Cid Skrevet 9 timer siden #225161 Del Skrevet 9 timer siden Titania skrev (6 minutter siden): Dette er nok mer riktig Er det fra en film eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9 timer siden #225162 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Er det fra en film eller noe? Vet ikke, jeg googlet bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #225163 Del Skrevet 8 timer siden Titania skrev (1 minutt siden): Vet ikke, jeg googlet bare Mitt sitt er fra Simpsons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8 timer siden #225164 Del Skrevet 8 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Mitt sitt er fra Simpsons. Ikke vanskelig å se 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6 timer siden #225165 Del Skrevet 6 timer siden Lytter til DJmusikk og drikker amore☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #225166 Del Skrevet 6 timer siden Koser meg med druer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 6 timer siden #225167 Del Skrevet 6 timer siden En uke siden jeg var på date. I miss him like crazy 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #225168 Del Skrevet 6 timer siden Titania skrev (3 timer siden): Dette er nok mer riktig Cid skrev (3 timer siden): Slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #225169 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Koser meg med druer. 🍇🍇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #225170 Del Skrevet 6 timer siden Nå skal jeg varme opp noen wienerpølser og ha ketchup på, kun fordi jeg har lyst på og så bærer det tilbake til shetlandserien min igjen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #225171 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Nå skal jeg varme opp noen wienerpølser og ha ketchup på, kun fordi jeg har lyst på og så bærer det tilbake til shetlandserien min igjen. Vi synes at det høres skikkelig godt ut med wienerpølser. og vi ønsker deg en fin og god lørdagskveld videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 5 timer siden #225172 Del Skrevet 5 timer siden Kom endelig hjem. Ble ikke telttur, men en fjelltur på 16 km 👌 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 3 timer siden #225173 Del Skrevet 3 timer siden Koser meg med Monsen,fint naturprogram 🥰, synd lillebroren hans måtte gi seg da... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 3 timer siden #225174 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har spist pizza fra Peppes til middag. Bestilte en liten helt til meg selv. Betjeningen slo inn prisen for stor pizza etter bestillingen, men jeg gjorde oppmerksom på det da jeg betalte. Overbevist om at jeg sa liten pizza. Betalte for liten, men det sto allerede feil på bestillinga. Dermed ble det stor pizza til prisen av liten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #225175 Del Skrevet 3 timer siden Millimani skrev (18 minutter siden): Jeg har spist pizza fra Peppes til middag. Bestilte en liten helt til meg selv. Betjeningen slo inn prisen for stor pizza etter bestillingen, men jeg gjorde oppmerksom på det da jeg betalte. Overbevist om at jeg sa liten pizza. Betalte for liten, men det sto allerede feil på bestillinga. Dermed ble det stor pizza til prisen av liten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 2 timer siden #225176 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (7 timer siden): Slik? Dette kunne vært en eldre versjon av meg selv, bare med kaniner Jeg har to kaniner, så det er en start Crazy rabbit Lady........ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå