Titania Skrevet søndag kl 15:13 #224921 Del Skrevet søndag kl 15:13 Cid skrev (17 minutter siden): Leste farsmelk 😮 Da tror jeg du har farsmelk på hjernen, om du får «sjoko» og «fars» til å være ord som ligner på hverandre 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 15:16 #224922 Del Skrevet søndag kl 15:16 Titania skrev (2 minutter siden): Da tror jeg du har farsmelk på hjernen, om du får «sjoko» og «fars» til å være ord som ligner på hverandre 😝 Nei men leste først melk delen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet søndag kl 15:21 #224923 Del Skrevet søndag kl 15:21 Cid skrev (4 minutter siden): Nei men leste først melk delen Så om du leser melk og automatisk tenker farsmelk, da velger jeg å stå ved konklusjonen min 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 15:26 #224924 Del Skrevet søndag kl 15:26 Titania skrev (4 minutter siden): Så om du leser melk og automatisk tenker farsmelk, da velger jeg å stå ved konklusjonen min 😝 Du sa ikke det samme til @Sola de når hun også sa det samme 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet søndag kl 15:31 #224925 Del Skrevet søndag kl 15:31 Cid skrev (3 minutter siden): Du sa ikke det samme til @Sola de når hun også sa det samme 😜 Scrollet sikkert litt fort da jeg leste svaret hennes 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet søndag kl 19:06 #224926 Del Skrevet søndag kl 19:06 Det er ikke flaut å bruke brodder 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #224927 Del Skrevet 23 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #224928 Del Skrevet 23 timer siden Millimani skrev (9 timer siden): Det er ikke flaut å bruke brodder Hvem har sagt det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21 timer siden #224929 Del Skrevet 21 timer siden Idag kommer en leverandør på besøk, og han spanderer lunch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 20 timer siden #224930 Del Skrevet 20 timer siden Cid skrev (3 timer siden): Hvem har sagt det er? Mange gidder ikke ta seg bryet med å ta dem av og på der det om hverandre er litt klink is, og så litt asfalt. Jeg har fått tilsnakk av to naboer på at jeg skal bruke broddene mine når jeg er ute, ikke bare ha dem med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 18 timer siden #224931 Del Skrevet 18 timer siden I dag kan det se ut til at det bare blir bittegranne regn Tenk å kunne gå en tur uten å nesten drukne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 17 timer siden #224932 Del Skrevet 17 timer siden Jeg prøver å samle opp motivasjon til å gå tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17 timer siden #224933 Del Skrevet 17 timer siden Jeg er sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 17 timer siden #224934 Del Skrevet 17 timer siden Mine progressive briller er klare for henting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16 timer siden #224935 Del Skrevet 16 timer siden Titania skrev (35 minutter siden): Jeg er sulten 🍔🥘🥗🍱 Noe som frister?:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16 timer siden #224936 Del Skrevet 16 timer siden Cid skrev (17 minutter siden): 🍔🥘🥗🍱 Noe som frister?:p Maten min kom nå 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16 timer siden #224937 Del Skrevet 16 timer siden Titania skrev (Akkurat nå): Maten min kom nå 🤩 Fra kantinen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16 timer siden #224938 Del Skrevet 16 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Fra kantinen? Ingen kantine her 😛 Jeg fikk take away lunch fra leverandøren som var innom - budsjettet hans tillater ikke å dekke mat til alle her, og jeg kan ikke bli med ut og spise 😛 så da fikk de ta med mat tilbake til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #224939 Del Skrevet 15 timer siden Titania skrev (15 minutter siden): Ingen kantine her 😛 Jeg fikk take away lunch fra leverandøren som var innom - budsjettet hans tillater ikke å dekke mat til alle her, og jeg kan ikke bli med ut og spise 😛 så da fikk de ta med mat tilbake til meg Hyggelig av han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15 timer siden #224940 Del Skrevet 15 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Hyggelig av han Så mye jeg maser på han, så får han være litt snill tilbake også 😂 En ting er at selgerne selger, men jeg er den som har mest med leverandøren å gjøre 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå