TheHairyToothfairy Skrevet 4. oktober 2023 #209401 Del Skrevet 4. oktober 2023 StrangeDoll skrev (Akkurat nå): Njaaaaaaaaaaaa… tar heller en bmw altså 🫣 Da er det bra at jeg har bergingsbil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrangeDoll Skrevet 4. oktober 2023 #209402 Del Skrevet 4. oktober 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Da er det bra at jeg har bergingsbil No need for that! Skal jeg ha bmw skal den ikke være elektrisk 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. oktober 2023 #209403 Del Skrevet 4. oktober 2023 StrangeDoll skrev (1 minutt siden): No need for that! Skal jeg ha bmw skal den ikke være elektrisk 😋 Neste gang skal jeg vise deg min gamle 540 Hartge, bilen som slo beina under Hartge. Men du har rett, de er mye morsommere enn det elektriske marerittet. Jeg har en RAV4 utenfor nå mens den sorte er på verksted. Flett ny, og en av de mest bedritne bilene jeg har kjørt i den klassen. Sønn sier jeg ser trist ut når jeg kjører den, mulig han har helt rett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrangeDoll Skrevet 4. oktober 2023 #209404 Del Skrevet 4. oktober 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Neste gang skal jeg vise deg min gamle 540 Hartge, bilen som slo beina under Hartge. Men du har rett, de er mye morsommere enn det elektriske marerittet. Jeg har en RAV4 utenfor nå mens den sorte er på verksted. Flett ny, og en av de mest bedritne bilene jeg har kjørt i den klassen. Sønn sier jeg ser trist ut når jeg kjører den, mulig han har helt rett. Du altså.. eneste jeg vet om som ikke digger leiebiler. Jeg elsker forsåvidt elektriske biler. Men ikke bmw, de må brumme litt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. oktober 2023 #209405 Del Skrevet 4. oktober 2023 StrangeDoll skrev (Akkurat nå): Du altså.. eneste jeg vet om som ikke digger leiebiler. Jeg elsker forsåvidt elektriske biler. Men ikke bmw, de må brumme litt Joda, jeg kan like leiebiler! Men det aner meg at det ikke finnes mange nye biler jeg egentlig liker. Er så mye nitrist fjas der ute nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrangeDoll Skrevet 4. oktober 2023 #209406 Del Skrevet 4. oktober 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Joda, jeg kan like leiebiler! Men det aner meg at det ikke finnes mange nye biler jeg egentlig liker. Er så mye nitrist fjas der ute nå Men du er jo såååååå kresen! du likte jo ikke min leiebil, og den var jo råsexy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. oktober 2023 #209407 Del Skrevet 4. oktober 2023 StrangeDoll skrev (2 minutter siden): Men du er jo såååååå kresen! du likte jo ikke min leiebil, og den var jo råsexy. Den var sotrastyle. Masse juggel-lys! Ingenting for meg. Du er alt for god for en så jålete bil! Jeg er nok kresen ja, vil ha noe som passer til hvordan jeg liker kjøre bil. Noe med finesse og design basert på lidenskap istedet for salgsgimmicker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrangeDoll Skrevet 4. oktober 2023 #209408 Del Skrevet 4. oktober 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Den var sotrastyle. Masse juggel-lys! Ingenting for meg. Du er alt for god for en så jålete bil! Jeg er nok kresen ja, vil ha noe som passer til hvordan jeg liker kjøre bil. Noe med finesse og design basert på lidenskap istedet for salgsgimmicker ….unnskyld? juggel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. oktober 2023 #209409 Del Skrevet 4. oktober 2023 StrangeDoll skrev (Akkurat nå): ….unnskyld? juggel? Ja, lys og fjas. Det er jo sånn rånerene diller til i sine biler, og som også er pop i Kina og Indonesia etc. Den minner meg om sånne her; 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrangeDoll Skrevet 4. oktober 2023 #209410 Del Skrevet 4. oktober 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Ja, lys og fjas. Det er jo sånn rånerene diller til i sine biler, og som også er pop i Kina og Indonesia etc. Den minner meg om sånne her; Nå må du ta deg en gigabolle, bilen min var ikke i nærheten av det der! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. oktober 2023 #209411 Del Skrevet 4. oktober 2023 StrangeDoll skrev (Akkurat nå): Nå må du ta deg en gigabolle, bilen min var ikke i nærheten av det der! Mmmmbolle. Visste du forresten at det var Skillingsbolle-dagen i går? Mercedes minner meg jo om sånne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrangeDoll Skrevet 4. oktober 2023 #209412 Del Skrevet 4. oktober 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Mmmmbolle. Visste du forresten at det var Skillingsbolle-dagen i går? Mercedes minner meg jo om sånne! Ja det er klart Mercedesen min var nydelig. Blir nesten på gråten over at jeg mistet den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. oktober 2023 #209413 Del Skrevet 4. oktober 2023 StrangeDoll skrev (1 minutt siden): Ja det er klart Mercedesen min var nydelig. Blir nesten på gråten over at jeg mistet den. Jeg synes du fortjener bedre! Noe klassisk og vakkert. Ikke en asian-market tysker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrangeDoll Skrevet 4. oktober 2023 #209414 Del Skrevet 4. oktober 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Jeg synes du fortjener bedre! Noe klassisk og vakkert. Ikke en asian-market tysker Greit, kan strekke meg til en audi e-tron 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. oktober 2023 #209415 Del Skrevet 4. oktober 2023 StrangeDoll skrev (Akkurat nå): Greit, kan strekke meg til en audi e-tron Jeg sa bedre, ikke verre! Er ingenting klassisk med den der fjasebøtta av en bil. Audi glemte åssen man lager bil i 1996 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravna Skrevet 4. oktober 2023 #209416 Del Skrevet 4. oktober 2023 Heisann. Jeg burde sove nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrangeDoll Skrevet 4. oktober 2023 #209417 Del Skrevet 4. oktober 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Jeg sa bedre, ikke verre! Er ingenting klassisk med den der fjasebøtta av en bil. Audi glemte åssen man lager bil i 1996 Vær grei. Ellers trekker jeg tesla-kortet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. oktober 2023 #209418 Del Skrevet 4. oktober 2023 StrangeDoll skrev (Akkurat nå): Vær grei. Ellers trekker jeg tesla-kortet. Tesla lager ikke biler uanz! Men jeg er glade i dem, uten de så hadde ikke vi tjent som faen på berging ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrangeDoll Skrevet 4. oktober 2023 #209419 Del Skrevet 4. oktober 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Tesla lager ikke biler uanz! Men jeg er glade i dem, uten de så hadde ikke vi tjent som faen på berging ❤️ Det er bra du ser det positive i ting 😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. oktober 2023 #209420 Del Skrevet 4. oktober 2023 StrangeDoll skrev (Akkurat nå): Det er bra du ser det positive i ting 😘 Ja, Charlie Sheen har lært oss at vi må være positive! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå