Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (6 timer siden):

Er så dårlig😭 Brukt opp ca 20 kleenexpakker siden lørdag. Ørene verker og jeg puster som en sextelefon. Ikkr lyst på mat en gang😮

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så mye greier jeg må/vil holde på med, så det blir bare "kaos" :hæ:

Stikkegenser til mamma - begynt på for to år siden, ikke halvveis. Vil få den ferdig, men får ikke helt til. Morsommere å strikke på skjørt til samboeren til salgssjefen (og det holder jeg på med, mest i lunchen) - i tillegg har jeg nærmere 8-10 andre prosjekter av den typen som skulle vært ferdig. 

Diamond painting julegaven. BØR bli ferdig før neste helg, og har ikke så alt for mye igjen. Men det er morsommere å spille playstation akkurat nå. 

Problemet med playstation: Assassins creed kommer til torsdag - og jeg begynner å spille det da. Spider man 2 kommer 20. oktober. Ikke at jeg forventer å være ferdig med AC til spider man kommer, men jeg har mest lyst til å begynne rett på. Men jeg har fullført spider man 1 idag med alle dlc-ene, og må komme igjennom Miles Morales FØR spider man 2. 

So little time, so much to do 🙈:fnise:

Og åpenbart i-landsproblemer

Endret av Titania
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 minutter siden):

Stikkegenser til mamma - begynt på for to år siden, ikke halvveis. Vil få den ferdig, men får ikke helt til. Morsommere å strikke på skjørt til samboeren til salgssjefen (og det holder jeg på med, mest i lunchen) - i tillegg har jeg nærmere 8-10 andre prosjekter av den typen som skulle vært ferdig. 

Diamond painting julegaven. BØR bli ferdig før neste helg, og har ikke så alt for mye igjen. Men det er morsommere å spille playstation akkurat nå. 

Problemet med playstation: Assassins creed kommer til torsdag - og jeg begynner å spille det da. Spider man 2 kommer 20. oktober. Ikke at jeg forventer å være ferdig med AC til spider man kommer, men jeg har mest lyst til å begynne rett på. Men jeg har fullført spider man 1 idag med alle dlc-ene, og må komme igjennom Miles Morales FØR spider man 2. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (1 minutt siden):

Det er flere år siden jeg så på TV-Norge. 

Ser aldri noe der heller, bruker strømmetjenester heller.  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena Freyja skrev (26 minutter siden):

Det er flere år siden jeg så på TV-Norge. 

TVNorge er stort sett det jeg ser på 😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (31 minutter siden):

Bra å ha mye moro å gjøre da 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (36 minutter siden):

Blir bare litt for mye 😅 Blir «stress» i moroa fordi jeg vil gjøre det meste samtidig og er litt dårlig på å prioritere 😅

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Andreas Halvorsen som i følge Kapital er den nest rikeste nordmannen i verden har kun gitt ETT avisintervju og det handlet om at han ønsket å fusjonere Storebrand med Kredittkassen på 90-tallet. Hadde han ikke ønsket den fusjonen så hadde han muligens ikke hatt et eneste avistintervju. 

Han bor i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Titania skrev (2 minutter siden):

Blir bare litt for mye 😅 Blir «stress» i moroa fordi jeg vil gjøre det meste samtidig og er litt dårlig på å prioritere 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (22 minutter siden):

:klem3:

Går nok bra 😀

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

:klem3:

Går nok bra 😀

Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre på at det går bra vi også.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...