Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ford3000 skrev (1 time siden):

Får fotpjusk hos mannen. Det må være rimelig uinteressant for andre å vite😏

Fotmassasje?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

:klem:

Glad ferien er over nå 😊👍

Det er Cassidy Tvillingene også.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Mm:gråter:

Godt du er tilbake, jeg lurte på hvor det ble av deg. Det sier seg selv at takhøyden her inne er lav når du får ufrivillig ferie. Har aldri sett deg skrive noe drøyt i det hele tatt. Men at takhøyden her inne er ekstremt lav er jo ikke noe nytt. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Godt du er tilbake, jeg lurte på hvor det ble av deg. Det sier seg selv at takhøyden her inne er lav når du får ufrivillig ferie. Har aldri sett deg skrive noe drøyt i det hele tatt. Men at takhøyden her inne er ekstremt lav er jo ikke noe nytt. 

Er vel flere som deltar på rampelys som har fått kjenne på pisken i løpet av årene?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Er vel flere som deltar på rampelys som har fått kjenne på pisken i løpet av årene?

:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Ja, mange som har det, men har aldri sett Fryden skrive noe stygt der heller. Det må jo være lov å være ærlig og ikke hylle alt influenserne gjør. Men disse pokkers influenserne er jo laget av den skjøreste porselen, vet du, så de må beskyttes til det ekstreme og alltid strykes med hårene. Selv om de er elendige forbilder for både unge og eldre der de fronter operasjoner og injeksjoner og kjører den opererte rassen sin langt opp i kamera. Fysj! Jeg skriver sjelden noe på rampelys fordi jeg blir så sint på disse influenserne at jeg kan komme til å skrive noe som modsa ikke tåler. Selv om jeg bare er ærlig. Hender jeg leser litt der inne, men ikke så ofte det heller 😊

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Ja, mange som har det, men har aldri sett Fryden skrive noe stygt der heller. Det må jo være lov å være ærlig og ikke hylle alt influenserne gjør. Men disse pokkers influenserne er jo laget av den skjøreste porselen, vet du, så de må beskyttes til det ekstreme og alltid strykes med hårene. Selv om de er elendige forbilder for både unge og eldre der de fronter operasjoner og injeksjoner og kjører den opererte rassen sin langt opp i kamera. Fysj! Jeg skriver sjelden noe på rampelys fordi jeg blir så sint på disse influenserne at jeg kan komme til å skrive noe som modsa ikke tåler. Selv om jeg bare er ærlig. Hender jeg leser litt der inne, men ikke så ofte det heller 😊

Jeg følger ikke med på hva kjendiser gjør jeg :P har nok med mitt eget liv :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

:klappe::klappe:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (17 minutter siden):

Gjør ikke det jeg heller. Men noe får man jo med seg likevel siden de dukker opp overalt i nyhetsbildet. Jeg har aldri fulgt en eneste influenser, men de dukker jo opp overalt likevel. Dessverre.

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Gjør ikke det jeg heller. Men noe får man jo med seg likevel siden de dukker opp overalt i nettaviser, på nyheter og sånt. Jeg har aldri fulgt en eneste influenser, men de dukker jo opp overalt likevel. Dessverre.

:klem3::klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (30 minutter siden):

Gjør ikke det jeg heller. Men noe får man jo med seg likevel siden de dukker opp overalt i nyhetsbildet. Jeg har aldri fulgt en eneste influenser, men de dukker jo opp overalt likevel. Dessverre.

Jeg synes det er synd hvor lite det skal til før man blir kjendis.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er synd hvor lite det skal til før man blir kjendis.

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...