Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober 2023 #209761 Del Skrevet 9. oktober 2023 Entern skrev (47 minutter siden): Ja du hadde passet godt som søtpotet 🧡 Nam nam nam, kos deg masse 😊🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober 2023 #209762 Del Skrevet 9. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober 2023 #209763 Del Skrevet 9. oktober 2023 Entern skrev (47 minutter siden): Såååååå søøøøøt 😻 vampyrjakt?😼 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. oktober 2023 #209764 Del Skrevet 9. oktober 2023 CAPS LOCK skrev (39 minutter siden): Hva med dere da; @jukkapalme og @Frøkenfryden? Hvis du skulle kle deg ut til Halloween, hvilket kostyme hadde du da valgt? Hadde du valgt et tradisjonelt kostyme eller et fra populær-kulturen? https://www.nailsmag.com/1088713/2023s-most-popular-halloween-costumes-in-every-state Trur eg ville vore noko gøy som var meir mot tradisjon. Men eg ville likt å tulle da. Vore Sindres aksjeoversikt f eks. Det er jo skummelt😂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 9. oktober 2023 #209765 Del Skrevet 9. oktober 2023 Hvis @Ciaran og Ciara skulle kle dere ut til Halloween, hvilket kostyme hadde dere da valgt? Hadde dere valgt et tradisjonelt kostyme eller et fra populær-kulturen? https://www.nailsmag.com/1088713/2023s-most-popular-halloween-costumes-in-every-state 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober 2023 #209766 Del Skrevet 9. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (57 minutter siden): Haha nei da vil jeg være søtpotet😁🧡 Enig! Godt! Norsk pastinakk i sesong. Med litt fancy fiskekake til🧡 Peanut skrev (1 time siden): Hyggelig å føle seg ønsket Neeei altså med tanke på hvor lange neglene mine er nå så kanskje heks eller vampyr Eller en liten =^.^= Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig søt.🥰🥰 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Koker potet-og pastinakkmos jukkapalme skrev (1 time siden): Minner om the julekalender når Benny er forsvunnet og Olaf ringer for å høre om han har havnet på sykehus. Gjertrud: "ka sa dæm?" Olaf: "Æ vart satt over te ein ainnan" helt til han kommer tilbake til den første han kom til 😂 Men skjønner deg godt, sånt er utrolig slitsomt og irriterende jukkapalme skrev (57 minutter siden): Æsj, kjedelig. Håper du får svar snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober 2023 #209767 Del Skrevet 9. oktober 2023 CAPS LOCK skrev (1 time siden): Hvis @Ciaran og Ciara skulle kle dere ut til Halloween, hvilket kostyme hadde dere da valgt? Hadde dere valgt et tradisjonelt kostyme eller et fra populær-kulturen? https://www.nailsmag.com/1088713/2023s-most-popular-halloween-costumes-in-every-state Cassidy Tvillingene pleide å kle oss ut til Halloween da vi var barn. Da vi var 6 år kledde vi oss ut som ketchup og sennep flasker. Ciara var ketchup og Ciaran var sennep. Da vi var 7 år kledde vi oss ut som salt og pepper bøsser. Ciara var salt og Ciaran var pepper. Da vi var 8 år kledde vi oss ut som sukker og kanel bøsser. Ciara var sukker og Ciaran var kanel. Det var de tre gangene vi feiret Halloween. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. oktober 2023 #209768 Del Skrevet 9. oktober 2023 1 minutt siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene pleide å kle oss ut til Halloween da vi var barn. Da vi var 6 år kledde vi oss ut som ketchup og sennep flasker. Ciara var ketchup og Ciaran var sennep. Da vi var 7 år kledde vi oss ut som salt og pepper bøsser. Ciara var salt og Ciaran var pepper. Da vi var 8 år kledde vi oss ut som sukker og kanel bøsser. Ciara var sukker og Ciaran var kanel. Det var de tre gangene vi feiret Halloween. Så kule kostymer for tvillinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. oktober 2023 #209769 Del Skrevet 9. oktober 2023 1 hour ago, Frøkenfryden said: Trur eg ville vore noko gøy som var meir mot tradisjon. Men eg ville likt å tulle da. Vore Sindres aksjeoversikt f eks. Det er jo skummelt😂 Min form for humor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober 2023 #209770 Del Skrevet 9. oktober 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Så kule kostymer for tvillinger! Ja det var det, men Cassidy Tvillingene sluttet å kle oss ut på Halloween etter at vi ble 8 år. fordi vi ble hetset og mobbet så mye av andre barn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober 2023 #209771 Del Skrevet 9. oktober 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Min form for humor. 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. oktober 2023 #209772 Del Skrevet 9. oktober 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Ja det var det, men Cassidy Tvillingene sluttet å kle oss ut på Halloween etter at vi ble 8 år. fordi vi ble hetset og mobbet så mye av andre barn. Så leit. Dere har ikke hatt en lett barndom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2023 #209773 Del Skrevet 9. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja det var det, men Cassidy Tvillingene sluttet å kle oss ut på Halloween etter at vi ble 8 år. fordi vi ble hetset og mobbet så mye av andre barn. Så forferdelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2023 #209774 Del Skrevet 9. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene pleide å kle oss ut til Halloween da vi var barn. Da vi var 6 år kledde vi oss ut som ketchup og sennep flasker. Ciara var ketchup og Ciaran var sennep. Da vi var 7 år kledde vi oss ut som salt og pepper bøsser. Ciara var salt og Ciaran var pepper. Da vi var 8 år kledde vi oss ut som sukker og kanel bøsser. Ciara var sukker og Ciaran var kanel. Det var de tre gangene vi feiret Halloween. Så kule kostymer! 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober 2023 #209775 Del Skrevet 9. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Så leit. Dere har ikke hatt en lett barndom. Tusen Takk for klemmene.Cassidy Tvillingene har hatt en tøff oppvekst begge to med mye mobbing og at vi har vokst opp med to alkoholiserte og voldelige foreldre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. oktober 2023 #209776 Del Skrevet 9. oktober 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Min form for humor. 😂 Takk! Samme her!🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober 2023 #209777 Del Skrevet 9. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Så forferdelig Entern skrev (Akkurat nå): Så kule kostymer! 😊😊☺️☺️ Ja det synes Cassidy Tvillingene også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9. oktober 2023 #209778 Del Skrevet 9. oktober 2023 Har ryddet nok til at folk kan inviteres inn 🥳 Psykologen på dps gav meg også i lekse til neste gang å rydde, og holde det «ryddig nok» til at besøk kan komme når som helst 🙈 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober 2023 #209779 Del Skrevet 9. oktober 2023 Titania skrev (Akkurat nå): Har ryddet nok til at folk kan inviteres inn 🥳 Psykologen på dps gav meg også i lekse til neste gang å rydde, og holde det «ryddig nok» til at besøk kan komme når som helst 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2023 #209780 Del Skrevet 9. oktober 2023 Titania skrev (1 minutt siden): Har ryddet nok til at folk kan inviteres inn 🥳 Psykologen på dps gav meg også i lekse til neste gang å rydde, og holde det «ryddig nok» til at besøk kan komme når som helst 🙈 Så bra Greier sjelden å holde det ryddig sjøl 🫣🫣🫣🫣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå