Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Titania skrev (8 minutter siden):

Jeg begynner å få så mange enke-sokker over alt nå at jeg tror jeg skal sy en pose å ha de i - så kanskje det blir noen par etterhvert 🙈

Du kan spare de til neste rockesokk dag og dele ut til andre 😄

https://www.klartale.no/norge/2023/03/21/idag-kan-du-rocke-to-ulike-sokker/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Cid skrev (32 minutter siden):

Hvorfor sy en pose?

Fordi en bærepose blir for stor, og kan lett kastes ved en feil når man er distre som meg 😝

KnekkeBørre skrev (28 minutter siden):

Den koden har jeg knekt for lengst. Kjøper kun svarte sokker. 🙂

Jeg har mye svarte sokker, men med litt forskjellig utforming fra forskjellige produsenter 😅

Og er veldig glad i fargerike sokker 😍

Cid skrev (24 minutter siden):

Du kan spare de til neste rockesokk dag og dele ut til andre 😄

https://www.klartale.no/norge/2023/03/21/idag-kan-du-rocke-to-ulike-sokker/

Selv pleier jeg å bruke forskjellige sokker da - men tror kanskje ikke så mange andre har lyst til å låne sokkene mine 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (Akkurat nå):

Fordi en bærepose blir for stor, og kan lett kastes ved en feil når man er distre som meg 😝

Jeg har mye svarte sokker, men med litt forskjellig utforming fra forskjellige produsenter 😅

Selv pleier jeg å bruke forskjellige sokker da - men tror kanskje ikke så mange andre har lyst til å låne sokkene mine 😅

Bare å vaske dem 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 minutter siden):

Jeg liker også fargerike sokker særlig med artige figurer og sånn, katter og Aliens og Homer Simpson og mat 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 minutter siden):

Jeg liker også fargerike sokker særlig med artige figurer og sånn, katter og Aliens og Homer Simpson og mat 😊

En kollega som hadde sett seg grådig lei på min manglende evne til å skille høyre fra venstre kjøpte sokker til meg med "høyre & venstre" brodert i store bokstaver.. Ironisk nok klarte jeg å ta de på feil.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 minutter siden):

Bare å vaske dem 😁

Sokkene er jo vasket, men syns de som ikke er av samme type er ubehagelige å bruke samtidig 😅 

Entern skrev (5 minutter siden):

Det har jeg ikke noe særlig av - men veldig glad i Steigen sine sokker, selv om de ikke er helt verdt prisen 🙈 Går litt for fort hul i de. Men farger 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokkene er jo vasket, men syns de som ikke er av samme type er ubehagelige å bruke samtidig 😅 

Det har jeg ikke noe særlig av - men veldig glad i Steigen sine sokker, selv om de ikke er helt verdt prisen 🙈 Går litt for fort hul i de. Men farger 😍😍

Mente det siste du sa om at andre ikke ville brukt dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Mente det siste du sa om at andre ikke ville brukt dem. 

Ah. Jeg er i hvertfall lik med sokker som med undertøy - foretrekker å bruke mitt eget, og ikke andres 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (1 minutt siden):

Ah. Jeg er i hvertfall lik med sokker som med undertøy - foretrekker å bruke mitt eget, og ikke andres 😅

Tenk å kjøpe brukte truser eller boxere på Finn lol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (12 minutter siden):

Samme her. Har nesten bare fargerike sokker. Har små føtter også (36), så har dobbelt så bra utvalg i kule sokker i butikkene siden jeg kan kjøpe sokker både i barne - og dameavdelingen :juhu: Har masse sokker med katter, enhjørninger, andre dyr/figurer og mat på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Samme her. Har nesten bare fargerike sokker. Har små føtter også (36), så har dobbelt så bra utvalg i kule sokker i butikkene siden jeg kan kjøpe sokker både i barne - og dameavdelingen :juhu: Har masse sokker med katter, enhjørninger, andre dyr/figurer og mat på. 

Har du Postmann Pat og Peppa Gris sokker? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (Akkurat nå):

Det er dessverre et godt marked for brukte truser.. Men ikke til annenhånds bruk. Mer høyrehånd..  😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Ble litt misunnelig 🙈 

Cid skrev (3 minutter siden):

Finn er vel ikke det markedet det selges mest på, men tror ikke det er få som kjøper brukte truser 🙈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Har du Postmann Pat og Peppa Gris sokker? 😄

Nei, det har jeg ikke. Men har Mikke mus og Hello Kitty-sokker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt misunnelig 🙈 

Finn er vel ikke det markedet det selges mest på, men tror ikke det er få som kjøper brukte truser 🙈

Du tror mange gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...