Gjest SVK Skrevet 9. oktober 2023 #209741 Del Skrevet 9. oktober 2023 Just now, Entern said: Huff Typisk Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 9. oktober 2023 #209742 Del Skrevet 9. oktober 2023 Det virker som @Peanut ikke er her for øyeblikket, så i mellomtiden spør jeg de to som ihvertfall er her; @Entern og @SVK: Hvis du skulle kle deg ut til Halloween, hvilket kostyme hadde du da valgt? Hadde du valgt et tradisjonelt kostyme eller et fra populær-kulturen? 2023’s Most Popular Halloween Costumes in Every State - Industry News - NAILS Magazine 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. oktober 2023 #209743 Del Skrevet 9. oktober 2023 (endret) 12 minutter siden, CAPS LOCK said: Det virker som @Peanut ikke er her for øyeblikket, så i mellomtiden spør jeg de to som ihvertfall er her; @Entern og @SVK: Hvis du skulle kle deg ut til Halloween, hvilket kostyme hadde du da valgt? Hadde du valgt et tradisjonelt kostyme eller et fra populær-kulturen? 2023’s Most Popular Halloween Costumes in Every State - Industry News - NAILS Magazine Jeg hadde spurt @Peanut og @Entern om å male meg som Van Gogh: Endret 9. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. oktober 2023 #209744 Del Skrevet 9. oktober 2023 SVK skrev (3 timer siden): Fikk svar på mailen. Ble først sendt videre til en tredje person som igjen sendte meg tilbake til de to første jeg spurte. Minner om the julekalender når Benny er forsvunnet og Olaf ringer for å høre om han har havnet på sykehus. Gjertrud: "ka sa dæm?" Olaf: "Æ vart satt over te ein ainnan" helt til han kommer tilbake til den første han kom til 😂 Men skjønner deg godt, sånt er utrolig slitsomt og irriterende 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. oktober 2023 #209745 Del Skrevet 9. oktober 2023 Koker potet-og pastinakkmos 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2023 #209746 Del Skrevet 9. oktober 2023 SVK skrev (32 minutter siden): Jeg hadde spurt @Peanut og @Entern om å male meg som Van Gogh: Da hadde du blitt kjempetøff 😎🤩😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. oktober 2023 #209747 Del Skrevet 9. oktober 2023 (endret) 9 minutter siden, jukkapalme said: Minner om the julekalender når Benny er forsvunnet og Olaf ringer for å høre om han har havnet på sykehus. Gjertrud: "ka sa dæm?" Olaf: "Æ vart satt over te ein ainnan" helt til han kommer tilbake til den første han kom til 😂 Men skjønner deg godt, sånt er utrolig slitsomt og irriterende Takk. Ja det er noe komisk over det hele. I tillegg er det selvsagt også irriterende. Spesielt siden dette er noe personen jeg spurte førstegang må vite svaret på om han skal klare å gjøre jobben sin. Jeg spør ikke om meningen med livet. Jeg spør om noen regler som vedkommende faktisk skal håndheve. Endret 9. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2023 #209748 Del Skrevet 9. oktober 2023 CAPS LOCK skrev (40 minutter siden): Det virker som @Peanut ikke er her for øyeblikket, så i mellomtiden spør jeg de to som ihvertfall er her; @Entern og @SVK: Hvis du skulle kle deg ut til Halloween, hvilket kostyme hadde du da valgt? Hadde du valgt et tradisjonelt kostyme eller et fra populær-kulturen? 2023’s Most Popular Halloween Costumes in Every State - Industry News - NAILS Magazine Vanskelig å si. På den ene siden hadde det vært gøy å gå som Batman. Men hadde og vært gøy å være vampyr… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2023 #209749 Del Skrevet 9. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Koker potet-og pastinakkmos Og her trodde jeg du sa du skulle gå Halloween kledd som potetmos 😆😆🤣🤣🤣🥹🥹🥹 Potet- og pastinakkmos høres kjempegodt ut, jeg er veldig glad i pastinakk selv 🧡🧡🧡🧡 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. oktober 2023 #209750 Del Skrevet 9. oktober 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Takk. Ja det er noe komisk over det hele. I tillegg er det selvsagt også irriterende. Spesielt siden dette er noe personen jeg spurte førstegang må vite svaret på om han skal klare å gjøre jobben sin. Jeg spør ikke om meningen med livet. Jeg spør om noen regler som vedkommende faktisk skal håndheve. Huff, kjipt og irriterende. Men fikk du svar til slutt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. oktober 2023 #209751 Del Skrevet 9. oktober 2023 Just now, jukkapalme said: Huff, kjipt og irriterende. Men fikk du svar til slutt? Nei, ikke fått svar enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 9. oktober 2023 #209752 Del Skrevet 9. oktober 2023 (endret) 48 minutter siden, CAPS LOCK said: Det virker som @Peanut ikke er her for øyeblikket, så i mellomtiden spør jeg de to som ihvertfall er her; @Entern og @SVK: Hvis du skulle kle deg ut til Halloween, hvilket kostyme hadde du da valgt? Hadde du valgt et tradisjonelt kostyme eller et fra populær-kulturen? 2023’s Most Popular Halloween Costumes in Every State - Industry News - NAILS Magazine Hyggelig å føle seg ønsket Neeei altså med tanke på hvor lange neglene mine er nå så kanskje heks eller vampyr Eller en liten =^.^= Endret 9. oktober 2023 av Peanut 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. oktober 2023 #209753 Del Skrevet 9. oktober 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Nei, ikke fått svar enda. Æsj, kjedelig. Håper du får svar snart 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. oktober 2023 #209754 Del Skrevet 9. oktober 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Og her trodde jeg du sa du skulle gå Halloween kledd som potetmos 😆😆🤣🤣🤣🥹🥹🥹 Potet- og pastinakkmos høres kjempegodt ut, jeg er veldig glad i pastinakk selv 🧡🧡🧡🧡 Haha nei da vil jeg være søtpotet😁🧡 Enig! Godt! Norsk pastinakk i sesong. Med litt fancy fiskekake til🧡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. oktober 2023 #209755 Del Skrevet 9. oktober 2023 Just now, jukkapalme said: Æsj, kjedelig. Håper du får svar snart Takk! Håper på svar snart jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2023 #209756 Del Skrevet 9. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Haha nei da vil jeg være søtpotet😁🧡 Enig! Godt! Norsk pastinakk i sesong. Med litt fancy fiskekake til🧡 Ja du hadde passet godt som søtpotet 🧡 Nam nam nam, kos deg masse 😊🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2023 #209757 Del Skrevet 9. oktober 2023 Peanut skrev (12 minutter siden): Hyggelig å føle seg ønsket Neeei altså med tanke på hvor lange neglene mine er nå så kanskje heks eller vampyr Eller en liten =^.^= Såååååå søøøøøt 😻 vampyrjakt?😼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 9. oktober 2023 #209758 Del Skrevet 9. oktober 2023 Hva med dere da; @jukkapalme og @Frøkenfryden? Hvis du skulle kle deg ut til Halloween, hvilket kostyme hadde du da valgt? Hadde du valgt et tradisjonelt kostyme eller et fra populær-kulturen? https://www.nailsmag.com/1088713/2023s-most-popular-halloween-costumes-in-every-state 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober 2023 #209759 Del Skrevet 9. oktober 2023 SVK skrev (4 timer siden): Fikk svar på mailen. Ble først sendt videre til en tredje person som igjen sendte meg tilbake til de to første jeg spurte. SVK skrev (1 time siden): Jeg hadde spurt @Peanut og @Entern om å male meg som Van Gogh: 👨🦰👩🦰👍👍 Entern skrev (2 timer siden): Huff Typisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. oktober 2023 #209760 Del Skrevet 9. oktober 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: 👨🦰👩🦰👍👍 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå