Entern Skrevet 4. oktober 2023 #209381 Del Skrevet 4. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (29 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at det fortsatt finnes platebutikker igjen vi.🥰🥰 Enig🧡🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #209382 Del Skrevet 4. oktober 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Enig🧡🧡 Cassidy Tvillingene synes at det er altfor få platebutikker, vi burde hatt flere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #209383 Del Skrevet 4. oktober 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Enig🧡🧡 Synd det ikke finnes spillbutikker igjen 😕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #209384 Del Skrevet 4. oktober 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Synd det ikke finnes spillbutikker igjen 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2023 #209385 Del Skrevet 4. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (32 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er altfor få platebutikker, vi burde hatt flere. Helt enig 🧡 jeg har tre jeg pleier å besøke i Oslo, to er bruktbutikker da. Cid skrev (25 minutter siden): Synd det ikke finnes spillbutikker igjen 😕 Enig🥲 de var kule 🥲 særlig de skikkelig gamle når jeg var barn ☺️🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #209386 Del Skrevet 4. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Helt enig 🧡 jeg har tre jeg pleier å besøke i Oslo, to er bruktbutikker da. Enig🥲 de var kule 🥲 særlig de skikkelig gamle når jeg var barn ☺️🧡 Cassidy Tvillingene har en platebutikk i Bergen som vi liker å gå i.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2023 #209387 Del Skrevet 4. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har en platebutikk i Bergen som vi liker å gå i.🥰🥰 Det er bra 😊 platebutikker er fine å ha 🧡👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #209388 Del Skrevet 4. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det er bra 😊 platebutikker er fine å ha 🧡👍 Det er Cassidy Tvillingene enige i, og vi synes at det er viktig å støtte platebutikkene med platekjøp så lenge vi har platebutikkene.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #209389 Del Skrevet 4. oktober 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Helt enig 🧡 jeg har tre jeg pleier å besøke i Oslo, to er bruktbutikker da. Enig🥲 de var kule 🥲 særlig de skikkelig gamle når jeg var barn ☺️🧡 Hvordan var de? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2023 #209390 Del Skrevet 4. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Det er Cassidy Tvillingene enige i, og vi synes at det er viktig å støtte platebutikkene med platekjøp så lenge vi har platebutikkene.🥰🥰 Det synes jeg og 🧡🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #209391 Del Skrevet 4. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det synes jeg og 🧡🧡 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2023 #209392 Del Skrevet 4. oktober 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Hvordan var de? Små og veldig hobbybutikk aktige egentlig. Gjerne i kjellerlokaler eller bittesmå gamle butikklokaler. Men spillene tok ikke så stor plass 😊 kjøpte mine første spill på sånne steder, som Zelda 2 💙💙💙💙💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #209393 Del Skrevet 4. oktober 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Små og veldig hobbybutikk aktige egentlig. Gjerne i kjellerlokaler eller bittesmå gamle butikklokaler. Men spillene tok ikke så stor plass 😊 kjøpte mine første spill på sånne steder, som Zelda 2 💙💙💙💙💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrangeDoll Skrevet 4. oktober 2023 #209394 Del Skrevet 4. oktober 2023 TheHairyToothfairy skrev (På 26.8.2023 den 14.07): En av mine beste biler var en Honda! Alltid tenkt at jeg burde skaffet en til sånn, men prisene på dem har steget så sykt at jeg tviler Må bare… du har nok biler! 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. oktober 2023 #209395 Del Skrevet 4. oktober 2023 StrangeDoll skrev (25 minutter siden): Må bare… du har nok biler! 😅 Særlig! Livet er for kort for kjedelige biler, og dessuten må jeg ha noe som sjarmerer deg mer enn øyensteinen min gjorde. En NSX igjen på gården hadde vært stas. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrangeDoll Skrevet 4. oktober 2023 #209396 Del Skrevet 4. oktober 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Særlig! Livet er for kort for kjedelige biler, og dessuten må jeg ha noe som sjarmerer deg mer enn øyensteinen min gjorde. En NSX igjen på gården hadde vært stas. Og da skal du komme drassende med en Honda? 🫣 Du vet jo hvilken type biler jeg syns er sexy.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. oktober 2023 #209397 Del Skrevet 4. oktober 2023 StrangeDoll skrev (2 minutter siden): Og da skal du komme drassende med en Honda? 🫣 Du vet jo hvilken type biler jeg syns er sexy.. La meg presentere første generasjon NSX. Mmmmmmmmm. Dessverre sank de aldri i pris slik jeg håpet, nå er de omtrent oppe på nybilprisen and then some. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrangeDoll Skrevet 4. oktober 2023 #209398 Del Skrevet 4. oktober 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): La meg presentere første generasjon NSX. Mmmmmmmmm. Dessverre sank de aldri i pris slik jeg håpet, nå er de omtrent oppe på nybilprisen and then some. Den ser ut som en Ferrari 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. oktober 2023 #209399 Del Skrevet 4. oktober 2023 StrangeDoll skrev (Akkurat nå): Den ser ut som en Ferrari Haha, det var det alle sa dengangen også. Forskjellen er at den er bedre enn en Ferrari, ingen kukne sveisinger eller oljesublende motorer som lekker mer enn hva godt er og så videre. Rett og slett en av verdens beste biler. Den er jo sexxeh så det holder, og lettkjørt!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrangeDoll Skrevet 4. oktober 2023 #209400 Del Skrevet 4. oktober 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Haha, det var det alle sa dengangen også. Forskjellen er at den er bedre enn en Ferrari, ingen kukne sveisinger eller oljesublende motorer som lekker mer enn hva godt er og så videre. Rett og slett en av verdens beste biler. Den er jo sexxeh så det holder, og lettkjørt!! Njaaaaaaaaaaaa… tar heller en bmw altså 🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå