Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, Entern said:

Alt er ikke av like bra kvalitet der (særlig den tyske billigsjokoladen er FÆL) men de har en del ok greier.

Hvilken tysk sjokolade? <_< 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peanut skrev (Akkurat nå):

Hvilken tysk sjokolade? <_< 

Eneste tyske sjokoladen jeg har hørt om er den typen Wehrmacht spiste under krigen. Den med 50 % sukker og resten metamfetamin. 

Man gjør lurt i å styre unna sjokolade og erotiske filmer "Made in Tyskland". Som en tommelfingerregel :opplyser:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Eneste tyske sjokoladen jeg har hørt om er den typen Wehrmacht spiste under krigen. Den med 50 % sukker og resten metamfetamin. 

Man gjør lurt i å styre unna sjokolade og erotiske filmer "Made in Tyskland". Som en tommelfingerregel :opplyser:

:fnise::fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, KnekkeBørre said:

Sjokolade? Peanut eter nesten alt IMG_2687.gif.153787bc0aba14df5349588be36d91cd.gif unntatt mørk 90% og 100% sjokolade. Smaker bittert som fy  >_< 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (3 minutter siden):

Sjokolade? Peanut eter nesten alt IMG_2687.gif.153787bc0aba14df5349588be36d91cd.gif unntatt mørk 90% og 100% sjokolade. Smaker bittert som fy  >_< 

Det kan være godt i små mengder og kombinert med en passende rødvin, men på generelt grunnlag er jeg enig.

Finner det samtidig en smule alarmerende (samt fascinerende) at du komplett overså mine forstyrrende faktoider ang tysk sjokolade. 

Du er rimelig skruppeløs når det kommer til sjokolade skjønner jeg 😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (9 minutter siden):

KnekkeBørre skrev (2 minutter siden):

Det kan være godt i små mengder og kombinert med en passende rødvin, men på generelt grunnlag er jeg enig.

Finner det samtidig en smule alarmerende (samt fascinerende) at du komplett overså mine forstyrrende faktoider ang tysk sjokolade. 

Du er rimelig skruppeløs når det kommer til sjokolade skjønner jeg 😂

Cassidy Tvillingene er veldig glade i mørksjokolade.:sjokolade::sjokolade::spise::spise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:arwen::arwen:

Cassidy Tvillingene bare elsker mørkkokesjokolade både og drikke det og knaske det.🍫🍫😋😋🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene bare elsker mørkkokesjokolade både og drikke det og knaske det.🍫🍫😋😋🥰🥰

Mange vil påstå at mørk sjokolade er for kraftig og mektig, men Cassidy Tvillingene mener det er tøys og dill. 

De kommer fra the isle of emerald green og spiser mørk sjokolade som drops. 😊 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange vil påstå at mørk sjokolade er for kraftig og mektig, men Cassidy Tvillingene mener det er tøys og dill. 

De kommer fra the isle of emerald green og spiser mørk sjokolade som drops. 😊 

Det stemmer, Cassidy Tvillingene spiser også rå chili som drops.🌶️🌶️😉😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Det stemmer, Cassidy Tvillingene spiser også rå chili som drops.🌶️🌶️😉😉

Uspiselige ting er en hovedigrediens i Tvillingenes diett. 

Jeg spiste en Carolina reaper chilli en gang. Det var småfælt. Men jeg tipper Ciaran & Ciara spiser sånne til frokost :overrasket:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uspiselige ting er en hovedigrediens i Tvillingenes diett. 

Jeg spiste en Carolina reaper chilli en gang. Det var småfælt. Men jeg tipper Ciaran & Ciara spiser sånne til frokost :overrasket:

Cassidy Tvillingene kan bekrefte at vår nye venn KnekkeBørre har helt rett angående det at vi spiser sånne til frokost.😉😉

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (1 minutt siden):

De i små pakker med smakstilsetning. 😅

Smakstilsetning i anførselstegn. 

Metamfetamin i realiteten.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
KnekkeBørre skrev (8 minutter siden):

Smakstilsetning i anførselstegn. 

Metamfetamin i realiteten.

Entern skrev (6 minutter siden):

🤣🤣🤣

🤣🤣👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte legger dagbladet ut en pluss artikkel  med overskrifter som:  Flyvertinnen  Solfrid (39) kaster klærne " stolt over kroppen min" ?  

virker som det er ca. 2 i uken.   Var en 17.oktober og en 15.oktober. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godonsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chomsky89 skrev (1 time siden):

Hvor ofte legger dagbladet ut en pluss artikkel  med overskrifter som:  Flyvertinnen  Solfrid (39) kaster klærne " stolt over kroppen min" ?  

virker som det er ca. 2 i uken.   Var en 17.oktober og en 15.oktober. 

Det gidder ikke jeg betale for å se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...