Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Titania skrev (2 timer siden):

Har fått vondt i noen ribbein av hostingen 🙈

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg samlet enda litt mer søppel som skal ut i boksene. Godt å få gjort det klart. :nikke: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har jeg blitt en person som utsetter ting jeg har planlagt å gjøre. "Kan gjøre det til kvelden" tenker jeg, men da er jeg trøtt og nå fryser jeg også...så da blir det utsatt til i morgen? Jeg må jobbe litt med saken og ta meg sammen. :opplyser:  Bli meg selv igjen.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff fy, drømte at x'n forvandlet seg til en diger padde med store hoggtenner og enorme djevelhorn..... grusomt 😱. Hater slike mareritt, æsj altså... får snart prolaps i sjela jeg, om disse marerittene fortsetter... 👻👹💩🤢🤮  where's my Coffee? I don't dare to sleep again.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fugl fønix skrev (Akkurat nå):

Uff fy, drømte at x'n forvandlet seg til en diger padde med store hoggtenner og enorme djevelhorn..... grusomt 😱. Hater slike mareritt, æsj altså... får snart prolaps i sjela jeg, om disse marerittene fortsetter... 👻👹💩🤢🤮  where's my Coffee? I don't dare to sleep again.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fugl fønix skrev (16 minutter siden):

Prøvd en drømmefanger?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (11 minutter siden):

Prøvd en drømmefanger?

Jepp, jeg kjøpte meg en drømmefanger i Sverige i høst faktisk, har dessverre ikke hjulpet så langt, men håper den begynner å funke snart🙏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fugl fønix skrev (35 minutter siden):

Jepp, jeg kjøpte meg en drømmefanger i Sverige i høst faktisk, har dessverre ikke hjulpet så langt, men håper den begynner å funke snart🙏

Kanskje du trenger en enda større drømmefanger 😉

Hørtes ut som et realt mareritt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg drømmer aldri slik om andre personer, jeg kjøpte den største de hadde på butikken. Så jeg aner ikke hvor jeg får kjøpt en som er enda større enn den jeg allerede har. Kanskje jeg må lage en selv..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 årstider på 2 døgn .. Bergen , mildt, bart og litt regn, Drammen , holke slaps og vann, snø... Fjellheimen , minus 10 og snø vinter... .. litt av hvert med andre ord.. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sommer da , noe må man ha å glede seg til...til det å kunne gå rundt i steikende varme puste og pese i lidelsen av varmen, klage og syte over varmen.. , nei den fine tiden er forbeholdt drømmene om hvor fint alt skal bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ankelen min blir bare verre og verre, ligger her og hyler av smerte :( snart 4 uker siden siste operasjon nå, skal jo bli bedre og ikke verre 😢 fått noen andre smertestillende som samboer skal hente før jobb, håper de funker. Livredd for å havne på sykehuset igjen. Jeg orker ikke det. Men får faen ikke sove. Ikke sovet på flere netter. Hevelsen har økt igjen og, men foten er ikke misfarget. Faen at dette måtte skje, jeg hater den jævla hålka! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Ankelen min blir bare verre og verre, ligger her og hyler av smerte :( snart 4 uker siden siste operasjon nå, skal jo bli bedre og ikke verre 😢 fått noen andre smertestillende som samboer skal hente før jobb, håper de funker. Livredd for å havne på sykehuset igjen. Jeg orker ikke det. Men får faen ikke sove. Ikke sovet på flere netter. Hevelsen har økt igjen og, men foten er ikke misfarget. Faen at dette måtte skje, jeg hater den jævla hålka! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...