 20. oktober 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Sov godt Fryden 😴😊 Takk, lige så. Opp i møte 10… men før det rekker jeg jo lese litt, se dagsnytt 18 fra i dag, og spise frokost med mye kaffe til☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 20. oktober 2023 #210705 Del Skrevet 20. oktober 2023 8 minutter siden, Entern said: Stakkars Peanut Jeg har alltid syntes det er koselig å sitte inne og høre på vinden 😊 men må være fælt å sitte og bli redd av knirkingen Så om ikke det er nok, så skal det etter sigende komme snø i morgen. Har ikke fått verken vinterdekk eller fått skiftet MÅ få gjort det i førstkommende uke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #210706 Del Skrevet 20. oktober 2023 Peanut skrev (Akkurat nå): Så om ikke det er nok, så skal det etter sigende komme snø i morgen. Har ikke fått verken vinterdekk eller fått skiftet MÅ få gjort det i førstkommende uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. oktober 2023 #210707 Del Skrevet 20. oktober 2023 Peanut skrev (1 minutt siden): Så om ikke det er nok, så skal det etter sigende komme snø i morgen. Har ikke fått verken vinterdekk eller fått skiftet MÅ få gjort det i førstkommende uke Ja her jeg befinner meg er det meldt at det kan komme 10 cm neste døgn 🌨️🌨️🌨️🌨️🌨️🌨️🌨️ Håper alt ordner seg 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. oktober 2023 #210708 Del Skrevet 20. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Takk, lige så. Opp i møte 10… men før det rekker jeg jo lese litt, se dagsnytt 18 fra i dag, og spise frokost med mye kaffe til☺️ Det blir koselig 😊👍 Jeg må være lenge oppe, har en tegning jeg må jobbe med 🤓 den blir fin men mye jobb 🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #210709 Del Skrevet 20. oktober 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Ja her jeg befinner meg er det meldt at det kan komme 10 cm neste døgn 🌨️🌨️🌨️🌨️🌨️🌨️🌨️ Håper alt ordner seg 😊 Det håper Cassidy Tvillingene også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. oktober 2023 #210710 Del Skrevet 20. oktober 2023 Har ikke fått byttet dekk her enda heller. Spådd sludd og 1 pluss her i morgen, men blir sikkert snø og 1-2 minus. Yr spår alltid mildere enn det blir på vinteren og kjøligere enn det blir på sommeren. For tidlig med snø nå, ass, men det kommer jo til å forsvinne igjen fort og da håper jeg det kan vente med å komme mer til helt i slutten av november. Helt ufattelig at vinteren snart er her igjen, tiden går så fort og forrige vinter var så lang. Var jo vinter til langt uti april. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. oktober 2023 #210711 Del Skrevet 20. oktober 2023 1 minutt siden, jukkapalme said: Har ikke fått byttet dekk her enda heller. Spådd sludd og 1 pluss her i morgen, men blir sikkert snø og 1-2 minus. Yr spår alltid mildere enn det blir på vinteren og kjøligere enn det blir på sommeren. For tidlig med snø nå, ass, men det kommer jo til å forsvinne igjen fort og da håper jeg det kan vente med å komme mer til helt i slutten av november. Helt ufattelig at vinteren snart er her igjen, tiden går så fort og forrige vinter var så lang. Var jo vinter til langt uti april. I tillegg veldig dyr strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. oktober 2023 #210712 Del Skrevet 20. oktober 2023 Titania skrev (4 timer siden): Siden jeg ikke er spesielt kjent i Oslo, vandrer jeg med Google Maps og pokemon go for å finne frem 🙈😂 Foe håpe du ikke blir blokkert av en Snorlax da Millimani skrev (3 timer siden): Det er ansiktsmaling på kjøpesenteret i morgen. Da kan barna få "halloween-maske" - om enn ti dager for tidlig Bare de ikke blir malt svarte da 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #210713 Del Skrevet 20. oktober 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Har ikke fått byttet dekk her enda heller. Spådd sludd og 1 pluss her i morgen, men blir sikkert snø og 1-2 minus. Yr spår alltid mildere enn det blir på vinteren og kjøligere enn det blir på sommeren. For tidlig med snø nå, ass, men det kommer jo til å forsvinne igjen fort og da håper jeg det kan vente med å komme mer til helt i slutten av november. Helt ufattelig at vinteren snart er her igjen, tiden går så fort og forrige vinter var så lang. Var jo vinter til langt uti april. Cassidy Tvillingene er helt enige, Vi vil ikke ha vinter og snø.❄️❄️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #210714 Del Skrevet 20. oktober 2023 SVK skrev (1 minutt siden): I tillegg veldig dyr strøm. Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. oktober 2023 #210715 Del Skrevet 20. oktober 2023 2 minutter siden, Cid said: Foe håpe du ikke blir blokkert av en Snorlax da Ikke noe problem om man har en pokefløyte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. oktober 2023 #210716 Del Skrevet 20. oktober 2023 SVK skrev (9 minutter siden): I tillegg veldig dyr strøm. Huff, ja, det også, fytti rakkern. Har vedovn også, så slipper å bruke bare strøm, men veden er og var jo også dyr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #210717 Del Skrevet 20. oktober 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Huff, ja, det også, fytti rakkern. Har vedovn også, så slipper å bruke bare strøm, men veden er og var jo også dyr. Ja Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig frustrerende at både strømmen og veden er så dyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. oktober 2023 #210718 Del Skrevet 20. oktober 2023 2 minutter siden, jukkapalme said: Huff, ja, det også, fytti rakkern. Har vedovn også, så slipper å bruke bare strøm, men veden er og var jo også dyr. Jeg har ikke vedovn. Men leste mange saker om at veden ble utsolgt svært tidlig i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. oktober 2023 #210719 Del Skrevet 20. oktober 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke vedovn. Men leste mange saker om at veden ble utsolgt svært tidlig i fjor. Ja, den ble det. Folk hamstret jo siden strømmen var så ekstremt dyr. Samboeren kjenner en som driver med vedproduksjon, så vi fikk tak i, men de gikk tom mye fortere enn vanlig i fjor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #210720 Del Skrevet 20. oktober 2023 SVK skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke vedovn. Men leste mange saker om at veden ble utsolgt svært tidlig i fjor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå