Boetica Skrevet 17. oktober 2023 #210381 Del Skrevet 17. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (10 minutter siden): Det er vel langt på vei bekreftet allerede 😔 Det er vondt å tenke på hvordan livet er i den husholdningen er nå. Jeg håper på guttens vegne at hans bortgang var rask og fri for redsel og smerte ❤️ Det er det jeg tenker på. Marerittene de kommer til å ha om natten. Skyldfølelsen. For et mareritt som det ikke går an å våkne av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 17. oktober 2023 #210382 Del Skrevet 17. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (11 minutter siden): Det er vel langt på vei bekreftet allerede 😔 Det er vondt å tenke på hvordan livet er i den husholdningen er nå. Jeg håper på guttens vegne at hans bortgang var rask og fri for redsel og smerte ❤️ Enig, jeg også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. oktober 2023 #210383 Del Skrevet 17. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Normal? Er det en butikk med det navnet? Sånt har vi ikke på landet. Der har vi det bare gøy 😁 Det er en billigbutikk a la Nille med masse godteri og sånn. Alt er ikke av like bra kvalitet der (særlig den tyske billigsjokoladen er FÆL) men de har en del ok greier. Ja på landet er det gøy 😀 Og veldig fint på Hadeland da 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2023 #210384 Del Skrevet 17. oktober 2023 Entern skrev (8 minutter siden): Normal har en del gode ting Entern skrev (1 minutt siden): Det er en billigbutikk a la Nille med masse godteri og sånn. Alt er ikke av like bra kvalitet der (særlig den tyske billigsjokoladen er FÆL) men de har en del ok greier. Ja på landet er det gøy 😀 Og veldig fint på Hadeland da 😊 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. oktober 2023 #210385 Del Skrevet 17. oktober 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Det er en billigbutikk a la Nille med masse godteri og sånn. Alt er ikke av like bra kvalitet der (særlig den tyske billigsjokoladen er FÆL) men de har en del ok greier. Ja på landet er det gøy 😀 Og veldig fint på Hadeland da 😊 Da skjønner jeg. Vårt lokale alternativ er Europris 🙂 Er ikke så verst her. Noe sært kan det bli, men det er en del av sjarmen 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. oktober 2023 #210386 Del Skrevet 17. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Da skjønner jeg. Vårt lokale alternativ er Europris 🙂 Er ikke så verst her. Noe sært kan det bli, men det er en del av sjarmen 😁 Europris er ålreit 😊 Du, jeg er opplending sjøl, så at ting kan være litt sært er som det skal være 😁 (Jeg er lillehamring. Vel, vokst opp der da.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2023 #210387 Del Skrevet 17. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Da skjønner jeg. Vårt lokale alternativ er Europris 🙂 Er ikke så verst her. Noe sært kan det bli, men det er en del av sjarmen 😁 Entern skrev (4 minutter siden): Europris er ålreit 😊 Du, jeg er opplending sjøl, så at ting kan være litt sært er som det skal være 😁 (Jeg er lillehamring. Vel, vokst opp der da.) Cassidy Tvillingene handler også en del på Europris. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. oktober 2023 #210388 Del Skrevet 17. oktober 2023 Boetica skrev (10 minutter siden): Det er det jeg tenker på. Marerittene de kommer til å ha om natten. Skyldfølelsen. For et mareritt som det ikke går an å våkne av. Ja, jeg vil ikke være flue på veggen der. 😞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2023 #210389 Del Skrevet 17. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Ja, jeg vil ikke være flue på veggen der. 😞 Det vil ikke Cassidy Tvillingene heller være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. oktober 2023 #210390 Del Skrevet 17. oktober 2023 Entern skrev (8 minutter siden): Europris er ålreit 😊 Du, jeg er opplending sjøl, så at ting kan være litt sært er som det skal være 😁 (Jeg er lillehamring. Vel, vokst opp der da.) Savner fylket Oppland 😪 Lillehammering a'gitt. Du er litt over meg i hierarkiet du da. Med tanke på at Mjøsa er større enn Randsfjorden 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. oktober 2023 #210391 Del Skrevet 17. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene handler også en del på Europris. Europris "Mer til overs" 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. oktober 2023 #210392 Del Skrevet 17. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Savner fylket Oppland 😪 Lillehammering a'gitt. Du er litt over meg i hierarkiet du da. Med tanke på at Mjøsa er større enn Randsfjorden 😂 Jeg og savner Oppland og liker IKKE navnet Innlandet. 😒 Er grunner til at jeg ikke bor på Lillehammer da 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. oktober 2023 #210393 Del Skrevet 17. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg og savner Oppland og liker IKKE navnet Innlandet. 😒 Er grunner til at jeg ikke bor på Lillehammer da 🤣🤣🤣 Jasså? Havnet du i beef med Onkel P & Jå9? 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. oktober 2023 #210394 Del Skrevet 17. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Jasså? Havnet du i beef med Onkel P & Jå9? 😂 Neida 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. oktober 2023 #210395 Del Skrevet 17. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Neida 🤣🤣🤣 Lillehammer er greit nok det, men det ligget jo så geografisk klønete til. Sånn sett er Hadeland bedre. Er jeg fysen etter midnatt, så er det bare 45 min til Bislett Kebab i bil 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2023 #210396 Del Skrevet 17. oktober 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Neida 🤣🤣🤣 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Jasså? Havnet du i beef med Onkel P & Jå9? 😂 🤣🤣👍👍 Entern skrev (6 minutter siden): Jeg og savner Oppland og liker IKKE navnet Innlandet. 😒 Er grunner til at jeg ikke bor på Lillehammer da 🤣🤣🤣 🤣👍👍 KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Savner fylket Oppland 😪 Lillehammering a'gitt. Du er litt over meg i hierarkiet du da. Med tanke på at Mjøsa er større enn Randsfjorden 😂 🤣🤣👍👍 KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Europris "Mer til overs" 😊 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. oktober 2023 #210397 Del Skrevet 17. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Lillehammer er greit nok det, men det ligget jo så geografisk klønete til. Sånn sett er Hadeland bedre. Er jeg fysen etter midnatt, så er det bare 45 min til Bislett Kebab i bil 😉 Ja det stemmer 😆😆😆 Men kebabstedene stenger tidligere enn før 🥲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2023 #210398 Del Skrevet 17. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Lillehammer er greit nok det, men det ligget jo så geografisk klønete til. Sånn sett er Hadeland bedre. Er jeg fysen etter midnatt, så er det bare 45 min til Bislett Kebab i bil 😉 😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober 2023 #210399 Del Skrevet 17. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det stemmer 😆😆😆 Men kebabstedene stenger tidligere enn før 🥲 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. oktober 2023 #210400 Del Skrevet 17. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det stemmer 😆😆😆 Men kebabstedene stenger tidligere enn før 🥲 Gjør de det? Er ikke helt oppdatert på det. Sist jeg var på Bislett Babb, var jeg på Bjerke og de stengte vel 03 da. Men sist jeg var på en "midnight snack run" gikk turen til McDonalds ved på Jessheim. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå