Baktus2024 Skrevet 5 timer siden #225081 Del Skrevet 5 timer siden Titania skrev (2 minutter siden): Da har vi heldigvis forskjellige erfaringer 😊 Bra for Deg 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5 timer siden #225082 Del Skrevet 5 timer siden Baktus2024 skrev (23 minutter siden): Nå vet vi hvem Erna og Sylvi møter i valgdebattene senere iår . Nå har Ap lang erfaring i historien med mindretallsregjering er , med støtte i sak for sak i Stortinget...noe som førte til et massivt med kompromisser som gjorde at befolkningen satt igjen med mer og mer avmaktsfølelse , til valoppslutningen ble ridende rundt 50%.. det ble opphavet til toparti staten det valget blir mellom sosialistisk side eller ikke-sosislistisk side, to fløyer som samarbeider i regjering . I dagens politiske bilde er det ikke mulig for ap å søke kongen om mindretallsregjering , fordi ikke sosialistisk side , slik det ser ut nå , vil kunne danne flertall... Derfor er spørsmålet om det rødgrønne alternativet vil kunne reetableres etter valget , som følge av samlivsbruddet nå, ved inngangen i valgåret Samme tenker jeg. Jonas er jo ekstremt upopulær også blant egne velgere, så skulle ikke forbause meg om det blir Stoltenberg som blir deres statsministerkandidat til høsten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 4 timer siden #225083 Del Skrevet 4 timer siden Sola de skrev (12 minutter siden): Samme tenker jeg. Jonas er jo ekstremt upopulær også blant egne velgere, så skulle ikke forbause meg om det blir Stoltenberg som blir deres statsministerkandidat til høsten. Det er en annen maktbalanse mellom de to fløyene idag enn for 25 år siden. Dengang var det enkelt for Ap å danne en mindretallsregjering , for ikke å snakke om Bondevik....idag er dette ansleis...idag har 4 partier på ikke sosialistisk side fått en dominerende stilling på meningsmålinger og hatt to perioder bak seg , hverken mer eller mindre i samme regjering... Og når nå en splittelse i det rødgrønne alternativet som står uavklart så er det bare en valgfiasko blant krf og venstre som kan sørge for at Støre kan regjere fortsatt i mindretall..det er som oftest den sittende regjering som ber kongen om å utnevne en ny regjering med de sittende.. menmen nok om politik fo min del , idag 🙂 undres fortsatt på hvem du er 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 4 timer siden #225084 Del Skrevet 4 timer siden Baktus2024 skrev (26 minutter siden): Blå resepter til den gemene hop består av billig søppel medisiner hvor det KUN er bivirkningene som funker.. , det er min erfaring.. Jeg har brukt medisiner på blå resept i snart 20 år, og det er ikke akkurat søppel, for å si det mildt. Ære være at det finnes brukbare medisiner mot epilepsi, ellers vet jeg ikke hvordan, eller hvor, jeg hadde vært i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 4 timer siden #225085 Del Skrevet 4 timer siden Millimani skrev (6 minutter siden): Jeg har brukt medisiner på blå resept i snart 20 år, og det er ikke akkurat søppel, for å si det mildt. Ære være at det finnes brukbare medisiner mot epilepsi, ellers vet jeg ikke hvordan, eller hvor, jeg hadde vært i dag Min erfaring er det at hvis en kjenner til andre typer så koster de gjerne 500 lappen mer for 30 dager ..enn de du får utskrevet .. og de som som blir utskrevet , som skal redde feks hjertet og blodtrykk og blodfortynnende , jo de sliter ut både nyrene og lever...det som hjelper bittelitt mot en ting tar killu på et par andre ting .. Bivirkningslista er lang som en papiravis, en av 10 , en av hundre , en av tusen , sjeldnere .. tilsammens veldig mye lesestoff.. fordi det er søppel og forgiftende . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå