Cid Skrevet 15. oktober 2023 #210141 Del Skrevet 15. oktober 2023 Titania skrev (8 minutter siden): Jeg begynner å få så mange enke-sokker over alt nå at jeg tror jeg skal sy en pose å ha de i - så kanskje det blir noen par etterhvert 🙈 Du kan spare de til neste rockesokk dag og dele ut til andre 😄 https://www.klartale.no/norge/2023/03/21/idag-kan-du-rocke-to-ulike-sokker/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. oktober 2023 #210142 Del Skrevet 15. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): Den koden har jeg knekt for lengst. Kjøper kun svarte sokker. 🙂 Lurt 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 15. oktober 2023 #210143 Del Skrevet 15. oktober 2023 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. oktober 2023 #210144 Del Skrevet 15. oktober 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Så søte 🐶😺😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 #210145 Del Skrevet 15. oktober 2023 Athena Freyja skrev (2 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. oktober 2023 #210146 Del Skrevet 15. oktober 2023 Athena Freyja skrev (2 minutter siden): Disse 2 må gjerne banke på. De skal få snop 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. oktober 2023 #210147 Del Skrevet 15. oktober 2023 Cid skrev (32 minutter siden): Hvorfor sy en pose? Fordi en bærepose blir for stor, og kan lett kastes ved en feil når man er distre som meg 😝 KnekkeBørre skrev (28 minutter siden): Den koden har jeg knekt for lengst. Kjøper kun svarte sokker. 🙂 Jeg har mye svarte sokker, men med litt forskjellig utforming fra forskjellige produsenter 😅 Og er veldig glad i fargerike sokker 😍 Cid skrev (24 minutter siden): Du kan spare de til neste rockesokk dag og dele ut til andre 😄 https://www.klartale.no/norge/2023/03/21/idag-kan-du-rocke-to-ulike-sokker/ Selv pleier jeg å bruke forskjellige sokker da - men tror kanskje ikke så mange andre har lyst til å låne sokkene mine 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 #210148 Del Skrevet 15. oktober 2023 Titania skrev (Akkurat nå): Fordi en bærepose blir for stor, og kan lett kastes ved en feil når man er distre som meg 😝 Jeg har mye svarte sokker, men med litt forskjellig utforming fra forskjellige produsenter 😅 Og er veldig glad i fargerike sokker 😍 Selv pleier jeg å bruke forskjellige sokker da - men tror kanskje ikke så mange andre har lyst til å låne sokkene mine 😅 Bare å vaske dem 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. oktober 2023 #210149 Del Skrevet 15. oktober 2023 Titania skrev (2 minutter siden): Fordi en bærepose blir for stor, og kan lett kastes ved en feil når man er distre som meg 😝 Jeg har mye svarte sokker, men med litt forskjellig utforming fra forskjellige produsenter 😅 Og er veldig glad i fargerike sokker 😍 Selv pleier jeg å bruke forskjellige sokker da - men tror kanskje ikke så mange andre har lyst til å låne sokkene mine 😅 Jeg liker også fargerike sokker særlig med artige figurer og sånn, katter og Aliens og Homer Simpson og mat 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. oktober 2023 #210150 Del Skrevet 15. oktober 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Jeg liker også fargerike sokker særlig med artige figurer og sånn, katter og Aliens og Homer Simpson og mat 😊 En kollega som hadde sett seg grådig lei på min manglende evne til å skille høyre fra venstre kjøpte sokker til meg med "høyre & venstre" brodert i store bokstaver.. Ironisk nok klarte jeg å ta de på feil.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. oktober 2023 #210151 Del Skrevet 15. oktober 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Bare å vaske dem 😁 Sokkene er jo vasket, men syns de som ikke er av samme type er ubehagelige å bruke samtidig 😅 Entern skrev (5 minutter siden): Jeg liker også fargerike sokker særlig med artige figurer og sånn, katter og Aliens og Homer Simpson og mat 😊 Det har jeg ikke noe særlig av - men veldig glad i Steigen sine sokker, selv om de ikke er helt verdt prisen 🙈 Går litt for fort hul i de. Men farger 😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 #210152 Del Skrevet 15. oktober 2023 Titania skrev (Akkurat nå): Sokkene er jo vasket, men syns de som ikke er av samme type er ubehagelige å bruke samtidig 😅 Det har jeg ikke noe særlig av - men veldig glad i Steigen sine sokker, selv om de ikke er helt verdt prisen 🙈 Går litt for fort hul i de. Men farger 😍😍 Mente det siste du sa om at andre ikke ville brukt dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. oktober 2023 #210153 Del Skrevet 15. oktober 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Mente det siste du sa om at andre ikke ville brukt dem. Ah. Jeg er i hvertfall lik med sokker som med undertøy - foretrekker å bruke mitt eget, og ikke andres 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 #210154 Del Skrevet 15. oktober 2023 Titania skrev (1 minutt siden): Ah. Jeg er i hvertfall lik med sokker som med undertøy - foretrekker å bruke mitt eget, og ikke andres 😅 Tenk å kjøpe brukte truser eller boxere på Finn lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. oktober 2023 #210155 Del Skrevet 15. oktober 2023 Entern skrev (12 minutter siden): Jeg liker også fargerike sokker særlig med artige figurer og sånn, katter og Aliens og Homer Simpson og mat 😊 Samme her. Har nesten bare fargerike sokker. Har små føtter også (36), så har dobbelt så bra utvalg i kule sokker i butikkene siden jeg kan kjøpe sokker både i barne - og dameavdelingen Har masse sokker med katter, enhjørninger, andre dyr/figurer og mat på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 #210156 Del Skrevet 15. oktober 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Samme her. Har nesten bare fargerike sokker. Har små føtter også (36), så har dobbelt så bra utvalg i kule sokker i butikkene siden jeg kan kjøpe sokker både i barne - og dameavdelingen Har masse sokker med katter, enhjørninger, andre dyr/figurer og mat på. Har du Postmann Pat og Peppa Gris sokker? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. oktober 2023 #210157 Del Skrevet 15. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Tenk å kjøpe brukte truser eller boxere på Finn lol. Det er dessverre et godt marked for brukte truser.. Men ikke til annenhånds bruk. Mer høyrehånd.. 😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. oktober 2023 #210158 Del Skrevet 15. oktober 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Samme her. Har nesten bare fargerike sokker. Har små føtter også (36), så har dobbelt så bra utvalg i kule sokker i butikkene siden jeg kan kjøpe sokker både i barne - og dameavdelingen Har masse sokker med katter, enhjørninger, andre dyr/figurer og mat på. Ble litt misunnelig 🙈 Cid skrev (3 minutter siden): Tenk å kjøpe brukte truser eller boxere på Finn lol. Finn er vel ikke det markedet det selges mest på, men tror ikke det er få som kjøper brukte truser 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. oktober 2023 #210159 Del Skrevet 15. oktober 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Har du Postmann Pat og Peppa Gris sokker? 😄 Nei, det har jeg ikke. Men har Mikke mus og Hello Kitty-sokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 #210160 Del Skrevet 15. oktober 2023 Titania skrev (Akkurat nå): Ble litt misunnelig 🙈 Finn er vel ikke det markedet det selges mest på, men tror ikke det er få som kjøper brukte truser 🙈 Du tror mange gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå