Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2023 #209661 Del Skrevet 7. oktober 2023 Kvakky skrev (6 timer siden): Er på loppis. Så mye rart! Ble det noe fangst? @Kvakky CAPS LOCK skrev (19 minutter siden): JEG HAR ALLTID LURT PÅ OM DET ER DEN ROSA ELLER DEN BLÅ GELEEN SOM ER BEST. KAN DU HJELPE MEG? Well, jeg lager det jo ikke selv...kjøper det ferdig. For meg, om jeg skulle ha laget det, så hadde de fine fargene når en kutter en bit av, vært en del av nytelsen å se på. Gele er vakkert på nært hold, gjerne med lyssetting bak biten og det disser så fint. Vakkert det også. Du må nok smake deg frem til din favoritt selv. Kvakky skrev (11 minutter siden): Blir tegnet av niese. Spent på resultat. Best å ikke bevege en muskel men har ikke sjans 🫨😆 IKKE NYS! Det kan fort bli et abstrakt resultat. lol og lol Soleil70 skrev (1 minutt siden): Har spist en halv klementin, veldig gode nå! Så nå skal jeg spise den andre halve. Har et prosjekt om å spise mer frukt og grønt, så nå har jeg både tomater, gulrøtter, bananer og klementiner i hus. Det er veldig stort for meg! 🍅🥕🍌🍊 Å? Er de kjempegode på denne tiden av sesongen, så må jeg snuse på en eller ti jeg også snart. Frukt og grønt gjør godt for ALT! Jeg er ferdig med en klase druer nå og det blir kveldsmaten min nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #209662 Del Skrevet 7. oktober 2023 Soleil70 skrev (9 minutter siden): Har spist en halv klementin, veldig gode nå! Så nå skal jeg spise den andre halve. Har et prosjekt om å spise mer frukt og grønt, så nå har jeg både tomater, gulrøtter, bananer og klementiner i hus. Det er veldig stort for meg! 🍅🥕🍌🍊 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ble det noe fangst? @Kvakky Well, jeg lager det jo ikke selv...kjøper det ferdig. For meg, om jeg skulle ha laget det, så hadde de fine fargene når en kutter en bit av, vært en del av nytelsen å se på. Gele er vakkert på nært hold, gjerne med lyssetting bak biten og det disser så fint. Vakkert det også. Du må nok smake deg frem til din favoritt selv. IKKE NYS! Det kan fort bli et abstrakt resultat. lol og lol Å? Er de kjempegode på denne tiden av sesongen, så må jeg snuse på en eller ti jeg også snart. Frukt og grønt gjør godt for ALT! Jeg er ferdig med en klase druer nå og det blir kveldsmaten min nå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. oktober 2023 #209663 Del Skrevet 7. oktober 2023 (endret) Stjernekampdommar Ida ser ut som ho kjem rett frå innspelinga av clockwork orange😂 Endret 7. oktober 2023 av Frøkenfryden 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 7. oktober 2023 #209664 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Ble det noe fangst? @Kvakky Well, jeg lager det jo ikke selv...kjøper det ferdig. For meg, om jeg skulle ha laget det, så hadde de fine fargene når en kutter en bit av, vært en del av nytelsen å se på. Gele er vakkert på nært hold, gjerne med lyssetting bak biten og det disser så fint. Vakkert det også. Du må nok smake deg frem til din favoritt selv. IKKE NYS! Det kan fort bli et abstrakt resultat. lol og lol Å? Er de kjempegode på denne tiden av sesongen, så må jeg snuse på en eller ti jeg også snart. Frukt og grønt gjør godt for ALT! Jeg er ferdig med en klase druer nå og det blir kveldsmaten min nå. Ble noen duker, en kopp, noen gryter og et spill 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2023 #209665 Del Skrevet 7. oktober 2023 Grattis. Håper de kommer til nytte hos deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 7. oktober 2023 #209666 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Grattis. Håper de kommer til nytte hos deg. Takk Pleier ikke kjøpe så mye for har allerede for mye ting og tang. Men litt gøy også. Og morsomt med de som står i kø og presser seg inn for å komme seg til noen kupp 😆 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 7. oktober 2023 #209667 Del Skrevet 7. oktober 2023 Har noen dager nå skåret opp brød i biter og lagt i gresset utenfor. *Poof!* Fuglene spiser opp alt! Lykke! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #209668 Del Skrevet 7. oktober 2023 Peanut skrev (1 minutt siden): Har noen dager nå skåret opp brød i biter og lagt i gresset utenfor. *Poof!* Fuglene spiser opp alt! Lykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2023 #209669 Del Skrevet 7. oktober 2023 Kvakky skrev (2 minutter siden): Takk Pleier ikke kjøpe så mye for har allerede for mye ting og tang. Men litt gøy også. Og morsomt med de som står i kø og presser seg inn for å komme seg til noen kupp 😆 Hodet ned og baken opp og damene gribber til seg og kan begynne å småkrangle også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 7. oktober 2023 #209670 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hodet ned og baken opp og damene gribber til seg og kan begynne å småkrangle også. Ja litt sånn 😆 Var heldigvis ikke mange av dem. Ingen krangling iallefall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. oktober 2023 #209671 Del Skrevet 7. oktober 2023 Er -2,5 ute nå. Første minusgradene denne vinteren. Yr spår 3 pluss, så snakk om å spå feil. Og så har kattungen sovnet på fanget mitt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #209672 Del Skrevet 7. oktober 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Er -2,5 ute nå. Første minusgradene denne vinteren. Yr spår 3 pluss, så snakk om å spå feil. Og så har kattungen sovnet på fanget mitt Cassidy Tvillingene synes at det høres koselig ut med pusen som sover på fanget ditt.😻😻🥰🥰 Vi har 3 varmegrader her i Bergen nå i kveld. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. oktober 2023 #209673 Del Skrevet 7. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres koselig ut med pusen som sover på fanget ditt.😻😻🥰🥰 Vi har 3 varmegrader her i Bergen nå i kveld. Ja, superkos 😻 Litt tidlig med minusgrader allerede nå, men ikke uvanlig der jeg bor. Er nok rim i gresset når jeg står opp i morgen da. Syns det er koselig selv om det er kaldt 🥶 Er jo bare å kle godt på seg. Men snøen kan vente til helt i slutten av november. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #209674 Del Skrevet 7. oktober 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Ja, superkos 😻 Litt tidlig med minusgrader allerede nå, men ikke uvanlig der jeg bor. Er nok rim i gresset når jeg står opp i morgen da. Syns det er koselig selv om det er kaldt 🥶 Er jo bare å kle godt på seg. Men snøen kan vente til helt i slutten av november. Cassidy Tvillingene syne at snøen kan holde seg helt borte vi. Og det er bra at du har en søt pus å kose med nå når det blir mørkere og kaldere ute. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. oktober 2023 #209675 Del Skrevet 7. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene syne at snøen kan holde seg helt borte vi. Og det er bra at du har en søt pus å kose med nå når det blir mørkere og kaldere ute. Hehe, dere gjør vel det. Liker snøen jeg når det ikke er for mye av den og den ikke er våt/tung og det ikke er glatt. Jeg liker ikke mørketiden og snøen lyser opp så fint. Er så fint å gå tur med hunden i skogen under stjernehimmelen når de er snø 🤩 Ja, veldig kos med både kattene og hunden 😻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #209676 Del Skrevet 7. oktober 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Hehe, dere gjør vel det. Liker snøen jeg når det ikke er for mye av den og den ikke er våt/tung og det ikke er glatt. Jeg liker ikke mørketiden og snøen lyser opp så fint. Er så fint å gå tur med hunden i skogen under stjernehimmelen når de er snø 🤩 Ja, veldig kos med både kattene og hunden 😻 Cassidy Tvillingene har ikke skikkelig vinter i Bergen, vi får bare slaps som fryser på bakken. Og det blir såpeglatte veier. Og vi er veldig glade i både katter og hunder.🥰🥰😻😻🐶🐶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. oktober 2023 #209677 Del Skrevet 7. oktober 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene har ikke skikkelig vinter i Bergen, vi får bare slaps som fryser på bakken. Og det blir såpeglatte veier. Og vi er veldig glade i både katter og hunder.🥰🥰😻😻🐶🐶 Nei, er vel ikke mye til vinter i Bergen. Dere får flytte til Østlandet, hehe. Huff, slaps som fryser på bakken og såpeglatte veier er noe skikkelig herk. Da er det bedre med regn. Jeg også 😻🐶 Endret 7. oktober 2023 av jukkapalme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #209678 Del Skrevet 7. oktober 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Nei, er vel ikke mye til vinter i Bergen. Dere får flytte til Østlandet, hehe. Huff, slaps som fryser på bakken og såpeglatte veier er noe skikkelig herk. Da er det bedre med regn. Jeg også 😻🐶 Cassidy Tvillingene nyter de finvær dagene som vi har i Bergen nå, før regnet kommer igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. oktober 2023 #209679 Del Skrevet 7. oktober 2023 Har funnet en sang av Ghost jeg aldri har hørt før - den var fin 🥰 Også forsøker jeg lese meg opp på hva som er "greia" med bandet, siden jeg egentlig bare har hørt på musikken, ikke fått med meg de forskjellige namless ghouls, Cardinal Copia og de forskjellige Papa-ene - der tiktok forteller meg at den "nåværende" takket for seg i Brisbane 🤔 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #209680 Del Skrevet 7. oktober 2023 Titania skrev (1 minutt siden): Har funnet en sang av Ghost jeg aldri har hørt før - den var fin 🥰 Også forsøker jeg lese meg opp på hva som er "greia" med bandet, siden jeg egentlig bare har hørt på musikken, ikke fått med meg de forskjellige namless ghouls, Cardinal Copia og de forskjellige Papa-ene - der tiktok forteller meg at den "nåværende" takket for seg i Brisbane 🤔 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå