Peanut Skrevet 17. oktober 2023 #210401 Del Skrevet 17. oktober 2023 34 minutter siden, Entern said: Alt er ikke av like bra kvalitet der (særlig den tyske billigsjokoladen er FÆL) men de har en del ok greier. Hvilken tysk sjokolade? <_< 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. oktober 2023 #210402 Del Skrevet 17. oktober 2023 Peanut skrev (Akkurat nå): Hvilken tysk sjokolade? <_< Eneste tyske sjokoladen jeg har hørt om er den typen Wehrmacht spiste under krigen. Den med 50 % sukker og resten metamfetamin. Man gjør lurt i å styre unna sjokolade og erotiske filmer "Made in Tyskland". Som en tommelfingerregel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2023 #210403 Del Skrevet 17. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Eneste tyske sjokoladen jeg har hørt om er den typen Wehrmacht spiste under krigen. Den med 50 % sukker og resten metamfetamin. Man gjør lurt i å styre unna sjokolade og erotiske filmer "Made in Tyskland". Som en tommelfingerregel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 17. oktober 2023 #210404 Del Skrevet 17. oktober 2023 2 minutter siden, KnekkeBørre said: Eneste tyske sjokoladen jeg har hørt om er den typen Wehrmacht spiste under krigen. Den med 50 % sukker og resten metamfetamin. Man gjør lurt i å styre unna sjokolade og erotiske filmer "Made in Tyskland". Som en tommelfingerregel Sjokolade? Peanut eter nesten alt unntatt mørk 90% og 100% sjokolade. Smaker bittert som fy >_< 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. oktober 2023 #210405 Del Skrevet 17. oktober 2023 Peanut skrev (3 minutter siden): Sjokolade? Peanut eter nesten alt unntatt mørk 90% og 100% sjokolade. Smaker bittert som fy >_< Det kan være godt i små mengder og kombinert med en passende rødvin, men på generelt grunnlag er jeg enig. Finner det samtidig en smule alarmerende (samt fascinerende) at du komplett overså mine forstyrrende faktoider ang tysk sjokolade. Du er rimelig skruppeløs når det kommer til sjokolade skjønner jeg 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2023 #210406 Del Skrevet 17. oktober 2023 Peanut skrev (9 minutter siden): Sjokolade? Peanut eter nesten alt unntatt mørk 90% og 100% sjokolade. Smaker bittert som fy >_< KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Det kan være godt i små mengder og kombinert med en passende rødvin, men på generelt grunnlag er jeg enig. Finner det samtidig en smule alarmerende (samt fascinerende) at du komplett overså mine forstyrrende faktoider ang tysk sjokolade. Du er rimelig skruppeløs når det kommer til sjokolade skjønner jeg 😂 Cassidy Tvillingene er veldig glade i mørksjokolade. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. oktober 2023 #210407 Del Skrevet 17. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er veldig glade i mørksjokolade. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2023 #210408 Del Skrevet 17. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene bare elsker mørkkokesjokolade både og drikke det og knaske det.☕☕🍫🍫😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. oktober 2023 #210409 Del Skrevet 17. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene bare elsker mørkkokesjokolade både og drikke det og knaske det.☕☕🍫🍫😋😋🥰🥰 Mange vil påstå at mørk sjokolade er for kraftig og mektig, men Cassidy Tvillingene mener det er tøys og dill. De kommer fra the isle of emerald green og spiser mørk sjokolade som drops. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2023 #210410 Del Skrevet 17. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Mange vil påstå at mørk sjokolade er for kraftig og mektig, men Cassidy Tvillingene mener det er tøys og dill. De kommer fra the isle of emerald green og spiser mørk sjokolade som drops. 😊 Det stemmer, Cassidy Tvillingene spiser også rå chili som drops.🌶️🌶️😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. oktober 2023 #210411 Del Skrevet 17. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Det stemmer, Cassidy Tvillingene spiser også rå chili som drops.🌶️🌶️😉😉 Uspiselige ting er en hovedigrediens i Tvillingenes diett. Jeg spiste en Carolina reaper chilli en gang. Det var småfælt. Men jeg tipper Ciaran & Ciara spiser sånne til frokost 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2023 #210412 Del Skrevet 17. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Uspiselige ting er en hovedigrediens i Tvillingenes diett. Jeg spiste en Carolina reaper chilli en gang. Det var småfælt. Men jeg tipper Ciaran & Ciara spiser sånne til frokost Cassidy Tvillingene kan bekrefte at vår nye venn KnekkeBørre har helt rett angående det at vi spiser sånne til frokost.😉😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. oktober 2023 #210413 Del Skrevet 17. oktober 2023 Peanut skrev (50 minutter siden): Hvilken tysk sjokolade? <_< De i små pakker med smakstilsetning. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2023 #210414 Del Skrevet 17. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): De i små pakker med smakstilsetning. 😅 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. oktober 2023 #210415 Del Skrevet 17. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): De i små pakker med smakstilsetning. 😅 Smakstilsetning i anførselstegn. Metamfetamin i realiteten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. oktober 2023 #210416 Del Skrevet 17. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Smakstilsetning i anførselstegn. Metamfetamin i realiteten. 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2023 #210417 Del Skrevet 17. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Smakstilsetning i anførselstegn. Metamfetamin i realiteten. Entern skrev (6 minutter siden): 🤣🤣🤣 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chomsky89 Skrevet 18. oktober 2023 #210418 Del Skrevet 18. oktober 2023 Hvor ofte legger dagbladet ut en pluss artikkel med overskrifter som: Flyvertinnen Solfrid (39) kaster klærne " stolt over kroppen min" ? virker som det er ca. 2 i uken. Var en 17.oktober og en 15.oktober. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober 2023 #210419 Del Skrevet 18. oktober 2023 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godonsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. oktober 2023 #210420 Del Skrevet 18. oktober 2023 Chomsky89 skrev (1 time siden): Hvor ofte legger dagbladet ut en pluss artikkel med overskrifter som: Flyvertinnen Solfrid (39) kaster klærne " stolt over kroppen min" ? virker som det er ca. 2 i uken. Var en 17.oktober og en 15.oktober. Det gidder ikke jeg betale for å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå