Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Titania skrev (2 timer siden):

Vi har savna deg 🥰

Entern skrev (1 time siden):

Vi har savnet deg og. Glad du er tilbake :klem:

:strix:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titania skrev (2 timer siden):

Jeg ble plutselig barnevakt på jobb 🙈😅

Nåååh vi vet hva som skjer med de! Jude Law og sånn🤪😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Nåååh vi vet hva som skjer med de! Jude Law og sånn🤪😂

Jeg er ikke helt oppdatert der 🙈🤣

Men syns ikke det var rett å forlate ungen til tekniker alene på jobb, selv om hun er gammel nok til å klare seg selv, og jeg visste han var på vei tilbake 😅

Fordelen: jeg ble først kjørt til kjøpesenter/apotek for klorheksidin for tannkjøttbetennelsen, og ønsketenkte/dagdrømte mens de to surret rundt i butikken på motsatt side av apoteket at «kunne vi ikke bare vært sånn hæppy family» liksom? 
Og så ble jeg kjørt hjem etterpå 😁 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke helt oppdatert der 🙈🤣

Men syns ikke det var rett å forlate ungen til tekniker alene på jobb, selv om hun er gammel nok til å klare seg selv, og jeg visste han var på vei tilbake 😅

Fordelen: jeg ble først kjørt til kjøpesenter/apotek for klorheksidin for tannkjøttbetennelsen, og ønsketenkte/dagdrømte mens de to surret rundt i butikken på motsatt side av apoteket at «kunne vi ikke bare vært sånn hæppy family» liksom? 
Og så ble jeg kjørt hjem etterpå 😁 

Han tafsa på barnevakten men var gift med Sienna Miller. 

åå happy family❤️☺️

Mine klorheksidindager er over trur rg. Trakk tann for å sleppe sånt jevnlig. Hugs å aldri skylle meir enn 1 min. Trust me. #lamtunge 24 t🤪

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Jeg har savna dere:rodmer:

Cassidy Tvillingene har også savnet deg.:klem3::klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (2 timer siden):

image.png.08e5d96620fded4561ba7269e8034e06.png

Peanut skrev (1 time siden):

Lemonies image.png.b7d44102ea384d543ca70994b708f058.png

Sitronkake med sitronglasur  ^^, 

🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (19 minutter siden):

Han tafsa på barnevakten men var gift med Sienna Miller. 

åå happy family❤️☺️

Mine klorheksidindager er over trur rg. Trakk tann for å sleppe sånt jevnlig. Hugs å aldri skylle meir enn 1 min. Trust me. #lamtunge 24 t🤪

Aha 😅

Det hadde vært fint med sånn happy family-greier i hvertfall, og i hvertfall med sånn jeg kjenner han til nå :D Og digger kjemien mellom han og datteren, det er litt sånn det var mellom meg og pappa da jeg var rundt alderen hennes og litt yngre. Før jeg ble skikkelig tenåring og han ble dum (ikke bare fordi jeg var tenåring :fnise:). Satse på å komme på noe lurt til uka - da har han barnefri igjen :D Typisk at når han har barnefri helg, så skal jeg til Oslo hele helgen. Men hadde fint tatt hotellhelg med han også 🥰

Jeg har skylt mer enn 1 min uten å få lam tunge 🙈 Men skal være forsiktig - dum klump i ganen jeg er lei av at er vond. Gjør vond å drikke også 🙄

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 minutter siden):

Aha 😅

Det hadde vært fint med sånn happy family-greier i hvertfall, og i hvertfall med sånn jeg kjenner han til nå :D Og digger kjemien mellom han og datteren, det er litt sånn det var mellom meg og pappa da jeg var rundt alderen hennes og litt yngre. Før jeg ble skikkelig tenåring og han ble dum (ikke bare fordi jeg var tenåring :fnise:). Satse på å komme på noe lurt til uka - da har han barnefri igjen :D Typisk at når han har barnefri helg, så skal jeg til Oslo hele helgen. Men hadde fint tatt hotellhelg med han også 🥰

Jeg har skylt mer enn 1 min uten å få lam tunge 🙈 Men skal være forsiktig - dum klump i ganen jeg er lei av at er vond. Gjør vond å drikke også 🙄

Koselig å følge med på denne rom-kommen☺️🧡💛

Er nok litt slingring, på det med minutt. jeg tok litt i på Danmarksferie…

munnvondt er teit! God bedring!

Er rævkjørt selv i munnen nå og det er vanskelig å få i seg nok med grøt og suppe😞

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (4 minutter siden):

Aha 😅

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Er rævkjørt selv i munnen nå og det er vanskelig å få i seg nok med grøt og suppe😞

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (11 minutter siden):

Hihi, jeg håper bare på noen litt større fremskritt snart 🤪

Men deler av leiligheten ER ryddig nok til at han er velkommen inn når han vil :D 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...