Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Entern skrev (Akkurat nå):

Neida slett ikke, å være en fare for seg selv er ikke straffbart 🤣

🤣🤣👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd å komme inn i Ghost men får det ikke til, tror ikke bandet er noe for meg dessverre 😟

Det blir liksom bare «Blue Öyster Cult med kjedeligere sanger og dårligere melodier og Mercyful Fate tekster»😫

Jeg digger både BÖC og Mercyful Fate altså.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å komme inn i Ghost men får det ikke til, tror ikke bandet er noe for meg dessverre 😟

Det blir liksom bare «Blue Öyster Cult med kjedeligere sanger og dårligere melodier og Mercyful Fate tekster»😫

🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden):

:klem3::klem3:

Politiet er igrunn ålreite folk. 

De eneste gangene jeg har opplevd De som vanskelige, er når jeg har gjort noe galt.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Politiet er igrunn ålreite folk. 

De eneste gangene jeg har opplevd De som vanskelige, er når jeg har gjort noe galt.

Cassidy Tvillingene har to foreldre som er alkoholikere, så foreldrene våre havner en god del i bråk med politiet.👮‍♂️👮‍♀️:nikke::nikke:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (7 minutter siden):

Ghost er noe av det mest antiklimatiske greiene som finnes. Jeg lot meg interessere av imaget, men gikk umiddelbart figurativ innover-tiss når jeg hørte det. Der er jo Ole-Ivars med fuzzpedal og sminke. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (11 minutter siden):

Jeg har likt musikken, og sett såpass mye på fra showene på tiktok plutselig at jeg har hørt VELDIG mye mer på de i det siste :fnise:

Men må bytte til Kaizers snart. Pugge litt tekster før neste fredag :danse2::plystre:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 minutt siden):

Jeg har likt musikken, og sett såpass mye på fra showene på tiktok plutselig at jeg har hørt VELDIG mye mer på de i det siste :fnise:

Men må bytte til Kaizers snart. Pugge litt tekster før neste fredag :danse2::plystre:

🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (3 minutter siden):

Ghost er noe av det mest antiklimatiske greiene som finnes. Jeg lot meg interessere av imaget, men gikk umiddelbart figurativ innover-tiss når jeg hørte det. Der er jo Ole-Ivars med fuzzpedal og sminke. 

🤣🤣🤣

Titania skrev (1 minutt siden):

Håper konserten blir fin 😀

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 minutter siden):

🤣🤣🤣

Håper konserten blir fin 😀

Det håper Cassidy Tvillingene også.🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har to foreldre som er alkoholikere, så foreldrene våre havner en god del i bråk med politiet.👮‍♂️👮‍♀️:nikke::nikke:

KnekkeBørre synes det er både relaterbart og kjipt å høre hva Cassidy Tvillingene har opplevd. 

Samtidig synes jeg Cassidy Tvillingene fremstår som svært oppegående og fantastiske humanoider som absolutt bærer preg av å ha funnet sin egen vei. 

Jeg heier på dere. ❤️🍀

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

KnekkeBørre synes det er både relaterbart og kjipt å høre hva Cassidy Tvillingene har opplevd. 

Samtidig synes jeg Cassidy Tvillingene fremstår som svært oppegående og fantastiske humanoider som absolutt bærer preg av å ha funnet sin egen vei. 

Jeg heier på dere. ❤️🍀

Tusen Takk det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre sånne fine og varme ord.🥰🥰:klem3::klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Tusen Takk det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre sånne fine og varme ord.🥰🥰:klem3::klem3:

Pish posh, det var så lite. ☺️

Jeg glemmer ikke Cassidy Tvillingenes hyggelige gest når de nominerte meg til "Dages rose" og ønsket meg velkommen. 

KnekkeBørre ble myk i sin sorte blodpumpe av det 🙂

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KnekkeBørre skrev (2 minutter siden):

Pish posh, det var så lite. ☺️

Jeg glemmer ikke Cassidy Tvillingenes hyggelige gest når de nominerte meg til "Dages rose" og ønsket meg velkommen. 

KnekkeBørre ble myk i sin sorte blodpumpe av det 🙂

Cassidy Tvillingene prøver å inkludere alle her vi.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene prøver å inkludere alle her vi.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Og det liker jeg svært godt. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Og det liker jeg svært godt. 

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godonsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen får en finfin dag i dag.🥰🥰:klem3::klem3:

Endret av Ciaran og Ciara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...