Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Cid skrev (3 minutter siden):

Jeg synes det er synd hvor lite det skal til før man blir kjendis.

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

Enig!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (Akkurat nå):

Enig!

Folk som Arve Opsahl eller Otto Jespersen som begge har flere tiår i bransjene sine synes jeg fortjener kjendisstatus. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Folk som Arve Opsahl eller Otto Jespersen som begge har flere tiår i bransjene sine synes jeg fortjener kjendisstatus. 

Ja de har jobbet for det og gjort seg fortjent til det. Ikke bare vist rompa si.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de har jobbet for det og gjort seg fortjent til det. Ikke bare vist rompa si.

Otto er min favoritt komiker i Norge 😄 Sven Nordin og Nils Vogt er ikke langt bak. Jeg var også veldig fan av Harald Steen Jr. ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Otto er min favoritt komiker i Norge 😄 Sven Nordin og Nils Vogt er ikke langt bak. Jeg var også veldig fan av Harald Steen Jr. ❤️

Otto er så morsom 🤣 så om igjen noen av sketsjene hans nylig, om den «litt» enkle trygdemisbrukeren Birger 🤣🤣🤣

Harald Heide Steen Jr. var helt fantastisk 😆 så morsom og så koselig 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Otto er så morsom 🤣 så om igjen noen av sketsjene hans nylig, om den «litt» enkle trygdemisbrukeren Birger 🤣🤣🤣

Og at hans far og farfar var uføretrygdet så han fører arven stolt videre :hoho: og han påpeker at om ikke det var for folk som han så hadde ikke de i nav hatt noe jobb :P

Sett Steen i Karl og Co? Elsket han der 😄

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Og at hans far og farfar var uføretrygdet så han fører arven stolt videre :hoho: og han påpeker at om ikke det var for folk som han så hadde ikke de i nav hatt noe jobb :P

Ja og når Birger fikk kjæreste, hun var fra Nigeria og het «Føkki Føkki» 🤣 hun sto alltid på samme sted, en dag så hun annerledes ut men da han ropte «Føkki Føkki» kom hun løpende 🤣🤣🤣

Ja han var kjempebra der, og i Olsenbanden og det meste han var med i 😀 særlig sammen med Rolv Wesenlund 😀😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 minutter siden):

Ja og når Birger fikk kjæreste, hun var fra Nigeria og het «Føkki Føkki» 🤣 hun sto alltid på samme sted, en dag så hun annerledes ut men da han ropte «Føkki Føkki» kom hun løpende 🤣🤣🤣

Ja han var kjempebra der, og i Olsenbanden og det meste han var med i 😀 særlig sammen med Rolv Wesenlund 😀😊

Denne er vel aktuell i disse tider på kg 😅

Artig forøvrig at søk på Birger bare viser disse Birger videoene :ler: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

🤣🤣🤣🤣ja🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (42 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (26 minutter siden):

🤣🤣🤣🤣ja🤣

Cid skrev (27 minutter siden):

Entern skrev (32 minutter siden):

Cid skrev (35 minutter siden):

Entern skrev (37 minutter siden):

Entern skrev (37 minutter siden):

Cid skrev (41 minutter siden):

Entern skrev (43 minutter siden):

🤣🤣👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Bedre?😁

Nei, fotmassasje er digg og det brukes mer krefter på det. Mannen hater føtter, men elsker meg så høyt at han kan pjuske de, altså stryke lett over føttene og egentlig bare holde hånda si i ro på de typ 80% av tiden. Hodepjusk er han flinkere på, det er jo ikke føtter. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godtorsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godtorsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

God morgen! 😊 

Burde egentlig prøve å sove litt til. Bråvåknet og fikk ikke sove. Dumt å ta frem mobilen, men.... 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (1 minutt siden):

God morgen! 😊 

Burde egentlig prøve å sove litt til. Bråvåknet og fikk ikke sove. Dumt å ta frem mobilen, men.... 

Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (7 timer siden):

Får fotpjusk hos mannen. Det må være rimelig uinteressant for andre å vite😏

Høres deilig ut da. Men kiler det ikke? 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 timer siden):

Jeg elsket Birger!😂😂 Otto hadde noen herlige karakterer men Birger tok kaka 👍

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...