Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 17:39 #225061 Del Skrevet mandag kl 17:39 Kryneren skrev (1 time siden): Spiste lapskaus i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet mandag kl 17:55 #225062 Del Skrevet mandag kl 17:55 Fragglerene ja.. hehe, de så jeg også på da jeg var liten, husker jeg synes disse gorgene var så skumle, spesielt pappagorgen. 😂 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 18:05 #225063 Del Skrevet mandag kl 18:05 På mange måter tror jeg at unger hadde bedre barndom før data, tv og mobilalderen kom og tok dem... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 18:09 #225064 Del Skrevet mandag kl 18:09 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): På mange måter tror jeg at unger hadde bedre barndom før data, tv og mobilalderen kom og tok dem... Vi tenker at du er inne på noe der Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet mandag kl 18:13 #225065 Del Skrevet mandag kl 18:13 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): På mange måter tror jeg at unger hadde bedre barndom før data, tv og mobilalderen kom og tok dem... Jepp, er så glad jeg var barn den tiden der,det var en fin, uskyldig og lykkelig tid...lekte og kozte oss masse ute dagen lang og skyndte oss hjem til bt,.. blant annet fragglerne,kalle klovn, gullars og resten av bt-gjengen, hehe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet mandag kl 18:21 #225066 Del Skrevet mandag kl 18:21 Ellers så jeg på Macgyver etter skolen,det var spennende. Så matlaging/middag, og etter det var det å gyve løs på leksene.😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 18:24 #225067 Del Skrevet mandag kl 18:24 Fenomenet "MAT" var også mer solid og enkelt og en var fornøyd med det slik. Brunostskiver og liten kopp varm kakao foran BT. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 18:25 #225068 Del Skrevet mandag kl 18:25 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Fenomenet "MAT" var også mer solid og enkelt og en var fornøyd med det slik. Brunostskiver og liten kopp varm kakao foran BT. Vi tenker at enkel mat kan ofte være den beste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet mandag kl 20:59 #225069 Del Skrevet mandag kl 20:59 Cid skrev (4 timer siden): Det morsomste jeg så av Barne TV da jeg var liten ❤️ Genial sang også ❤️ Tusen takk 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet mandag kl 21:03 #225070 Del Skrevet mandag kl 21:03 fugl fønix skrev (3 timer siden): Fragglerene ja.. hehe, de så jeg også på da jeg var liten, husker jeg synes disse gorgene var så skumle, spesielt pappagorgen. 😂 😂 Var livredd for Skrothaugen jeg Som het Matilda, og hun hadde et dyr på hver skulder, dyrene hennes husker jeg ikke navnet på, men skummel var hun! Jeg var så fascinert av reisene som onkel Mac var på husker jeg, også elsket jeg Sprocket Genial Barne TV! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 21:10 #225071 Del Skrevet mandag kl 21:10 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): På mange måter tror jeg at unger hadde bedre barndom før data, tv og mobilalderen kom og tok dem... Tv har eksistert lenger enn oss alle her da Men enig med mobil og data, glad jeg ikke hadde det i barndommen min. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 04:04 #225072 Del Skrevet tirsdag kl 04:04 Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet tirsdag kl 09:37 #225073 Del Skrevet tirsdag kl 09:37 Blir hardanger ut til helgen , fra Granvin...skal bli mye sol og fint vær sies det på yr. Sol har ikke jeg z på Vestlandet siden i sommer .. da var det vel et par dager med sol...tyss og bjørkheim etterpå , over gullbotten til slutt gamleveien til Arna... Så får vi se om planene lar seg gjennomføre eller meteorologene ha skivebomet igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet tirsdag kl 10:46 #225074 Del Skrevet tirsdag kl 10:46 Nå har jeg aldri stemt på arbeiderpartiet og kommer aldri til å gjøre det heller, men akkurat nå, i verden, slik den er nå, var nok Jensemann rett valg som finansminister 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet tirsdag kl 10:46 #225075 Del Skrevet tirsdag kl 10:46 Det er deilig med medisiner som fungerer, men litt slitsomt å jobbe når hjernen føles tåkete 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet tirsdag kl 11:04 #225076 Del Skrevet tirsdag kl 11:04 Sola de skrev (8 minutter siden): Nå har jeg aldri stemt på arbeiderpartiet og kommer aldri til å gjøre det heller, men akkurat nå, i verden, slik den er nå, var nok Jensemann rett valg som finansminister Nå vet vi hvem Erna og Sylvi møter i valgdebattene senere iår . Nå har Ap lang erfaring i historien med mindretallsregjering er , med støtte i sak for sak i Stortinget...noe som førte til et massivt med kompromisser som gjorde at befolkningen satt igjen med mer og mer avmaktsfølelse , til valoppslutningen ble ridende rundt 50%.. det ble opphavet til toparti staten det valget blir mellom sosialistisk side eller ikke-sosislistisk side, to fløyer som samarbeider i regjering . I dagens politiske bilde er det ikke mulig for ap å søke kongen om mindretallsregjering , fordi ikke sosialistisk side , slik det ser ut nå , vil kunne danne flertall... Derfor er spørsmålet om det rødgrønne alternativet vil kunne reetableres etter valget , som følge av samlivsbruddet nå, ved inngangen i valgåret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet tirsdag kl 11:07 #225077 Del Skrevet tirsdag kl 11:07 Titania skrev (18 minutter siden): Det er deilig med medisiner som fungerer, men litt slitsomt å jobbe når hjernen føles tåkete 😅 Fant legen ut av noe? Håper medisinene gjør deg bedre. Oppstarts-bivirkninger er helt vanlig. Det er flott med medisiner som virker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet tirsdag kl 11:12 #225078 Del Skrevet tirsdag kl 11:12 Millimani skrev (2 minutter siden): Fant legen ut av noe? Håper medisinene gjør deg bedre. Oppstarts-bivirkninger er helt vanlig. Det er flott med medisiner som virker Brist i et par ribbein + litt strekte muskler. Heldigvis «bare» vanlig forkjølelse, men seigt nok når det har holdt på såpass lenge 😅 Men fikk både smertestillende som tar det verste, og hostesaft - så bør vel roe seg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet tirsdag kl 11:26 #225079 Del Skrevet tirsdag kl 11:26 Millimani skrev (17 minutter siden): Fant legen ut av noe? Håper medisinene gjør deg bedre. Oppstarts-bivirkninger er helt vanlig. Det er flott med medisiner som virker Blå resepter til den gemene hop består av billig søppel medisiner hvor det KUN er bivirkningene som funker.. , det er min erfaring.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet tirsdag kl 11:27 #225080 Del Skrevet tirsdag kl 11:27 Baktus2024 skrev (1 minutt siden): Blå resepter til den gemene hop består av billig søppel medisiner hvor det KUN er bivirkningene som funker.. , det er min erfaring.. Da har vi heldigvis forskjellige erfaringer 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå