Ciaran og Ciara Skrevet i går, 21:04 #225181 Del Skrevet i går, 21:04 fugl fønix skrev (9 minutter siden): Jeg lurer på hvorfor kirsebærsyltetøy er så billigere enn de andre syltetøyene ? Er det fordi færre kunder liker kirsebærsyltetøy, derfor setter butikken syltetøyet ned i pris i frykt for ikke å få solgt det ? Vi har også tenkt på det, vi er veldig glade i kirsebærsyltetøy.🍒🍒♥️♥️😋😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet i går, 21:10 #225182 Del Skrevet i går, 21:10 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi har også tenkt på det, vi er veldig glade i kirsebærsyltetøy.🍒🍒♥️♥️😋😋 Det er jeg og, jeg elsker kirsebærsyltetøy og blåbærsyltetøy.... De smaker mer naturlig enn de andre syltetøyene, synes jeg. Jeg liker ikke de andre syltetøyene, men har inntrykk av at folk flest liker jorbær- og bringebærsyletøy best.. og at disse syltetøyene blir det solgt mest av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 21:12 #225183 Del Skrevet i går, 21:12 fugl fønix skrev (Akkurat nå): Det er jeg og, jeg elsker kirsebærsyltetøy og blåbærsyltetøy.... De smaker mer naturlig enn de andre syltetøyene, synes jeg. Jeg liker ikke de andre syltetøyene, men har inntrykk av at folk flest liker jorbær- og bringebærsyletøy best.. og at disse syltetøyene blir det solgt mest av. Vi er også glade i blåbærsyltetøy, og vi liker faktisk bringebærsyltetøy litt bedre enn jordbærsyltetøy. Vi synes at jordbærsyltetøy har litt for kunstig smak, og så er vi også glade i tyttebærsyltetøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet i går, 21:14 #225184 Del Skrevet i går, 21:14 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi er også glade i blåbærsyltetøy, og vi liker faktisk bringebærsyltetøy litt bedre enn jordbærsyltetøy. Vi synes at jordbærsyltetøy har litt for kunstig smak, og så er vi også glade i tyttebærsyltetøy. Samme her 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 21:16 #225185 Del Skrevet i går, 21:16 fugl fønix skrev (1 minutt siden): Samme her 😊 Vi glemte å nevne bjørnebærsyltetøy, det liker vi også.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet i går, 21:18 #225186 Del Skrevet i går, 21:18 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi glemte å nevne bjørnebærsyltetøy, det liker vi også.🥰🥰 Åja, det har ikke jeg prøvd før, den er sikkert god den også.😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 21:22 #225187 Del Skrevet i går, 21:22 fugl fønix skrev (2 minutter siden): Åja, det har ikke jeg prøvd før, den er sikkert god den også.😋 Vi prøvde en gang et syltetøy som var en kombo av bringebær og bjørnebær, det var veldig godt.🥰🥰 men vi har bare prøvd det en gang, for vi har ikke funnet det igjen på butikkene siden.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 22 timer siden #225188 Del Skrevet 22 timer siden Spiser dere KIRSEBÆRSYLTETØY med de store (bokstavene)? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #225189 Del Skrevet 22 timer siden Nietsoj skrev (5 minutter siden): Spiser dere KIRSEBÆRSYLTETØY med de store (bokstavene)? Vi spiser det både med STORE og små bokstaver.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #225190 Del Skrevet 19 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 17 timer siden #225191 Del Skrevet 17 timer siden Har vært våken siden 0450 grunnet reisen 😑 Leser at folk blir trakassert fordi de har Tesla. At de får bilene ødelagt og/eller blir kalt nazister. Jeg kjøpte min i 2023 og kommer til å fortsette å bruke den 🥺 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 15 timer siden #225192 Del Skrevet 15 timer siden Ser jeg har «mistet» en del likes.. <_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #225193 Del Skrevet 15 timer siden Peanut skrev (Akkurat nå): Ser jeg har «mistet» en del likes.. <_< Hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 15 timer siden #225194 Del Skrevet 15 timer siden Jeg burde dekket litt mer over munnen da jeg var ute i kulda nå nettopp. Plutselig ble det et skikkelig kaldt drag ned i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15 timer siden #225195 Del Skrevet 15 timer siden Skulle ønske koffein kunne virke bare bittelitt oppkvikkende... 🧟♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #225196 Del Skrevet 15 timer siden Titania skrev (Akkurat nå): Skulle ønske koffein kunne virke bare bittelitt oppkvikkende... 🧟♀️ Kaffi eller energidrikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15 timer siden #225197 Del Skrevet 15 timer siden Cid skrev (6 minutter siden): Kaffi eller energidrikk? Hva som helst 😛 Ingen av de funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 15 timer siden #225198 Del Skrevet 15 timer siden Cid skrev (31 minutter siden): Hvordan? Er vel folk som har trukket sine likes fra meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 15 timer siden #225199 Del Skrevet 15 timer siden Titania skrev (9 minutter siden): Hva som helst 😛 Ingen av de funker. Ikke på meg heller. Jeg blir bare trøtt 😴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14 timer siden #225200 Del Skrevet 14 timer siden Peanut skrev (29 minutter siden): Ikke på meg heller. Jeg blir bare trøtt 😴 Jeg klarer meg uten å bli alt for trøtt, men merker det allikevel 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå