jukkapalme Skrevet 14. april 2023 #200361 Del Skrevet 14. april 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Tror muligens det var årsaken. For mitt inntrykk er at de gamle telefonene tålte mye mer enn dagens telefoner. Dagens telefoner har mye glass som kan sprekke, mens de gamle nokiaene var i plast og skulle mye til før de ble ødelagt. Selv har jeg iphone mini og den er såpass dyr at den MÅ holde i mange år. Eneste måten å forsvare kjøpet på. Hehe, ja var nok det 😂 batterikapasiteten var mye bedre da, holdt jo i flere dager, selv med mye bruk. Men jeg var litt vimsete og skjødesløs i mine yngre dager. Pluss at jeg ble fort lei og ville ha ny ofte. Jeg har også mini. Liker den jeg, syns de store både er for store og for dyre. Uaktuelt å bruke 10-15000 spenn på en mobil. Bytta ut 7ern med en 12 mini i fjor. Da hadde jeg hatt 7ern i 4 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. april 2023 #200362 Del Skrevet 14. april 2023 1 minutt siden, jukkapalme said: Hehe, ja var nok det 😂 batterikapasiteten var mye bedre da, holdt jo i flere dager, selv med mye bruk. Men jeg var litt vimsete og skjødesløs i mine yngre dager. Pluss at jeg ble fort lei og ville ha ny ofte. Jeg har også mini. Liker den jeg, syns de store både er for store og for dyre. Uaktuelt å bruke 10-15000 spenn på en mobil. Bytta ut 7ern med en 12 mini i fjor. Da hadde jeg hatt 7ern i 4 år. Elsker minien. Synes den har perfekt størrelse. Stor nok skjerm til at det går an å bruke den, men lett og liten å ha i lomma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. april 2023 #200363 Del Skrevet 14. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene har aldri likt den digitale lyden av musikk noe særlig. Ja, det blir en litt «kald» lyd på en måte. Men jeg er en lat palme, så lettvint å krølle seg sammen i sofaen med musikk på tlf eller iPad 🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. april 2023 #200364 Del Skrevet 14. april 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Elsker minien. Synes den har perfekt størrelse. Stor nok skjerm til at det går an å bruke den, men lett og liten å ha i lomma. Helt enig. Hadde kjøpt den om jeg var gjort av penger også. Og skjermen er jo faktisk større enn på 7ern selv om telefonen er mindre siden den ikke har den «busslomma» som 7ern hadde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. april 2023 #200365 Del Skrevet 14. april 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Ja, det blir en litt «kald» lyd på en måte. Men jeg er en lat palme, så lettvint å krølle seg sammen i sofaen med musikk på tlf eller iPad 🙈 Cassidy Tvillingene tror at akkurat det som du sier der, gjelder for de fleste i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. april 2023 #200366 Del Skrevet 14. april 2023 (endret) 10 hours ago, jukkapalme said: Ja, den var dritdyr. Kostet sikkert 3-4000 kr og det var myyye penger på den tiden. 8810 (tror jeg den het) var enda mer luksus og også veldig liten, den tror jeg kostet 7-8000. Det var nesten en månedslønn for meg da jeg jobbet på Rimi og tjente 80-90 kr i timen. 7-8000 er jo mye for en mobil idag også. Helt absurd mye penger for en mobil. Så skjønner at kun "rikinger" kjøpte den. Men det var den første mobiltelefonen med intern antenne. Den kom ut samtidig som Nokia 5110(som jo hadde den antenna på toppen). 8810 ser vesentlig mer moderne ut enn 5110, og er også mindre. Husker på den tiden så var det om å gjøre å prøve å lage telefoner folk kunne ha i bukselomma, de skulle være så små som mulig. I dag er det jo omvendt, de skal være så store som mulig. Endret 15. april 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. april 2023 #200367 Del Skrevet 15. april 2023 2 hours ago, Cid said: Det er dekslet mitt 😄 Digger det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. april 2023 #200368 Del Skrevet 15. april 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Digger det! Takk bestilte det på eBay, fikk navnet mitt på 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. april 2023 #200369 Del Skrevet 15. april 2023 3 hours ago, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene hører helst musikk på radio og på vinylplater. Har dere kjøpt det selv eller bruker dere foreldrenes gamle platespiller og plater? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. april 2023 #200370 Del Skrevet 15. april 2023 2 minutter siden, Cid said: Takk bestilte det på eBay, fikk navnet mitt på 😄 Mye kult på ebay! Selv har jeg ikke deksel, men slike klistremerker. Synes deksel gjør mobilen unødvendig tykk, så bruker klistremerke i stedet. De gir selvsagt ikke like god beskyttelse, men man får litt beskyttelse mot riper. Bruker klistremerker mest fordi jeg liker å bytte utseende på mobilen og ikke pga beskyttelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. april 2023 #200371 Del Skrevet 15. april 2023 SVK skrev (5 minutter siden): Mye kult på ebay! Selv har jeg ikke deksel, men slike klistremerker. Synes deksel gjør mobilen unødvendig tykk, så bruker klistremerke i stedet. De gir selvsagt ikke like god beskyttelse, men man får litt beskyttelse mot riper. Bruker klistremerker mest fordi jeg liker å bytte utseende på mobilen og ikke pga beskyttelsen. Jeg synes mobilen blir for tynn uten deksel 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. april 2023 #200372 Del Skrevet 15. april 2023 SVK skrev (19 minutter siden): Har dere kjøpt det selv eller bruker dere foreldrenes gamle platespiller og plater? Cassidy Tvillingene har kjøpt egen platespiller og egne vinylplater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. april 2023 #200373 Del Skrevet 15. april 2023 1 minutt siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene har kjøpt egen platespiller og egne vinylplater. Så kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. april 2023 #200374 Del Skrevet 15. april 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Så kult! Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. april 2023 #200375 Del Skrevet 15. april 2023 Jeg som trodde snøen skulle regne vekk, men det har jo snødd i Asker i natt. 🙃 Men meldt opp mot 20 grader neste uke da… 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. april 2023 #200376 Del Skrevet 15. april 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Jeg som trodde snøen skulle regne vekk, men det har jo snødd i Asker i natt. 🙃 Men meldt opp mot 20 grader neste uke da… 🤩 Cassidy Tvillingene skal også få 20 grader her i Bergen en av dagene i neste uke, i følge værmeldingene.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. april 2023 #200377 Del Skrevet 15. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal også få 20 grader her i Bergen en av dagene i neste uke, i følge værmeldingene.🥰🥰 Så deilig! 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. april 2023 #200378 Del Skrevet 15. april 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Så deilig! 🥰 Ja den dagen har Cassidy Tvillingene planer om å gå på fjellet sammen.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. april 2023 #200379 Del Skrevet 15. april 2023 Cid skrev (8 timer siden): Jeg var 9 i 2000 så 2000 føles ut som et helt liv for meg men må si at 2010-2020 føltes mye kortere enn 2000-2010 Jeg er 54 i 2046 så vil helst at det skal bli veeeeldig lenge til 🤣 Da er @Athena Freyja 66 😁 Er heldigvis mange år til enda, om jeg lever da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. april 2023 #200380 Del Skrevet 15. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (37 minutter siden): Ja den dagen har Cassidy Tvillingene planer om å gå på fjellet sammen.🥰🥰 Hvilket fjell? Fløyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå