Cid Skrevet 6. oktober 2023 #209561 Del Skrevet 6. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Nå må du ikke være så pysete Lurven. Både fluesoppen og brunsneglen har gøyale egenskaper. Dårlig i kombinasjon, men fantastisk i f.eks salater og kirkekaffe. Fleinsopp da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober 2023 #209562 Del Skrevet 6. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): ...og Hoppe overvåker og noterer opplysninger som kan brukes senere. Er du kåges NASA? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 6. oktober 2023 #209563 Del Skrevet 6. oktober 2023 2 minutter siden, Titania said: 🥶🥶🥶 I leiligheten min er det ikke varmepumpe eller mulighet for vedfyring, men får temperaturen ok uten å sette ovnene på maks, heldigvis. Men på dager som i dag når det blåser ekstra, da merkes det inne også Sender deg litt ❤️varme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2023 #209564 Del Skrevet 6. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...og Hoppe overvåker og noterer opplysninger som kan brukes senere. 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 6. oktober 2023 #209565 Del Skrevet 6. oktober 2023 Just now, Cid said: Er du kåges NASA? Er nok mer KGs NSA 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2023 #209566 Del Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Er du kåges NASA? Nei, det er nok SVK som har den største NASA av oss alle på forumet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. oktober 2023 #209567 Del Skrevet 6. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...og Hoppe overvåker og noterer opplysninger som kan brukes senere. For ordens skyld. Tidligere uttalelser fra min kant kan insinuere at jeg bedriver ulovligheter. Dette vil jeg sporenstreks dementere. Jeg respekterer lovene og lever innenfor rammene. However, så har jeg muligens i et tidligere liv eid en gummibåt. Som jeg igjen kan ha ført ut i internasjonale farvann der lovene er noe anderledes. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2023 #209568 Del Skrevet 6. oktober 2023 Peanut skrev (4 minutter siden): Er nok mer KGs NSA KGs MENSA-medlem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2023 #209569 Del Skrevet 6. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, det er nok SVK som har den største NASA av oss alle på forumet. Det tror Cassidy Tvillingene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2023 #209570 Del Skrevet 6. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): KGs MENSA-medlem! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2023 #209571 Del Skrevet 6. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): For ordens skyld. Tidligere uttalelser fra min kant kan insinuere at jeg bedriver ulovligheter. Dette vil jeg sporenstreks DEMENTere. Jeg respekterer lovene og lever innenfor rammene. However, så har jeg muligens i et tidligere liv eid en gummibåt. Som jeg igjen kan ha ført ut i internasjonale farvann der lovene er noe anderledes. Vi takker og noterer videre, også at han innrømmer å være litt dement i gjerningsøyeblikkene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. oktober 2023 #209572 Del Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Fleinsopp da? Den er visstnok fredet og direkte ulovlig å plukke. Men meget passende at du nevner den. For den er i sesong og veldig aktuell nå 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2023 #209573 Del Skrevet 6. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Vi takker og noterer videre, også at han innrømmer å være litt dement i gjerningsøyeblikkene. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober 2023 #209574 Del Skrevet 6. oktober 2023 Peanut skrev (7 minutter siden): Er nok mer KGs NSA Haha tenkte feil 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 6. oktober 2023 #209575 Del Skrevet 6. oktober 2023 Just now, Hoppetaujenta said: KGs MENSA-medlem! Jo men hvis det overvåkes så er det KGs NSA (National Security Agency) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2023 #209576 Del Skrevet 6. oktober 2023 Peanut skrev (1 minutt siden): Jo men hvis det overvåkes så er det KGs NSA (National Security Agency) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober 2023 #209577 Del Skrevet 6. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nei, det er nok SVK som har den største NASA av oss alle på forumet. Som når jeg skrev at du forstoppa dyrene 😂 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): KGs MENSA-medlem! Som Frank løke skryter av å være KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Den er visstnok fredet og direkte ulovlig å plukke. Men meget passende at du nevner den. For den er i sesong og veldig aktuell nå 😊 Pasta ala flein? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. oktober 2023 #209578 Del Skrevet 6. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Vi takker og noterer videre, også at han innrømmer å være litt dement i gjerningsøyeblikkene. Jeg tror faktisk jeg ønsker juridisk representasjon.. Hoppe er i påklager-modus 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2023 #209579 Del Skrevet 6. oktober 2023 Peanut skrev (3 minutter siden): Jo men hvis det overvåkes så er det KGs NSA (National Security Agency) Hadde ikke tenkt å nevne at jeg visste hva det var, så jeg valgte å skrive det om og slette alle spor. Cid skrev (1 minutt siden): Som når jeg skrev at du forstoppa dyrene 😂 Som Frank løke skryter av å være Kan bli litt krøll i meningen hvis vi krøller ordene innimellom. IKKE NEVN DEN MANNEN FOR MEG! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober 2023 #209580 Del Skrevet 6. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hadde ikke tenkt å nevne at jeg visste hva det var, så jeg valgte å skrive det om og slette alle spor. Kan bli litt krøll i meningen hvis vi krøller ordene innimellom. IKKE NEVN DEN MANNEN FOR MEG! Husker du ble fortvilet når jeg skrev at grevlingen var blitt utstoppet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå