Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #224981 Del Skrevet 30. januar Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 30. januar #224982 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): I det siste har jeg blitt en person som utsetter ting jeg har planlagt å gjøre. "Kan gjøre det til kvelden" tenker jeg, men da er jeg trøtt og nå fryser jeg også...så da blir det utsatt til i morgen? Jeg må jobbe litt med saken og ta meg sammen. Bli meg selv igjen. Hvem var du da ? 🫠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 30. januar #224983 Del Skrevet 30. januar Jeg har 11066 likes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. januar #224984 Del Skrevet 30. januar Hadde visst 78 apper på mobilen som skulle oppdateres 🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 30. januar #224985 Del Skrevet 30. januar Millimani skrev (32 minutter siden): Jeg har 11066 likes. Nå har du 11067😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 30. januar #224986 Del Skrevet 30. januar tånegla skrev (Akkurat nå): Nå har du 11067😀 Gøy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 30. januar #224987 Del Skrevet 30. januar (endret) Jeg har 9602 innlegg og Jeg har 22 401 likes. Endret 30. januar av Phoenix Heart 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. januar #224988 Del Skrevet 30. januar Der fikk du en til @Phoenix Heart 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 30. januar #224989 Del Skrevet 30. januar Sola de skrev (4 minutter siden): Der fikk du en til @Phoenix Heart Du fikk også en ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 30. januar #224990 Del Skrevet 30. januar Millimani skrev (13 timer siden): Gøy Nå får du en til.. fra meg 😊 nå 11068 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 30. januar #224991 Del Skrevet 30. januar jukkapalme skrev (18 timer siden): Ankelen min blir bare verre og verre, ligger her og hyler av smerte snart 4 uker siden siste operasjon nå, skal jo bli bedre og ikke verre 😢 fått noen andre smertestillende som samboer skal hente før jobb, håper de funker. Livredd for å havne på sykehuset igjen. Jeg orker ikke det. Men får faen ikke sove. Ikke sovet på flere netter. Hevelsen har økt igjen og, men foten er ikke misfarget. Faen at dette måtte skje, jeg hater den jævla hålka! Uff, høres helt jævlig ut 😭, ønsker deg god bedring, føler med deg og sender gode tanker din vei. ❤️ ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. januar #224992 Del Skrevet 30. januar fugl fønix skrev (24 minutter siden): Uff, høres helt jævlig ut 😭, ønsker deg god bedring, føler med deg og sender gode tanker din vei. ❤️ ❤️ Tusen takk ♥️ Ja, er helt jævlig aldri kjent verre smerte. De nye smertestillende hjelper litt, men tar ikke alt og syns virkningen er kort selv om de er sterke og jeg ikke er vant med sånt. Håper jeg rekker å sovne før effekten avtar og at jeg vil tåle dem og ikke blir kvalm og spyr. Ble sløv og svimmel, men mye heller det enn å spy. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 30. januar #224993 Del Skrevet 30. januar jukkapalme skrev (14 minutter siden): Tusen takk ♥️ Ja, er helt jævlig aldri kjent verre smerte. De nye smertestillende hjelper litt, men tar ikke alt og syns virkningen er kort selv om de er sterke og jeg ikke er vant med sånt. Håper jeg rekker å sovne før effekten avtar og at jeg vil tåle dem og ikke blir kvalm og spyr. Ble sløv og svimmel, men mye heller det enn å spy. God bedring ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. januar #224994 Del Skrevet 30. januar fugl fønix skrev (2 minutter siden): God bedring ❤️ Tusen takk ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #224995 Del Skrevet 30. januar jukkapalme skrev (42 minutter siden): Tusen takk ♥️ Ja, er helt jævlig aldri kjent verre smerte. De nye smertestillende hjelper litt, men tar ikke alt og syns virkningen er kort selv om de er sterke og jeg ikke er vant med sånt. Håper jeg rekker å sovne før effekten avtar og at jeg vil tåle dem og ikke blir kvalm og spyr. Ble sløv og svimmel, men mye heller det enn å spy. Vi ønsker deg også Godbedring vår gode venn @jukkapalme 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. januar #224996 Del Skrevet 30. januar Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Vi ønsker deg også Godbedring vår gode venn @jukkapalme Tusen takk ♥️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #224997 Del Skrevet 30. januar jukkapalme skrev (11 minutter siden): Tusen takk ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #224998 Del Skrevet 31. januar Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 31. januar #224999 Del Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 God morgen alle!🌸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 31. januar #225000 Del Skrevet 31. januar jukkapalme skrev (8 timer siden): Tusen takk ♥️ Ja, er helt jævlig aldri kjent verre smerte. De nye smertestillende hjelper litt, men tar ikke alt og syns virkningen er kort selv om de er sterke og jeg ikke er vant med sånt. Håper jeg rekker å sovne før effekten avtar og at jeg vil tåle dem og ikke blir kvalm og spyr. Ble sløv og svimmel, men mye heller det enn å spy. Er foten din fortsatt hoven? Jeg syntes du skal ta kontakt med poliklinikken som opererte deg og høre om de skal ta en ny sjekk. Det er ikke normalt å få en ny hevelse så lenge etter operasjon, mulig du har fått en infeksjon rundt en av skruene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå