Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Entern skrev (1 minutt siden):

🤣🤣🤣

Cid skrev (3 minutter siden):

Spiser du wok da? Eller er det for wok?

🤣🤣👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ane Rikke skrev (1 time siden):

Så det. Var en som hevdet at strikt lavkarbo tok knekken på all sykdom. 😅 Da måtte jeg ta meg en liten tur rundt kvartalet. Klarer ikke la være å hisse meg litt opp, heller… 😅

😂😂😂 orker ikke ass.

Skal spise 8 egg og en skje fett til frokost i morgen og sjekke om jeg kan pælme rullestol etterpå! 😅 Kommer tilbake med referat🤓

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

😂😂😂 orker ikke ass.

Skal spise 8 egg og en skje fett til frokost i morgen og sjekke om jeg kan pælme rullestol etterpå! 😅 Kommer tilbake med referat🤓

Økologiske egg?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (41 minutter siden):

Jeg kommer aldri til å lære meg å like øl. Øl er djevelens skaperverk for meg, haha 😂 Drikker lite alkohol, men skal jeg ha det blir det cider, rødvin eller hvitvin. 

:fnise: Jeg tenkte jeg skulle prøve litt mer forskjellig enn det jeg har forsøk tidligere. Ikke at jeg MÅ like det, men jeg vil liksom gi det et forsøk 😛 Jeg er mer glad i rusbrus enn cider, men liker noen typer cider også :) Og har et par rødviner som er ok, og liker for det meste dessertvin ellers 😛 Etter jeg fant en vin jeg likte, har jeg funnet noen til etterpå, så det er litt enklere å forsøke nye 😛 

Entern skrev (35 minutter siden):

Prøvd IPA?

Eller kanskje surøl?

Mens jeg er veldig glad i øl, helst britiske øltyper 😊 men det meste egentlig 🧡 

Liker cider også 🧡

Av vin foretrekker jeg rosé😊

Aldri smakt ipa, og ikke hørt om surøl 🙈

Cid skrev (13 minutter siden):

Er nærmere enn Singapore da 🤪

Jo da 😛 Kortere til sentrum, som har det nærmeste polet 😛 

Singha er forøvrig thailandsk 😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (Akkurat nå):

:fnise: Jeg tenkte jeg skulle prøve litt mer forskjellig enn det jeg har forsøk tidligere. Ikke at jeg MÅ like det, men jeg vil liksom gi det et forsøk 😛 Jeg er mer glad i rusbrus enn cider, men liker noen typer cider også :) Og har et par rødviner som er ok, og liker for det meste dessertvin ellers 😛 Etter jeg fant en vin jeg likte, har jeg funnet noen til etterpå, så det er litt enklere å forsøke nye 😛 

Aldri smakt ipa, og ikke hørt om surøl 🙈

Jo da 😛 Kortere til sentrum, som har det nærmeste polet 😛 

Singha er forøvrig thailandsk 😊

IPA er bittert, det er pale ale som er er ekstra bittert. Mye humle i det 🐝 liker generelt ale og sånn da 😀

Surøl er ganske sære greier, smaker surt. Mest tilgjengelige typen er kirsebær øl o.l. Minner om småsur saft 😊

Godt å finne noe man liker og så kan man prøve ut ting som ligner 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...