Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober 2023 #209141 Del Skrevet 1. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Oisann 🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂😮 Entern skrev (Akkurat nå): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2023 #209142 Del Skrevet 1. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at øreplugger er verre enn øretelefoner, vi kan ikke bruke øreplugger siden vi begge to ofte er plaget av øre-eksem. Huff øreeksem 😩😩😩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober 2023 #209143 Del Skrevet 1. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Huff øreeksem 😩😩😩 Cassidy tvillingene hater begge øreeksem, vi holder på å klø oss i hjel i ørene begge to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober 2023 #209144 Del Skrevet 1. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Huff øreeksem 😩😩😩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1. oktober 2023 #209145 Del Skrevet 1. oktober 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Bra😅 Hunder er vel troende til å akkompagnere med hyl 🐶🎼 Hehe, ja er nok mange som er det. Har aldri spilt så høyt for dem, for de hører jo ekstremt mye bedre enn oss. Så de hadde nok ikke likt det om jeg spilte på full guffe. Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Det forstår Cassidy Tvillingene, men vi får vondt i ørene våre av øretelefoner. Ja, da må dere ikke bruke det Jeg liker ikke propper, men har sånne høreklokker, de er gode. Sånne propper som følger med telefoner osv får jeg også vondt i ørene av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2023 #209146 Del Skrevet 1. oktober 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Hehe, ja er nok mange som er det. Har aldri spilt så høyt for dem, for de hører jo ekstremt mye bedre enn oss. Så de hadde nok ikke likt det om jeg spilte på full guffe. Ja, da må dere ikke bruke det Jeg liker ikke propper, men har sånne høreklokker, de er gode. Sånne propper som følger med telefoner osv får jeg også vondt i ørene av. Høreklokker er gode og behagelige 🧡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2023 #209147 Del Skrevet 1. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy tvillingene hater begge øreeksem, vi holder på å klø oss i hjel i ørene begge to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1. oktober 2023 #209148 Del Skrevet 1. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Høreklokker er gode og behagelige 🧡 Jepp! 💜 Og jeg fikk nesten et nytt liv da jeg gikk til anskaffelse av trådløse 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober 2023 #209149 Del Skrevet 1. oktober 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Hehe, ja er nok mange som er det. Har aldri spilt så høyt for dem, for de hører jo ekstremt mye bedre enn oss. Så de hadde nok ikke likt det om jeg spilte på full guffe. Ja, da må dere ikke bruke det Jeg liker ikke propper, men har sånne høreklokker, de er gode. Sånne propper som følger med telefoner osv får jeg også vondt i ørene av. Cassidy Tvillingene hater også ørepropper. Entern skrev (2 minutter siden): Høreklokker er gode og behagelige 🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober 2023 #209150 Del Skrevet 1. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): jukkapalme skrev (Akkurat nå): Jepp! 💜 Og jeg fikk nesten et nytt liv da jeg gikk til anskaffelse av trådløse 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2023 #209151 Del Skrevet 1. oktober 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Jepp! 💜 Og jeg fikk nesten et nytt liv da jeg gikk til anskaffelse av trådløse 😂 Jeg ender opp med å bruke plugger mest likevel, er litt lat sånn sett 😆 men øreklokker er MYE bedre 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober 2023 #209152 Del Skrevet 1. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg ender opp med å bruke plugger mest likevel, er litt lat sånn sett 😆 men øreklokker er MYE bedre 👍 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1. oktober 2023 #209153 Del Skrevet 1. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg ender opp med å bruke plugger mest likevel, er litt lat sånn sett 😆 men øreklokker er MYE bedre 👍 Hehe 😂 ja, mye bedre og lettvint med trådløse. Må bare huske å lade dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober 2023 #209154 Del Skrevet 1. oktober 2023 jukkapalme skrev (6 minutter siden): Hehe 😂 ja, mye bedre og lettvint med trådløse. Må bare huske å lade dem. 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. oktober 2023 #209155 Del Skrevet 1. oktober 2023 Fant en sånn her ^^, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober 2023 #209156 Del Skrevet 1. oktober 2023 Peanut skrev (3 minutter siden): Fant en sånn her ^^, Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig fin.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2023 #209157 Del Skrevet 1. oktober 2023 Peanut skrev (16 minutter siden): Fant en sånn her ^^, Så vakker 💜💜💜💜💜💜💜 Håper @Athena Freyja får se den, hun vil helt sikkert like den spesielt godt 💜 Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig fin.🥰🥰 Enig😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. oktober 2023 #209158 Del Skrevet 1. oktober 2023 16 minutter siden, Entern said: Så vakker 💜💜💜💜💜💜💜 Håper @Athena Freyja får se den, hun vil helt sikkert like den spesielt godt 💜 Jeg tenkte på henne faktisk ^^, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2023 #209159 Del Skrevet 1. oktober 2023 Peanut skrev (1 minutt siden): Jeg tenkte på henne faktisk ^^, 😊😊😊også veldig fin😊😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober 2023 #209160 Del Skrevet 1. oktober 2023 Entern skrev (50 minutter siden): Så vakker 💜💜💜💜💜💜💜 Håper @Athena Freyja får se den, hun vil helt sikkert like den spesielt godt 💜 Enig😊😊 Entern skrev (31 minutter siden): 😊😊😊også veldig fin😊😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå